Thursday, July 17, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλή Τετάρτη με δροσιά καλοκαιρινή από νωρίς το πρωί.
Καλημέρα στην καινούρια μέρα του Ιούλη με δροσιά καλοκαιρινή. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα
το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και
έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και έκανα τις πρωινές
δουλειές του σπιτιού. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, φρόντισα και τακτοποίησα τα καναρίνια που
με περίμεναν και τα δυο, υπομονετικά, σκούπισα τα μπαλκόνια και έριξα νερό στις γλάστρες.
Δροσερό σήμερα το πρωινό με λίγο καλοκαιρινό δροσερό αεράκι. Άνοιξα τις γρίλιες να μπει στο
σπίτι ο πρωινός δροσερός αέρας για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Λίγο μετά τις εννιά
βγήκα και πήγα μέχρι την γιατρό μου την παθολόγο να μου γράψει μια εξέταση αίματος INR
και δυο φάρμακα για δυο μήνες, γιατί τον άλλο μήνα θα γεννήσει και θα λείπει. Πήγα για την
εξέταση για την πηκτικότητα του αίματος και για τα φάρμακα και αύριο θα είναι έτοιμα να πάω
να τα πάρω. Στα γρήγορα γύρισα σπίτι, γιατί όλα είναι εδώ κοντά και συνεχίζω το δροσερό πρωινό.
Μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό στα καναρίνια, έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα
φρέσκο δροσερό για πρωινό και λίγο μετά τις έντεκα βγήκα να πάω μέχρι τον Νέο κόσμο με το
Τραμ τον εγγονό μου για να δω. Πέρασα από το μανάβικο της γειτονιάς και πήρα λίγα κεράσια
για να πάω στην Γιαγιά Νίτσα και την κόρη μου. Πήγα στο σπίτι της κόρης μου, κάθισα με τον
εγγονό μου μέχρι λίγο μετά τις μία και όταν κοιμήθηκε, τον φίλησα, χαιρέτησα την γιαγιά Νίτσα
και πήρα το Τραμ επιστρέφοντας στο σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή σπίτι με δροσιά
καλοκαιρινή μεσημεριανή. Έριξα μιασ ματιά στα καναρίνια τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο
πιο δροσερό, άνοιξα όλες τις γρίλιες στις τζαμόπορτες για να μπει ο δροσερός αέρας για να δροσίσει το σπίτι. Ετοίμασα φαγητό, ένα πιάτο κολοκυθάκια με πατάτες γιαχνί, λίγη σαλάτα με
τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι Ροζέ κρασί δροσερό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, ήπια τα χάπια μου, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια
μου, έπλυνα τα πιατικά και έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό στα καναρίνια. Μετά τις επτά μέτρησα την πίεση μου και τους σφυγμούς, ηλεκτρονικά, όλα είναι πολύ καλά και μπήκα στο
Ίντερνετ. Διάβασα μηνύματα και επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ
η ώρα και ήπια το χάπι μου, έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και συνέχισα
στο Ίντερνετ μέχρι λίγο μετά τις εννιά. Ντύθηκα και βγήκα να πάω μια βόλτα πλατεία μια που έχει
πολύ όμορφη δροσιά. Γεμάτη σήμερα η πλατεία και όλα τα καφέ, τα ψητοπωλεία, τα παγωτά.
Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία, έφαγα ένα παγωτό μικρό και επέστρεψα σπίτι να
συνεχίσω την βραδιά. Γύρισα σπίτι, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έφαγα ένα γιαούρτι με λίγο
μέλι, δείδα λίγο τα νέα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και συνέχισα στη ΝΕΡΙΤ με βόλεϊ. Πριν τις
έντεκα τέλος τηλεόραση και κάθισα για γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούλη......

No comments:

Post a Comment