Sunday, October 12, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, με Φθινοπωρινό καιρό από νωρίς το πρωί και καθαρό τον Αττικό ουρανό. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη, με γενική λιακάδα Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με την δροσιά του Οκτώβρη και γενικά καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή καλοκαιρία. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Καλό καιρό έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μπονάτσα, άπνοια και καθαρό ουρανό εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει καλό καιρό όλη μέρα. Με όμορφη λιακάδα Φθινοπωρινή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα όλες της γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Συγύρισα όλο το σπίτι και λίγο μετά τις δέκα ήπια δυο
γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και
έκανα λίγη ενημέρωση των σελίδων μου, διαβάζοντας την επικαιρότητα. Έντεκα η ώρα έτοιμος, βγήκα
για λίγα ψώνια για το Σαββατοκύριακο και να κάνω την πρωινή μου Σαββατιάτικη βόλτα και να πιω
ένα μικρό καφέ στην όμορφη ηλιόλουστη πλατεία μας. Από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου
πήγα πλατεία παρέα με το ηλιόλουστο φθινοπωρινό πρωινό. Αρκετός κόσμος στην πλατεία, σχεδόν
όλα γεμάτα τα καφέ και η πλατεία. Έκανα την βόλτα μου, ήπια τον καφέ μου στο χέρι, κάθισα λίγο
πλατεία, ψώνισα αυτά τα λίγα που ήθελα, ανθότυρο, μισό καρβέλι ψωμί λίγα ακτινίδια και από πεζοδρόμιο μεριά επέστρεψα σπίτι για φαγητό μεσημεριανό. Ηλιόλουστη η σημερινή μέρα και αρκετά
ζεστή. Επιστροφή σπίτι, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο κεφτέδες με πατάτες φούρνου, σαλάτα βλίτα, ανθότυρο,
φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για
πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Λίγο μετά
τις πέντε έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την κουζίνα, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια και παρέα με την κούπα του καφέ, κάθισα στο γραφείο μου, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, τα μηνύματα και διαβάζοντας την επικαιρότητα έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έξη η ώρα ήπια το χάπι μου το απογεματινό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από λίγο μήλο, ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα στο Ίντερνετ με
γράψιμο για ενημέρωση της σελίδας μου τα “Καθημερινά”. Όμορφη η Σαββατιάτικη βραδιά. Άπνοια,
καθαρός ο Αττικός ουρανός, εδώ στη γειτονιά μου στην Νέα Σμύρνη, ξαστεριά και φεγγαράδα. Οκτώ
η ώρα ήπια το χάπι μου το βραδινό, τακτοποίησα το σπίτι και έτοιμος βγήκα να πάω μέχρι τους δικούς
μου για να τους δω. Να τους πω μια καλησπέρα. Βγήκα πήγα μέχρι τους δικούς μου, κάθισα μέχρι τις
εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι για να παρακολουθήσω το παιχνίδι για τα προκριματικά του Euro 2016 της Εθνικής μας με την Φινλανδία.
Τελικό αποτέλεσμα Φινλανδία – Ελλάδα 1-1. έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε
από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη....
Καλό πρωινό Φθινοπωρινό !











No comments:

Post a Comment