Saturday, September 13, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, με δροσιά Φθινοπωρινή, αρκετή, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με αεράκι από τον βοριά και δροσιά από το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις έξη και έβαλα το κολλύριο στο αριστερό μάτι για τον ερεθισμό στο βλέφαρο, παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, έβαλα το κολλύριο στο μάτι με το ερεθισμένο βλέφαρο, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Όλα αυτά τα έκανα παρέα με τον εγγονό μου τον μοναδικό. Δέκα η ώρα ήπια το αντιβιοτικό
μου,βγήκα και πήγα στην μικροβιολόγο για την εξέταση ΙΝΡ και στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα
από το φαρμακείο και πήρα τα φάρμακα για τον καρκίνο στον προστάτη. Επέστρεψα σπίτι και συνεχίζω
το πρωινό μου παρέα με τον εγγονό μου. Μετά τις δέκα ήρθε σπίτι να μας δει η αδελφή μου και να
απολαύσει τον εγγονό μου. Κάθισε μαζί μας μέχρι λίγο μετά τις έντεκα. Έφαγε ο μπέμπης μας την
φρούτο κρεμά του και μετά τις δώδεκα πήγαμε μια βόλτα και για ψώνια από πεζοδρόμιο μεριά στον
Βερόπουλο. Ψωνίσαμε και επιστρέψαμε σπίτι σιγά, σιγά από πεζοδρόμιο μεριά. Στην βόλτα κοιμήθηκε
στο καρότσι ο Μπέμπης μας και επέστρεψε για να συνεχίσει στο σπίτι τον ύπνο. Τακτοποιήσαμε τα
ψώνια και περιμέναμε το πριγκιπόπουλο να ξυπνήσει για φαγητό που του ετοιμάζει η γιαγιά. Τρεις
η ώρα ξύπνησε μια χαρά και τον ετοίμασε για φαγητό η γιαγιά. Καθίσαμε μαζί και περιμέναμε το
φαγητό που του έφτιαχνε η γιαγιά. Λίγο μετά τις τρεις άρχισε το τάισμα η γιαγιά με μεγάλη υπομονή.
Έφαγε όλο του το φαγητό και κάθισε παρέα μας όλη την ώρα μέχρι που τελειώσαμε το φαγητό.
Μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση και η γιαγιά Νίτσα ανέλαβε την πλύση. Σχεδόν πέντε η ώρα
πήγα και ξάπλωσα για μια ώρα μέχρι τις έξη. Έγερση για μένα, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
ήπια το χάπι μου, έβαλα το κολλύριο μου στο αριστερό μάτι και έπαιξα με τον Μπέμπη μας που είχε
πάρει την στράτα και έπαιζε στο μπαλκόνι με μαεστρία. Περισσότερο τον πρόσεχα για την ασφάλεια του. Λίγο μετά τις οκτώ τον κάναμε το καθημερινό του μπάνιο, τον τακτοποίησε η γιαγιά Νίτσα και
έτοιμο το αρχοντόπουλο για το γάλα του και ύπνο. Τακτοποίησα το μπάνιο, ήπια το χάπι μου έβαλα
το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών, ο Μπέμπης μας κοιμήθηκε στα γρήγορα και με την
Νίτσα καθίσαμε στο σαλόνι για λίγη ξεκούραση πίνοντας από ένα χυμό και παρακολουθώντας τα νέα
στην τηλεόραση. Δέκα η ώρα ήπια το αντιβιοτικό μου και έφαγα ένα γιαούρτι με μέλι. Μετά τις δέκα
φάγαμε από λίγο δροσερό πεπόνι και η Νίτσα έφαγε ένα κεσέ γιαούρτι παρέα με λίγα κομμάτια από
το πεπόνι. Μετά τις δέκα η γιαγιά πήγε για ύπνο και ξεκούραση. Ο Μπέμπης μας κοιμόταν μια χαρά.
Εγώ κάθισα με τον καφέ μου και παρακολουθούσα τα αθλητικά, μπάσκετ τον δεύτερο τελικό για το
Παγκόσμιο Κύπελλο μεταξύ Γαλλίας – Σερβίας. Λίγο μετά τα μεσάνυχτα τέλειωσε το παιχνίδι του
δεύτερου ημιτελικού. Τελικό αποτέλεσμα Γαλλία – Σερβία 85-90. θα παίξει την Κυριακή στον τελικό
για το Παγκόσμιο Κύπελλο με τις ΗΠΑ. Μία η ώρα πήγα για ύπνο γιατί το πρωί θα ξυπνήσω νωρίς
στις έξη για να βάλω δυο σταγόνες από το αντιβιοτικό κολλύριο στο αριστερό μάτι. Έτσι πέρασε
η μέρα και η βραδιά, αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα
του Σεπτέμβρη που είναι Σάββατο Φθινοπωρινό με αρκετή δροσιά.....

No comments:

Post a Comment