Thursday, October 9, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης, με Φθινοπωρινή ψύχρα αρκετή από νωρίς το πρωί και συννεφιά στον Αττικό ουρανό με σύννεφα για βροχή. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη, με γενική ψύχρα Φθινοπωρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με την δροσιά του Οκτώβρη και γενική σκοτεινιά λόγω συννεφιάς. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή ψύχρα. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή Φθινοπωρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Αρκετή ψύχρα έχει σήμερα, από νωρίς το πρωί. Μπονάτσα, άπνοια και συννεφιά εδώ στη γειτονιά μου στη Νέα Σμύρνη. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει καλό καιρό όλη μέρα. Με ψύχρα Φθινοπωρινή. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου και συνέχισα τις πρωινές δουλειές του σπιτιού. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα όλες της γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Συγύρισα όλο το σπίτι και λίγο μετά τις εννιά, βγήκα να πάω μέχρι την λαϊκή αγορά της γειτονιάς για λίγα ψώνια. Πήγα ψώνισα κάτι λίγα που χρειαζόμουν και επέστρεψα στα γρήγορα σπίτι, γιατί μετά τις δέκα θα φύγω να πάω τον εγγονό μου για να δω. Μετά τις δέκα βγήκα και με το Τραμ πήγα Νέο Κόσμο και συνέχισα με το Μετρό μέχρι τον σταθμό του Ελληνικού. Στα γρήγορα πήγα μέχρι τον εγγονό μου που με περίμενε παρέα με την γιαγιά Νίτσα. Του είχε ετοιμάσει την φρούτο κρέμα και τον τάϊζε η γιαγιά με υπομονή
παρέα με την παιδική εκπομπή από την τηλεόραση. Έφαγε στα γρήγορα, είδαμε τις καινούριες πυτζάμες που του αγόρασα και κάθισα μαζί του να τον προσέχω γιατί η γιαγιά έκανε τις πρωινές
καθημερινές δουλειές του σπιτιού. Έφτιαξα μια κούπα καφέ Ελληνικό και κάθισα παρέα με τον
εγγονό που έπαιζε, όπως κάθε πρωινό. Λίγο πριν τις δώδεκα τον έβαλα στο καρότσι του και με λίγες
βόλτες, ξαπλωτός, κοιμήθηκε και τον έβαλα στο δωμάτιο του να συνεχίσει τον ύπνο του τον πρωινό
γιατί καθημερινά ξυπνάει πάντα νωρίς. Κάθισα λίγο παρέα με την γιαγιά, είπαμε τα καθημερινά και μετά τις μία χαιρέτισα την γιαγιά, που μου έδωσε λίγο κοτόπουλο που μου είχε αγοράσει από το χασάπικο τους, έριξα μια ματιά στον μοναδικό εγγονό μου που κοιμόταν σαν αγγελούδι και έφυγα για επιστροφή σπίτι. Πηγαίνοντας για να πάρω το Μετρό, για επιστροφή, ψώνισα μισό καρβέλι ψωμί ζυμωτό, ολικής αλέσεως και με το Μετρό ήρθα Νέο Κόσμο και συνέχεια με το Τραμ που δεν άργησε
να περάσει επέστρεψα δυο η ώρα σπίτι. Όμορφη η μέρα η σημερινή. Πραγματική Φθινοπωρινή. Άλλαξα
με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο Σολομό με πατάτες, κρεμμύδια και ντομάτες. Σαλάτα βλίτα
με λαδάκι και λεμόνι, λίγο ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά
μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για
λίγη ανάπαυση μεσημεριού μέχρι τις πέντε η ώρα, γιατί τώρα νυχτώνει νωρίς. Σήμερα έχει Πανσέληνο.
Λίγο μετά τις επτά η Πανσέληνος πάνω από τον Υμηττό. Άπνοια και αραιή συννεφιά στον Αττικό Ουρανό. Πίνω καφέ ακούγοντας μουσική και τραγούδια στο iTunes και γράφω για ενημέρωση τις σελίδας μου τα “Καθημερινά”. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου και συνεχίζω την όμορφη βραδιά στο
σπίτι παρέα με γράψιμο στο Ίντερνετ ακούγοντας τραγούδια και μουσική. Έτσι πέρασε η μέρα και
η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί, λίγο μετά τις επτά. Καλή ανατολή στην καινούρια
μέρα του Οκτώβρη.....










No comments:

Post a Comment