Friday, September 19, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, με Φθινοπωρινή δροσιά, αρκετή, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με άπνοια και δροσιά από τον βοριά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις έξη και έβαλα το κολλύριο στο αριστερό μάτι για τον ερεθισμό στο βλέφαρο, παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή δροσιά. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Όλα αυτά τα έκανα παρέα με την πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά. Όμορφη δροσιά, άπνοια και καθαρός είναι σήμερα
ο Αττικός ουρανό. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και λίγο πριν τις εννιά, έβγαλα από το ψυγείο τον γαύρο
που είχα βάλει χθες το πρωί, τον ξέπλυνα και τον στράγγισα πολύ καλά, τον έβαλα στο μπολ, έριξα
ηλιέλαιο μέχρι να τον σκεπάσει, ψιλό έκοψα 2 σκελίδες σκόρδο, 3 κλαράκια μαϊντανό, τα πρόσθεσα
στο μπολ, σκέπασα το μπολ με τους μαρινάτους γαύρους και το έβαλα στο ψυγείο. Σε λίγες ώρες από
τώρα που θα πάω να δω τον εγγονό μου και την κόρη μου θα τους πάω τους μαρινάτους γαύρους με
το μπολ για να έχουν μεζέ μοναδικό. Τακτοποίησα το σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και λίγο
μετά τις δέκα βγήκα, με τους Μαρινάτους γαύρους στο χέρι. Πήρα το Τραμ που δεν άργησε ν έρθει
και γραμμή Νέο Κόσμο. Συνέχεια με το Μετρό μέχρι το Ελληνικό και σε πέντε λεπτά από το Μετρό
ήμουν στο σπίτι της κόρης μου και του εγγονού μου. Με υποδέχθηκε η γιαγιά που τάιζε τον Μπέμπη,
τις έδωσα το μπολ με τους γαύρους , το έβαλα στο ψυγείο και φίλησα τον μπέμπη, που μου χαμογέλασε
μόλις με είδε. Μόλις κάθισα ήρθε η κόρη μου με τον άντρα της, τους χαιρέτησα, ο Αλέξανδρος έφυγε
για την δουλειά, κάθισα, η κόρη μου μου έφτιαξε μια κούπα καφέ Ελληνικό και ένα ποτήρι δροσερό
νερό και κάθισα να τους δω. Είπαμε τα καθημερινά, έβλεπα τον μπέμπη που μόλις έφαγε και έπαιζε
στο πάρκο του. Κάθισα μέχρι λίγο πριν τις μία, τους χαιρέτησα και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι.
Περπάτησα στον κεντρικό δρόμο του Ελληνικού, που είναι και ο εμπορικός δρόμος και πήγα μέχρι
το Μετρό. Περίμενα ένα λεπτό, ήρθε το Μετρό και γραμμή στον σταθμό του Νέου Κόσμου στα
γρήγορα. ανέβηκα επάνω και πήγα μέχρι την στάση του Τραμ. Πήρα λίγο ψωμί από το Εκ Σίτου,
περνώντας, πήρα το Τραμ από την στάση που είναι απέναντι και επέστρεψα στην στάση τις γειτονιάς
μου και στη συνέχεια στο σπίτι. Όμορφα ήταν σήμερα, δροσερά και ήσυχα, απόλαυσα τον εγγονό μου,
την κόρη μου, την γιαγιά Νίτσα και ευχαριστημένος γύρισα για το μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό τους έβαλα από λίγο μαρούλι τρυφερό και ετοίμασα
φαγητό. Ένα πιάτο μοσχάρι με πατάτες, ραγού, το τελευταίο, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με τυρί, φρέσκο
ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά παρέα με την Φθινοπωρινή δροσιά, μάζεψα τα
πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, απογεματινό, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για
μεσημεριανή ξεκούραση μέχρι τις πέντε. Πέντε η ώρα και έγερση, παρέα με την απογεματινή δροσιά.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, κοίταξα λίγο τα καναρίνια, αν είναι εν τάξει και πετάχτηκα μέχρι
το χασάπικο της γειτονιάς και ψώνισα λίγο ποντίκι, ένα κιλό και 4 φέτες, φιλέτο Γαλέο, κατεψυγμένο
για να μαγειρέψω αύριο τις δυο φέτες, με λίγες πατάτες, κρεμμύδι και ντομάτες. Ψώνισα στα γρήγορα
και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω το απόγεμα μου. Τακτοποίησα τα ψώνια, τα έβαλα στην κατάψυξη
και τις δυο φέτες από τον γαλέο τις άφησα έξω να ξεπαγώσουν, να τις βάλω στο ψυγείο π λυμένες
για να είναι για αύριο έτοιμες για μαγείρεμα. Έξη η ώρα ήπια το χάπι μου το απογεματινό και έβαλα
το αντιβιοτικό κολλύριο στο μάτι το αριστερό. Τακτοποίησα την κουζίνα και παρέα με τον καφέ μου
μπήκα στο Ίντερνετ και συνεχίζω με ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου.
Έπλυνα τον γαλέο, τον στέγνωσα και τον έβαλα στο ψυγείο. Με τον καφέ μου κάθισα να δω το παιχνίδι
του Παναθηναϊκού. Τελικό αποτέλεσμα Παναθηναϊκός – Ντινάμο Μόσχας 1-2. μεσάνυχτα και κάθισα
να δω στον ΑΝΤ όλα τα παιχνίδια για το Europa League. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι
τα λέμε από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη. Έβαλα το αντιβιοτικό
κολλύριο στο αριστερό μάτι και πήγα για ύπνο και ξεκούραση.....

No comments:

Post a Comment