Saturday, September 6, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, με δροσιά αρκετή από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με αεράκι από τον βοριά και δροσιά από το πρωί.
Σεπτέμβρης ο μήνας του Φθινόπωρου με βροχές και δροσιές. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό αγγούρι. Δροσιά σήμερα έχει από το πρωί με λίγο αεράκι δροσερό. Δεν ξέρω για μετά τι καιρό θα κάνει, αλλά βλέπω αεράκι δροσερό να φυσά από τον βοριά. Σεπτέμβρης ο μήνας με τα σταφύλια του και τις δροσιές του. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα στο σπίτι το πρωινό παρέα με την πρωινή δροσιά του Σεπτέμβρη. Τις τελευταίες μέρες δεν έβαλα σε λειτουργία καθόλου τα κλιματιστικά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το
πρωινό μου. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Δέκα η ώρα, πέρασε να με δει η αδελφή μου. Ήπιαμε καφέ παρέα, είπαμε τα πρωινά
και τα καθημερινά και λίγο μετά τις δέκα έφυγε για να πάει να κάνει τις δουλειές τις. Εγώ συνέχισα στο
Ίντερνετ μέχρι τις έντεκα και λίγο μετά βγήκα να πάω με το Τραμ μέχρι τον Νέο Κόσμο να δω τον
εγγονό μου και την γιαγιά Νίτσα. Πήγα στα γρήγορα κάθισα μέχρι τις μία, ήπια ένα καφέ έκανα παρέα
στον εγγονό μου που έγινε πια παιδάκι, τα είπαμε τα καθημερινά με την γιαγιά και μία η ώρα τους
χαιρέτησα και έφυγα για να επιστρέψω σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Πριν πάρω το Τραμ, πήρα
μισό καρβέλι ψωμί από το Εκ Σίτου που είναι απέναντι από την στάση του Τραμ και επέστρεψα πριν
τις δυο στο σπίτι. Άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό και τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού. Ετοίμασα φαγητό, ένα πιάτο φακές με λίγο ξύδι,, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί και λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα
δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα
χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Έξη η ώρα έγερση παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου το απογεματινό. Έπλυνα τα πιατικά. Μάζεψα
την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ, έβαλα από λίγο αγγούρι στα καναρίνια και τους άλλαξα το πόσιμο
νερό. Μετά τις έξη βγήκα και με το Τραμ πήγα μέχρι τον Βερόπουλο, ψώνισα κάτι λίγα για να μην τα
έχω αύριο και με το Τραμ επέστρεψα σπίτι και συνεχίζω το απόγεμα μου στο σπίτι. Έκανα ενημέρωση
των σελίδων μου στο Ίντερνετ και οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου το βραδινό. Οκτώ η ώρα και νύχτωσε.
Μίκρυνε αρκετά η μέρα και συνεχίζει να μικραίνει καθημερινά. Άνοιξα την τηλεόραση και στον ΑΝΤ 1
παρακολουθώ την επικαιρότητα. Εννιά η ώρα παρακολουθώ στην ΝΕΡΙΤ στίβο από το Diamond
League στις Βρυξέλλες. Έντεκα η ώρα και μόλις τέλειωσε ο στίβος. Επέστρεψα στο Ίντερνετ και
συνεχίζω την ενημέρωση των σελίδων μου. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και τον αυριανό καιρό
και συνεχίζω με γράψιμο, διάβασμα παρέα με μουσική και τραγούδια. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα
και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούρια
μέρα του Σεπτέμβρη με δροσιά φθινοπωρινή.....

No comments:

Post a Comment