Friday, September 12, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, με δροσιά Φθινοπωρινή, αρκετή, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με αεράκι από τον βοριά και δροσιά από το πρωί.
Σεπτέμβρης ο μήνας του Φθινόπωρου με βροχές και δροσιές. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις έξη για να βάλω το κολλύριο στο αριστερό μάτι για τον ερεθισμό στο βλέφαρο, παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, έβαλα το κολλύριο στο μάτι με το ερεθισμένο
βλέφαρο, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Δροσιά σήμερα έχει από το πρωί με λίγο αεράκι δροσερό. Σύννεφα μαζεύονται προς τα βόρεια προάστια. Σεπτέμβρης, ο μήνας με τα σταφύλια του, τις δροσιές του και τις βροχές του. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα ακτινίδιο και στις δέκα ήπια το αντιβιοτικό μου για τον ερεθισμό στο βλέφαρο. Βγήκα και πήγα μέχρι την παθολόγο μου, την Κυριακή, να τις δείξω τις τελευταίες γενικές εξετάσεις αίματος. Επιστρέφοντας πέρασα από το φαρμακείο της γειτονιάς και πήρα τα φάρμακα του μήνα που μου τα είχαν έτοιμα. Επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα τα φάρμακα και βγήκα να πάω μέχρι την μικροβιολόγο μου να κάνω μια εξέταση για το Ι.Ν.Ρ. Πήγα τέλειωσα στα γρήγορα και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω το πρωινό μου. Λίγο μετά τις 11
ήρθαν ο εγγονός μου, με τον μπαμπά του και την γιαγιά Νίτσα να μείνουν μέχρι την Δευτέρα μαζί μου
για να μπορέσουν τα παιδιά να κάνουν την μετακόμιση την Κυριακή στο σπίτι τους στο Ελληνικό.
Όλα εν τάξει, η γιαγιά τον τάισε τον εγγονό μου και σε λίγο τον κοίμισε γιατί ήταν από πολύ νωρίς
ξύπνιος. Εμείς οι μεγάλοι κάναμε τις δουλειές μας, ψωνίσαμε ότι θα χρειαστούν και ετοίμασε η γιαγιά
το μεσημεριανό φαγητό του μικρού Πρίγκηπα. Τον τάισε η γιαγιά και φάγαμε και εμείς μεσημεριανό
παρέα με τον Μπέμπη μας. Από ένα πιάτο γεμιστά με κολοκύθια, πατάτες και ντομάτες. Σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Φάγαμε μια χαρά
μαζέψαμε τα πιατικά, τα βάλαμε για πλύση, τα έπλυνε η γιαγιά και πήγαμε για ανάπαυση μεσημεριού.
Ο εγγονός μου προσαρμόστηκε στα γρήγορα και όλα πάνε μια χαρά. Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου, έβαλα το κολλύριο στο αριστερό μάτι για τον ερεθισμό στο
βλέφαρο και συνέχισα το απόγεμα στο σπίτι. Το αρχοντόπουλο έφαγε την φρούτο κρέμα του και τώρα
παίζει με την στράτα. Μόνο που χρειάζεται κάποιον να τον προσέχει. Εγώ κάθισα να γράψω λίγο για
τις σελίδες μου στο Ίντερνετ. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα την βραδιά. Λίγο μετά τις οκτώ έκανε μπάνιο τον εγγονό μας η γιαγιά και τώρα μετά τις οκτώ και μισή του δίνει το γάλα του και
προσπαθεί να τον βάλει να κοιμηθεί. Εγώ παρακολουθώ τα νέα στον ΑΝΤ 1 και δέκα η ώρα θα δω
το παιχνίδι ΗΠΑ – Λιθουανία, 1ος ημιτελικός για το Παγκόσμιο Κύπελλο. Δροσιά αρκετή από νωρίς
έχει και σήμερα. Μόνο που νωρίς βραδιάζει. Οκτώ η ώρα είναι σκοτάδι. Λίγο μετά τις εννιά ο μικρός
κοιμήθηκε και όλα είναι εν τάξει. Έκανα ένα καφέ φραπέ και κάθισα να παρακολουθήσω το μπάσκετ
που αρχίζει σε λίγο στον ΑΝΤ 1. Μεσάνυχτα και μόλις πριν λίγο τέλειωσε το παιχνίδι με περίπατο των
Αμερικανών. Τελικό αποτέλεσμα ΗΠΑ – Λιθουανία 96-68. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Μεσάνυχτα έβαλα το κολλύριο μου και πήγα για ύπνο. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί.
Καλό ξημέρωμα στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη.....

No comments:

Post a Comment