Friday, October 31, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, με φθινοπωρινή λιακάδα στην Αττική. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Οκτώβρη, με καιρό Φθινοπωρινό, με λιακάδα και μπονάτσα. Κρύο έχει και σήμερα αρκετό. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο μετά τις επτά, παρέα με τον Οκτώβρη. Με γενικά καλό καιρό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Άρχισα τις πρωινές δουλειές τις καθημερινές παρέα με την πρωινή αλλαγή του καιρού. Έχει κρύο το πρωί, απλά άνοιξα, σήμερα, για λίγο τις τζαμόπορτες μια που έχει λιακάδα Φθινοπωρινή. Καλός είναι ο καιρός, με λιακάδα και άπνοια, από νωρίς το πρωί. Σήμερα όπως όλα δείχνουν θα έχει φθινοπωρινό καιρό όλη μέρα με λιακάδα αλλά κρύο αρκετό. Θερμοκρασία 15 βαθμοί έξω, τώρα το πρωί και στο σπίτι μέσα 19 βαθμούς. Φρόντισα τα καναρίνια που με περιμένουν πάντα υπομονετικά, τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο φρέσκο και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Οκτώ η ώρα, ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και τις γλάστρες, έφαγα ένα ακτινίδιο, ήπια δυο γουλιές καφέ και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό. Καλά είμαι, όσο περνάνε οι μέρες μετά την επέμβαση στον προστάτη. Αλλά παρουσίασα πρόβλημα στους προσαγωγούς, μυικό πρόβλημα και περπατάω και κάθομαι με πόνους. Απλά παίρνω τρία ντεπόν την μέρα για τους πόνους. Παυσίπονα χρειάζονται και αυτό κάνω. Περπατάω με δυσκολία και πονάω. Συνεχίζω και πίνω νερό αρκετό για να κατουρώ και να καθαρίζει όλο το σύστημα. Πίνω και τα φάρμακα που μου έδωσε ο γιατρός και όλα πάνε κατ ευχήν. Δεν παραπονιέμαι, απλά φροντίζω για καλή ποιότητα ζωής. Ήπια δυο γουλιές καφέ και δέκα η ώρα μπήκα στο Ίντερνετ για λίγο. Διάβασα
τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα μια μικρή ενημέρωση των σελίδων μου. Όμορφη μέρα
η σημερινή με γενική λιακάδα στην Αττική Γη και μπονάτσα Φθινοπωρινή. Λίγο μετά τις έντεκα που
ζέστανε η μέρα έτοιμος, ντυμένος καλά βγήκα να πάω μια βόλτα πλατεία σιγά σιγά και να κάνω λίγα
ψώνια που χρειάζομαι. Σήμερα είχε στάση εργασίας στα Τραμ και πήγα με το λεωφορείο πλατεία.
Κανένα πρόβλημα. Έκανα την βόλτα μου πλατεία, πήρα δυο κουλούρια, Θεσσαλονίκης, έκανα τα
ψώνια μου, ένα μικρό καρβέλι ψωμί, λίγο ανθότυρο και λίγο κασέρι από το παραδοσιακό και με το
Λεωφορείο επέστρεψα μέχρι την στάση της γειτονιάς μου λίγο πριν τις μία. Επιστροφή σπίτι μετά την
πολύ όμορφη βόλτα στην Φθινοπωρινή λιακάδα. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και ετοίμασα φαγητό μεσημεριανό. Ζέστανα ένα πιάτο κοτόπουλο με πατάτες, έχω και για αύριο μια
μερίδα, έκανα σαλάτα κουνουπίδι με λίγο ανθότυρο, φρέσκο ψωμί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα
πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριού. Λίγο πριν τις έξη έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια δυο γουλιές καφέ,
έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και ήπια τα χάπια μου τα απογεματινά. Από τις τρεις μέχρι
σχεδόν τις έξη σηκώθηκα 5 φορές για κατούρημα. Υπομονή χρειάζεται και επιμονή για να πηγαίνουν
όλα καλά. Πονάω ακόμα στους προσαγωγούς όταν κάθομαι και περπατάω. Νύχτωσε κανονικά λίγο
μετά τις έξη και εξακολουθεί να έχει κρύο αρκετό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ.
Διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, έφαγα μισό κουλούρι Θεσσαλονίκης και συνεχίζω την βραδιά στο σπίτι. Παρακολούθησα μπάσκετ
Παναθηναϊκός – Φενέρμπαχτσε για την Euroleague του μπάσκετ. Αποτέλεσμα τελικό
Παναθηναϊκός – Φενέρμπαχτσε 91 – 73. μαγικός ο Παναθηναϊκός, το καλύτερο μπάσκετ όλων των
εποχών. Ένα μεγάλο μπράβο. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι, τελευταία μέρα του
Οκτώβρη τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην τελευταία μέρα του Οκτώβρη.....

No comments:

Post a Comment