Monday, September 8, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής, με δροσιά Φθινοπωρινή, αρκετή, από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Σεπτέμβρη, με αεράκι από τον βοριά και δροσιά από το πρωί.
Σεπτέμβρης ο μήνας του Φθινόπωρου με βροχές και δροσιές. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά του Σεπτέμβρη. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Δροσιά σήμερα έχει από το πρωί με λίγο αεράκι δροσερό. Δεν ξέρω για μετά τι καιρό θα κάνει, αλλά βλέπω αεράκι δροσερό να φυσά από τον βοριά.
Σύννεφα μαζεύονται προς τα βόρεια προάστια. Σεπτέμβρης ο μήνας με τα σταφύλια του, τις δροσιές του και τις βροχές του. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα στο σπίτι το πρωινό παρέα με την πρωινή δροσιά του Σεπτέμβρη. Τις τελευταίες μέρες δεν έβαλα σε λειτουργία καθόλου τα κλιματιστικά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το πρωινό μου. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών παρέα με μουσική και τραγούδια από το iTunes. Δέκα η ώρα και συνεχίζω στο σπίτι παρέα με την δροσιά. Όμορφη μέρα σήμερα με δροσιά για βόλτα και καφέ παραλία. Έντεκα και μισή, άπνοια με αρκετή δροσιά και λίγη
συννεφιά προς το παρόν. Λίγο μετά τις δώδεκα, έτοιμος βγήκα και πάω την βόλτα μου πλατεία από
πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά. Λίγος κόσμος στην πλατεία παρ όλη την καλοκαιρία. Έκανα την
βόλτα μου, πήρα ένα καφέ μικρό και τον ήπια πλατεία στην δροσιά. Λίγο μετά τις μία πήρα το Τραμ
και επέστρεψα σπίτι για φαγητό μεσημεριανό. Άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια με άλλο πιο δροσερό, τους έβαλα από λίγο αγγούρι τρυφερό και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο φακές με λίγο ξύδι, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με
λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα
έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού.
Λίγο μετά τις τέσσερις άρχισε να βροντά και να βρέχει. Πέντε η ώρα και έγερση μαζί με την δροσιά
από την απογεματινή βροχή. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια δυο γουλιές καφέ και έξη η ώρα
ήπια το χάπι μου το απογεματινό. Έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, άλλαξα το πόσιμο
νερό στα καναρίνια με άλλο πιο δροσερό και προσπάθησα να γιατρέψω το μάτι μου το αριστερό που
έβγαλε κριθαράκι στην επάνω μεριά με μια σκελίδα σκόρδο, πρακτικά. Αύριο το πρωί θα πάω στον
γιατρό μου στην πλατεία να δει το μάτι μου και να μου πει τι να κάνω. Σήμερα θα την βγάλω παρέα
με το κριθαράκι του ματιού μου και έχω να δω αθλητικά, μπάσκετ και ποδόσφαιρο από τις επτά μέχρι
και μετά τα μεσάνυχτα. Καλή συνέχεια. Επτά η ώρα και πάω ν αρχίσω με μπάσκετ από το Παγκόσμιο
Κύπελλο στην Ισπανία. Παίζουνε Σερβία – Ελλάδα στους 16 και ο χαμένος πάει σπίτι του. Ο νικητής
συνεχίζει στους οκτώ. Καλή επιτυχία στην Εθνική μας. Τέλειωσε το πρώτο ημίχρονο με τους Σέρβους
να προηγούνται συνεχώς. Αν δεν βελτιώσουμε την άμυνα θα χάσουμε από την Σερβία. Τελικό αποτέλεσμα Σερβία – Ελλάδα 90-72. Η Σερβία στους οκτώ. Η Ελλάδα επιστρέφει στην Ελλάδα.
Μέχρι εδώ ήταν το ταξίδι στο όνειρο. Καλή συνέχεια. Λίγο πριν τις δέκα άρχισα να παρακολουθώ
το παιχνίδι ποδοσφαίρου Ελλάδα – Ρουμανία στο Γεώργιος Καραϊσκάκης, χωρίς φιλάθλους λόγω
τιμωρίας. Έντεκα η ώρα αρχίζει το σπουδαίο παιχνίδι μπάσκετ Βραζιλία- Αργεντινή της φάσης των 16.
στον ΑΝΤ και παρέα με τον καφέ μου παρακολουθώ ταυτόχρονα Μπάσκετ Ποδόσφαιρο. Τελικό
αποτέλεσμα Βραζιλία – Αργεντινή 85-65 και η Βραζιλία στους 8. Ελλάδα- Ρουμανία 0-1. Χάσαμε
και στο Μπάσκετ και στο Ποδόσφαιρο. Δεν πειράζει συμβαίνουν και αυτά. Καλή συνέχεια. Αύριο
πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην επόμενη μέρα του Σεπτέμβρη με δροσιά Φθινοπωρινή από το πρωί.




No comments:

Post a Comment