Sunday, October 19, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, με καθαρό ουρανό από νωρίς το πρωί και αρκετά ζεστό καιρό. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη, με ζεστό καιρό Φθινοπωρινό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με τον όμορφο Οκτώβρη, με γενικά καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή λιακάδα. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι ο πρωινός Φθινοπωρινός ήλιος για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Καλό καιρό έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μπονάτσα, άπνοια με λιακάδα στον Αττικό ουρανό εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει καλό καιρό όλη μέρα. Με συννεφιά Φθινοπωρινή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα στις γλάστρες, από λίγο νερό, έφαγα ένα ακτινίδιο και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Μετά τις εννιά έστειλα μήνυμα
στην γιαγιά Νίτσα ότι θα πάω μια βόλτα για να τους δω στο Ελληνικό. Μια που είναι καλοκαιρινός
ο καιρός. Μπήκα για λίγο στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και
δέκα η ώρα έτοιμος να ξεκινήσω το ταξίδι, Νέα Σμύρνη, Νέο κόσμο, με το Τραμ και Νέο Κόσμο Ελληνικό με το Μετρό. Λίγο μετά τις έντεκα ήμουν στο σπίτι του εγγονού μου που με περίμενε μαζί
με την γιαγιά την Νίτσα και την Ήρα την σκυλίτσα. Μόλις είχε φάει την φρούτο κρέμα του και παρακολουθούσε το παιδικό καθημερινό πρόγραμμα για παιδιά τις ηλικίας του. Τους χαιρέτησα, τους
φίλησα, χάιδεψα την Ήρα και κάθισα παρέα με τον εγγονό μου να τον προσέχω για να συνεχίσει η γιαγιά τις δουλειές του σπιτιού και να του φτιάξει το κυρίως φαγητό του. Μια χαρά ο εγγονός, μεγάλωσε, σε λίγες μέρες συμπληρώνει έντεκα μήνες. Σε λίγο θα αρχίσει να περπατά κανονικά, έτοιμο
είναι το αστέρι το μοναδικό της οικογένειας. Τα γράφω και γελάω, από χαρά. Γιατί είναι η αλήθεια
και η πραγματικότητα. Δώδεκα η ώρα τον έβαλα στο καρότσι του να τον κάνω βόλτες στο μπαλκόνι
για να κοιμηθεί κάνα δυο ώρες πριν το κύριο φαγητό. Κοιμήθηκε κανονικά. Καθίσαμε λίγο με την
γιαγιά, ήπια ένα καφέ και εκείνη ένα μπουκάλι Μάνγκο δροσερό, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά
τις μία τους χαιρέτησα για καλή Κυριακή και με το Μετρό από το Ελληνικό και το Τραμ από τον Νέο
Κόσμο επέστρεψα σπίτι, λίγο μετά τις δυο για μεσημεριανό φαγητό. Άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού,
έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου λόγω ζέστης, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο
νερό με άλλο πιο δροσερό και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο κοτόπουλο με πατάτες το τελευταίο, σαλάτα
κουνουπίδι με λίγο ανθότυρο ένα αυγό βραστό, σφιχτό, το ασπράδι μόνο, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι
μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα,
ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση. Λίγο μετά τις πέντε έγερση. Έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα πιατικά συγύρισα την κουζίνα, έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού
στα καναρίνια και έξη η ώρα ήπια το χάπι μου το απογεματινό. Μάζεψα τα ρούχα, τα πλυμένα, από χθες
τα δίπλωσα, τα έβαλα στη θέση τους, ήπια λίγες γουλιές καφέ και λίγο μετά τις επτά μπήκα στο Ίντερνετ και συνεχίζω το απόγεμα μου. Διάβασα την επικαιρότητα, έκανα ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών, έγραψα για ενημέρωση τις σελίδας μου τα “Καθημερινά της Καθημερινότητας”.
Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου το βραδινό και έτοιμος βγήκα να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω.
Πήγα, ήπια ένα καφέ μικρό, κάθισα μέχρι τις εννιά, είπαμε τα καθημερινά, τους χαιρέτησα και σιγά,
σιγά επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Επιστροφή σπίτι, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού,
έφτιαξα ένα τσάι, τακτοποίησα το κρέας που είχα βγάλει για το αυριανό μαγείρεμα, μισό κιλό ποντίκι,
το έβαλα στο ψυγείο για να είναι έτοιμο για το αυριανό μαγείρεμα με σάλτσα από φρέσκες ντομάτες
και πατάτες. Παρέα με την κούπα, με το τσάι, κάθισα να παρακολουθήσω τα νέα και τον καιρό στον
ΣΚΑΪ και στη συνέχεια το παιχνίδι Εργοτέλης – Ολυμπιακός 2-3 για την Super League. Στην συνέχεια
μέχρι τα μεσάνυχτα έκανα ενημέρωση των σελίδων μου και έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment