Monday, October 20, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής, με αλλαγή του καιρού από νωρίς το πρωί με φθινοπωρινό καιρό. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη, με καιρό Φθινοπωρινό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με τον Οκτώβρη, με γενικά καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή αλλαγή του καιρού. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι το πρωινό Φθινόπωρο για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Καλό καιρό έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μόνο που κρύωσε λόγο της αλλαγής, με συννεφιά στον Αττικό ουρανό εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει φθινοπωρινό καιρό όλη μέρα. Με συννεφιά Φθινοπωρινή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα στις γλάστρες, από λίγο νερό, έφαγα ένα ακτινίδιο και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Πετάχτηκα μέχρι το
μανάβικο της γειτονιάς, που είναι ανοιχτό και τις Κυριακές και ψώνισα κάτι λίγα για το σημερινό
φαγητό. Επέστρεψα στα γρήγορα σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, έπλυνα όλα αυτά που χρειάζονται για
το σημερινό φαγητό και ετοίμασα σιγά σιγά ότι χρειάζεται για το Κυριακάτικο φαγητό. Το μενού έχει
σήμερα μοσχάρι, ποντίκι, σε μικρά κομμάτια, με κρεμμύδι, ντομάτες τριμμένες , χορταρικά και λίγες
πατάτες. Λίγο μετά τις δέκα άρχισα με σοτάρισμα του κρέατος, συνέχεια του κρεμμυδιού, του καρότου
και στη συνέχεια έριξα τις τριμμένες ντομάτες και μόλις πήρε βράση το φαγητό χαμήλωσα την φωτιά
για σιγανό μαγείρεμα για 45 λεπτά. Έριξα τις πατάτες, την πιπεριά κομμένη σε φέτες και τις δυο
μελιτζάνες σε ροδέλες και συνέχισα το μαγείρεμα μέχρι να χυλώσουν οι πατάτες. Λίγο πριν τις 12
έτοιμο το φαγητό. Καλό ψημένο και νόστιμο. Έκλεισα την φωτιά, τακτοποίησα την κουζίνα και έβαλα
6 αυγά να βράσω για λίγα λεπτά, σφιχτά. Μετά τις 12 έτοιμα τ αυγά. Τα έβαλα σε κρύο νερό να κρυώσουν και έτοιμος να βγω να πάω την Κυριακάτικη βόλτα μου πλατεία. Πολύ όμορφη η μέρα
με λιακάδα και αεράκι αρκετά δροσερό Φθινοπωρινό. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Αρκετός
κόσμος στην πλατεία. Σχεδόν όλα τα καφέ γεμάτα και η πλατεία. Έκανα την βόλτα μου, ήπια ένα καφέ
μικρό στο χέρι, καθιστός πλατεία και πριν τις δυο επιστροφή σπίτι για φαγητό μεσημεριανό. Επιστροφή
σπίτι, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό
με άλλα πιο φρέσκο, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μοσχάρι
με πατάτες και ντομάτες. Σαλάτα κουνουπίδι με ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια
τα χάπια μου , τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Λίγο μετά τις πέντε έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου, ήπια δυο γουλιές καφέ και έπλυνα τα πιατικά. Μάζεψα την κουζίνα,
έβαλα να βράσω ένα κουνουπίδι, για σαλάτα και έξη η ώρα ήπια το χάπι μου το απογεματινό. Παρέα
με τον καφέ μου μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια γρήγορη ματιά στα μηνύματα και κάθισα να παρακολουθήσω τα αθλητικά, ποδόσφαιρο και μπάσκετ Live από το Sport 24 μέχρι τις οκτώ. Οκτώ
η ώρα ήπια το χάπι μου το βραδινό, έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και συνέχισα με την ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Όμορφη η βραδιά με ξάστερο τον
Αττικό ουρανό και πολύ δροσερό αεράκι από τον βορρά. Έφτιαξα μια κούπα τσάι και πήγα να παρακολουθήσω την επικαιρότητα στον ΑΝΤ 1. Σήμερα Κυριακή Αθλητική με ποδόσφαιρο και μπάσκετ μέχρι τα μεσάνυχτα από την ΝΕΡΙΤ. Δέκα η ώρα και έναρξη της Αθλητικής Κυριακής.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό Φθινοπωρινό....

No comments:

Post a Comment