Tuesday, September 16, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας, με δροσιά Φθινοπωρινή, αρκετή, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια βδομάδα του Σεπτέμβρη, με αεράκι από τον βοριά και δροσιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις έξη και έβαλα το κολλύριο στο αριστερό μάτι για τον ερεθισμό στο βλέφαρο, παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό αγγούρι. Όλα αυτά τα έκανα παρέα με την πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά. Σήμερα δεν έχω συντροφιά μου τον εγγονό μου και την γιαγιά Νίτσα.
Χθες το βράδυ νωρίς ήρθαν και τους πήραν η κόρη μου με τον άνδρα της να τους πάνε στις νέες
κατοικίες τους στο Ελληνικό. Καλό πρωινό λοιπόν στον εγγονό μου και την γιαγιά. Να περνάνε καλά.
Δεν παραπονιέμαι, Όχι, γιατί είναι κοντά και θα πηγαίνω να τους βλέπω τακτικά. Μετά τις εννιά και μισή βγήκα και πέρασα από την μικροβιολόγο μου και πήρα την εξέταση από το INR. Καλή είναι αλλά
λίγο ανεβασμένο το INR. Εν τάξει δεν υπάρχει πρόβλημα θα το κατεβάσω. Επέστρεψα σπίτι άφησα την
εξέταση και πήγα για λίγα ψώνια πρωινά μια που έχει αρκετή δροσιά τώρα το πρωί. Πέρασα και πήρα
λίγο ψωμί από τον φούρνο και επιστρέφοντας για το σπίτι πήρα από το μανάβικο της γειτονιάς κάτι
λίγα που χρειαζόμουν, πήρα και τέσσερα ψάρια φρέσκα, λυθρίνια και φαγκριά για τον εγγονό μου να
τα πάω αύριο, που θα πάω να τον δω. Επέστρεψα σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια και τα ψάρια στο ψυγείο
και πριν της 12 έβαλα το αντιβιοτικό κολλύριο στο αριστερό μάτι και βγήκα να πάω πλατεία να κάνω τις δουλειές μου και να ψωνίσω και κάτι που χρειάζομαι. Από πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά, πήγα πλατεία λίγο μετά της 12, πρώτα πέρασα από τον Γερμανό, πήρα έναν φορτιστή για το κινητό μου γιατί η γιαγιά Νίτσα πήρε τον δικό μου, μετά έκανα την βόλτα μου, έριξα μια ματιά στις βιτρίνες των καταστημάτων και πήγα Βασιλόπουλο για λίγα ψώνια. Πήρα μπύρες, λίγα μπουκάλια εμφιαλωμένο νερό και επέστρεψα σπίτι με το Τραμ για φαγητό. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μοσχάρι με πατάτες ραγού, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με
λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα
για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Έξη η ώρα έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου, έβαλα το αντιβιοτικό κολλύριο στο
μάτι το αριστερό, έπλυνα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τακτοποίησα το σπίτι, κατέβηκα
και πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο, πέρασα από το μανάβικο, πήρα ένα μικρό πεπόνι και επέστρεψα
σπίτι και συνεχίζω το απόγεμα μου στο σπίτι, παρέα με το Ίντερνετ, τον καφέ μου, μουσική και τραγούδια. Λίγο μετά τις επτά έκοψα το πεπόνι, το έβαλα σε ένα μεγάλο μπολ και το έβαλα στο ψυγείο
για να δροσίσει. Συνέχισα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και
κάνω ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο πριν τις οκτώ, ήπια το χάπι μου το βραδινό έβαλα το κολλύριο
για την εσωτερική πίεση των ματιών και έτοιμος βγήκα να πάω μια βόλτα εδώ κοντά και να περάσω να
δω για λίγο τους δικούς μου. Βγήκα έκανα την βόλτα μου, πέρασα από τους δικούς μου να πω μια
καλησπέρα, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή σπίτι, έκαμα μια κούπα τσάι και
κάθισα να δω τα νέα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ. Συνέχισα με τα αθλητικά στη ΝΕΡΙΤ και έκανα στις
σελίδες μου στο Ίντερνετ ενημέρωση. Μεσάνυχτα έβαλα το αντιβιοτικό μου κολλύριο στο αριστερό
μάτι και ετοιμάζομαι να πάω για ύπνο, γιατί το πρωί θα ξυπνήσω νωρίς πριν τις 6 για να βάλω το
αντιβιοτικό μου κολλύριο και να συνεχίσω το πρωινό μου. Έτσι πέρασε η μέρα και βραδιά. Αύριο θα
τα πούμε και πάλι από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη.
Καλό πρωινό στο Φθινόπωρο με βροχές και καταιγίδες μέχρι το τέλος της βδομάδας.....



No comments:

Post a Comment