Monday, September 29, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής, με Φθινοπωρινή ψύχρα αρκετή από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με γενική ψύχρα Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την ψύχρα του Σεπτέμβρη. Κοιμήθηκα με πυτζάμες, μια
χαρά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή ψύχρα. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Αρκετή ψύχρα έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. 22 βαθμούς μέσα στο σπίτι. Έξω στο απάνεμο μπαλκόνι 20 βαθμούς. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Και σήμερα φροντίζω τρία καναρίνια. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και συνεχίζω τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα όλες της γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και ένα μπολ CORN FKAKES και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Γενική ψύχρα σήμερα στην Αττική. Αρκετή, από νωρίς το πρωί. Πλησιάζει τέλος του Σεπτέμβρη, σε λίγες μέρες μπαίνουμε στο κυρίως Φθινόπωρο, Οκτώβρης, με τις βροχές του και τις ψύχρες του. Πρέπει να ψυχράνει ο καιρός για να γίνει το καλό βαρελίσιο κρασί. Δέκα
η ώρα με άπνοια και γενική συννεφιά στον Αττικό ουρανό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο
Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα κάνω ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Κατά διαστήματα γράψω για ενημέρωση τις σελίδας μου τα Καθημερινά. Όμορφο είναι το Κυριακάτικο πρωινό για βόλτα και καφέ, παραλία η πλατεία. Μόνο καλό
ντύσιμο για αποφυγή κρυολογήματος. Μετά τις 12 έτοιμος βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία για την βόλτα μου την πρωινή. Αρκετός κόσμος στην πλατεία πίνει τον καφέ του και άλλοι
κάνουν την βόλτα τους. Έκανα την βόλτα μου, έριξα μια ματιά στις βιτρίνες των καταστημάτων, ήπια
ένα καφέ μικρο στο χέρι και μετά τις μία επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά. Επιστρέφοντας ψώνισα λίγα σταφύλια και τρία κολοκύθια στρογγυλά μέτρια για γεμιστά. Επιστροφή, τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο Σφυρίδα με κρεμμύδι, ντομάτες
και πατάτες. Σαλάτα Μπάρμπα Στάθη Iceberg, με λίγο ανθότυρο και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Ξεκουράστηκα μια
χαρά παρέα με την Φθινοπωρινή δροσιά και έγερση λίγο μετά τις πέντε. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την κουζίνα και έριξα στα καναρίνια μια ματιά. Τους έβαλα από λίγο
αγγούρι και έξη η ώρα ήπια το χάπι μου το απογεματινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο
Ίντερνετ και συνεχίζω το απόγεμα μου στο σπίτι. Πολύ όμορφο απόγεμα με μπονάτσα, καθαρός
ο Αττικός ουρανός και λιακάδα φθινοπωρινή με τον ήλιο να πηγαίνει στην Δύση του. Διάβασα τα
μηνύματα, την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Επτά η ώρα
και πολύ όμορφο το τελευταίο Κυριακάτικο απόγεμα του Σεπτέμβρη. Μπονάτσα, άπνοια, με ξάστερο
τον Αττικό ουρανό και φεγγαράδα. Λίγο μετά τις επτά ήρθε η φίλη η Σοφία από το διπλανό σπίτι και
πήρε το καναρίνι της. Σήμερα επέστρεψε από τα Κύθηρα. Τώρα έμεινα πάλι με τα δικά μου δυο
καναρίνια. Καλή συνέχεια. Κυριακή και Αθλητική Κυριακή. Με ποδόσφαιρο και μπάσκετ. Οκτώ η ώρα
ήπια το χάπι μου, έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών, πήρα την κούπα του καφέ
και κάθισα να παρακολουθήσω την επικαιρότητα στον ΣΚΑΪ και τα Αθλητικά στη ΝΕΡΙΤ μέχρι τα
μεσάνυχτα. Έτσι πέρασε η μέρα και η τελευταία Κυριακή του Σεπτέμβρη. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην τελευταία Δευτέρα του Σεπτέμβρη.....









No comments:

Post a Comment