Tuesday, October 28, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας. Από νωρίς το πρωί με φθινοπωρινό καιρό. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα και τελευταία βδομάδα του Οκτώβρη, με καιρό Φθινοπωρινό, που σιγά, σιγά αλλάζει με Χειμωνιάτικο καιρό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με τον Οκτώβρη. Με γενικά καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή αλλαγή του καιρού. Άνοιξα λίγο τις τζαμόπορτες γιατί έχει κρύο αρκετό σήμερα το πρωινό. Καλός είναι ο καιρός, με λίγη συννεφιά και άπνοια, από νωρίς το πρωί. Μόνο που κρύωσε λόγο της αλλαγής, εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει φθινοπωρινό καιρό όλη μέρα με κρύο αρκετό. Θερμοκρασία 15 βαθμοί έξω, τώρα το πρωί και στο σπίτι μέσα 20 βαθμούς. Φρόντισα τα καναρίνια που με περιμένουν πάντα υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Κρύο έχει έξω, αλλά τα καναρίνια δεν έχουν ανάγκη ακόμα. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, τακτοποίησα τα μπαλκόνια, έριξα μια ματιά στις γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Καλά είμαι όσο περνάει ο καιρός μετά την επέμβαση στον προστάτη.
Συνεχίζω και πίνω νερό αρκετό για να κατουρώ και να καθαρίζει όλο το σύστημα. Πίνω και τα φάρμακα που μου έδωσε ο γιατρός και όλα πάνε κατ ευχήν. Δεν έχω παράπονο, απλά φροντίζω για την
καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έτοιμος βγήκα λίγο πριν τις δέκα και πήγα για ψώνια
εδώ κοντά στην γειτονιά. Ψώνισα λίγες τροφές για τα καναρίνια από το Pets&friends της γειτονιάς,
πέρασα για ψώνια στη συνέχεια από το μανάβικο και πήρα ότι χρειάζομαι για το σημερινό φαγητό.
Στην επιστροφή πέρασα από τον φούρνο, πήρα λίγο ψωμί και επιστροφή για μαγείρεμα. Τακτοποίησα
τα ψώνια και ξεκίνησα μετά τις δέκα ετοιμασία για το μαγείρεμα. Το μενού σήμερα έχει πιπεριές από
όλα τα χρώματα, δυο κολοκύθια μεγάλα στρογγυλά μόνο την καρδιά ψιλοκομμένη, ντομάτες στον
τρίφτη και τέσσερις πατάτες, στην κατσαρόλα. Λίγο πριν τις έντεκα αρχή με σοτάρισμα του κρεμμυδιού
και στη συνέχεια όλα τ άλλα. Μαγείρεμα σιγανό και μετά τις δώδεκα έτοιμο το φαγητό. Δοκίμασα λίγο,
νόστιμο και καλό ψημένο. Έκλεισα την φωτιά, έπλυνα όλα αυτά που χρησιμοποίησα για το μαγείρεμα,
συμμάζεψα την κουζίνα και συνέχισα την μέρα μου και το μεσημέρι μου στο σπίτι. Κρύο αρκετό έχει
έξω και χρειάζεται προσοχή. Καλό ντύσιμο και όχι άσκοπες μετακινήσεις. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και συνέχισα παρέα με το Ίντερνετ μέχρι να έρθει η ώρα του φαγητού. Ετοίμασα λίγο μετά
τις δυο ένα πιάτο ζεστό φαγητό, λίγο ψωμάκι φρέσκο, μια ντομάτα, λίγο ανθότυρο και έφαγα μια χαρά.
Μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μετά το
μεσημεριανό κατούρημα γύρω στις τρεις. Έξη η ώρα έγερση. Από τις τρεις έως τις έξη σηκώθηκα για
κατούρημα πάνω από έξη φορές και η ζωή συνεχίζεται κανονικά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά. Έπλυνα τα πιατικά, συμμάζεψα λίγο το σπίτι και έβαλα το ένα
κλιματιστικό για να ζεσταθεί λίγο το σπίτι. Κάθισα στο Ίντερνετ, διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα και
συνεχίζω με ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, έβαλα το κολλύριο για την
εσωτερική πίεση των ματιών και συνέχισα στο Ίντερνετ με διάβασμα της επικαιρότητας και ενημέρωση
των σελίδων μου , παρέα με το κατά διαστήματα κατούρημα. Εννιά η ώρα παρακολούθησα τα νέα στον
ΣΚΑΪ και στη συνέχεια παρακολούθησα τα αθλητικά στην ΝΕΡΙΤ, μέχρι τα μεσάνυχτα που τέλειωσε
το πρόγραμμα. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του
Οκτώβρη με Φθινοπωρινό καιρό εδώ στην Νέα Σμύρνη. Αύριο θα είναι μια άλλη μέρα.....



No comments:

Post a Comment