Tuesday, July 29, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας, καλοκαιρινό με ζέστη αρκετή από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην τελευταία βδομάδα του Ιούλη με λίγο αεράκι ζεστό από το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο μετά τις επτά παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Φρόντισα τα καναρίνια, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και τις γλάστρες, πότισα
τις γλάστρες, άνοιξα όλες τις γρίλιες και τις τζαμόπορτες σταμάτησα το κλιματιστικό και συγύρισα το σπίτι. Ζέστη σήμερα από το πρωί με τριάντα βαθμούς να λέει το θερμόμετρο που έχω στο μπαλκόνι. Έφαγα ένα ακτινίδιο, δροσερό και λίγο μετά τις εννιά βγήκα να πάω με το Τραμ πλατεία
για να ψωνίσω κάτι που χρειάζομαι τώρα που είναι ακόμη νωρίς και δεν έχει κόσμο. Πήγα πλατεία
στα γρήγορα, ψώνισα και στα γρήγορα και επέστρεψα με το Τραμ μέχρι την στάση της γειτονιάς
μου. Στο γυρισμό πήρα από πλατεία δυο κουλούρια Θεσσαλονίκης πρωινά. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, έπλυνα τις ντομάτες και τα κεράσια και τα έβαλα στο ψυγείο να δροσίσουν
μαζί και λίγο ανθότυρο στο τάπερ. Έφαγα μισό κουλούρι Θεσσαλονίκης για πρωινό, άλλαξα το
πόσιμο νερό στα καναρίνια και τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού δροσερό. Μπήκα για λίγο
στο Ίντερνετ διάβασα μηνύματα και καθημερινότητα και έκανα ενημέρωση στις σελίδες μου
τις καθημερινές. Έντεκα η ώρα και αρχίζει η ζέστη και άπνοια. Μετά της 12 βγήκα να πάω μέχρι
τον εγγονό μου για να δω. Πήρα το Τραμ από την στάση μας και πήγα Νέο Κόσμο. Είδα τον
εγγονό μου που μόλις είχε φάει το πρωινό του, Φρούτο κρέμα και καθόταν παρέα με τον Μπαμπά
του τον Αλέξανδρο. Η γιαγιά Νίτσα τακτοποιούσε το σπίτι. Κάθισα μαζί τους μέχρι τις μία, είναι
μια χαρά όλοι και η κόρη μου στην δουλειά. Λίγο μετά τις μία έφυγα και επέστρεψα σπίτι με το
Τραμ. Γεμάτο το Τραμ προς παραλία. Πήρα από τον Νέο Κόσμο ψωμί για να το έχω στο φαγητό
το μεσημεριανό και γύρισα σπίτι. Έκανα ένα ντους, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού και έβαλα το
ένα κλιματιστικό για να δροσίσει το σπίτι γιατί έχει πολύ ζέστη μέσα και έξω. Άλλαξα το πόσιμο
νερό στα καναρίνια και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο φακές με λίγο ξύδι, σαλάτα με τυρί και ελιές,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα για πλύση,
μάζεψα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ξεκούραση μεσημεριού. Έξη η ώρα έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου το απογεματινό, έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα
την κουζίνα, άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες γιατί
έχει αρκετή ζέστη ακόμη παρ όλο που έχει λίγο αεράκι δροσερό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μετά
τις έξη βγήκα και πήγα μέχρι το μανάβικο της γειτονιάς και πήρα λίγα αγγουράκια για τα καναρίνια. επέστρεψα στα γρήγορα έβαλα στα καναρίνια από λίγο αγγούρι και μπήκα στο Ίντερνετ
διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και τις
σελίδας μου στο faceBook. Σταμάτησα το κλιματιστικό και άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο
σπίτι αέρας καλοκαιρινός ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Συνέχισα την ενημέρωση των
σελίδων μου μέχρι τις οκτώ που πήρα το χάπι μου το βραδινό, ζέστη αρκετή ακόμα, πάνω από τους
30 βαθμούς και άπνοια γενική. Ήπια το χάπι μου, έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των
ματιών και βγήκα μετά τις οκτώ και πήγα μια βόλτα μέχρι τους δικούς μου για να δω. Πολύ ζέστη
και άπνοια. Πήγα στους δικούς μου, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό και ένα
ποτήρι δροσερό νερό, είπαμε τα καθημερινά, χαιρέτησα τους δικούς μου και γύρισα σπίτι για να
συνεχίσω την βραδιά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, άνοιξα όλες τις γρίλιες στις τζαμόπορτες
μήπως και δροσίσει το σπίτι, αλλά μάταια γιατί υπάρχει άπνοια και αρκετή ζέστη. Ποιο βραδάκι
θα βάλω το κλιματιστικό το ένα σε λειτουργία για να δροσίσει το γραφείο και το δωμάτιό μου για
να κοιμηθώ με δροσιά μέχρι το πρωί. Έκανα ένα καφέ κρύο Jacombs, μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα
μια ματιά στην επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Είδα λίγο τηλεόραση στην
ΝΕΡΙΤ τα αθλητικά και έτσι πέρασα την μέρα μου και την βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από
νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούλη.....


No comments:

Post a Comment