Friday, July 25, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης καλοκαιρινό με δροσιά αρκετή από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούλη με λίγο αεράκι δροσερό από το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο μετά τις επτά παρέα με την πρωινή δροσιά.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Στις εννιά έχω ραντεβού με την αδελφή μου στην Στάση του Τραμ για να πάμε
μέχρι το Νοσοκομείο, το Μετροπόλιταν, στο Φάληρο, που είναι απέναντι από το Σ.Ε.Φ για να
κάνουμε την πληρωμή της εισαγωγής μου για τέσσερις μέρες και να πάρουμε και όλες τις εξετάσεις. Εγώ πλήρωσα μόνο τη συμμετοχή μου, όλα τ άλλα τα πλήρωσε η ασφάλειά μου.
Εννιά η ώρα ακριβώς ήμουν στο Τραμ για ΣΕΦ, το πήραμε και στα γρήγορα πήγαμε μέχρι την
στάση που είναι απέναντι από το νοσοκομείο. Κάναμε την δουλειά μας στα γρήγορα, ήπιαμε ένα
καφέ μικρό και με το Τραμ επιστρέψαμε στην γειτονιά μας και ο καθένας μας πήγε να συνεχίσει
τις καθημερινές δουλειές του. Λίγο μετά τις δέκα ήμουν σπίτι και συνέχισα τις υπόλοιπες δουλειές.
Μετά τις έντεκα έτοιμος, βγήκα να πάω τον εγγονό μου για να δω που σήμερα γίνεται 8 μηνών.
Μεγάλωσε πια, αγοράκι κανονικό και συνεχίζει σιγά σιγά να βγάζει τα πρώτα δοντάκια. Είναι ένα
υπέροχο αγοράκι. Μεγαλώνει μια χαρά με την γιαγιά του και τους γονείς του που δουλεύουν και
οι δυο για να ζουν και να μεγαλώνουν το παιδί τους όσο καλά μπορούν. Εγώ και η γιαγιά βοηθάμε
όσο μπορούμε. Πήγα στον εγγονό μου λίγο πριν τις δώδεκα, η γιαγιά η Νίτσα τον τάιζε την
φρούτο κρεμά του. Ένα μπολ γεμάτο έφαγε. Ήπιε λίγο νεράκι δροσερό, καθίσαμε παρέα μαζί για
να κάνει η γιαγιά τις δουλειές του σπιτιού και λίγο μετά τις 12.30 κοιμήθηκε. Είναι κούκλος.
Τον φίλησα, χαιρέτησα την γιαγιά και μετά τις μία και μισή έφυγα και επέστρεψα με το Τραμ
σπίτι για φαγητό. Άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ετοίμασα
φαγητό. Ένα πιάτο γαλέο με πατάτες και ντομάτα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί,
φρέσκο ψωμί που πήρα όπως ερχόμουν και ένα ποτήρι ροζέ κρασί δροσερό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, μάζεψα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή με ανοιχτές
τις γρίλιες στις τζαμόπορτες για να μπαίνει στο σπίτι η δροσιά η καλοκαιρινή. Έξη η ώρα και
έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου, έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την
κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και από λίγο
δροσερό αγγούρι, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου.
Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου και συνέχισα την βραδιά μου στο σπίτι με ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Έξω έχει δροσιά, όμορφη, καλοκαιρινή. Μέσα στο σπίτι με κλειστές τις
γρίλιες έχει ζέστη αρκετή, θα χρειαστεί να βάλω τα κλιματιστικά πριν πάω για ύπνο για να δροσίσει
το σπίτι και να κοιμηθώ άνετα. Μετά τις εννιά μίση βγήκα να πάω μια βόλτα πλατεία να περπατήσω λιγάκι από πεζοδρόμιο μεριά. Πήγα πλατεία, έκανα την βόλτα μου, πήρα ένα κουπάκι
παγωτό κάθισα σε ένα παγκάκι και έφαγα με την ησυχία μου το παγωτό. Η πλατεία είχε κόσμο
αρκετό μετά τις δέκα η ώρα. Ήταν πολύ όμορφα και ήσυχα. Έφαγα το παγωτό και επέστρεψα
σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά. Όμορφη ήταν ή βόλτα η βραδινή. Επιστροφή σπίτι, άνοιξα όλες
τις γρίλιες στις τζαμόπορτες να δροσίσει λίγο το σπίτι, ήπια δυο γουλιές καφέ, είδα στην ΝΕΡΙΤ
τον αγώνα Ελλάδα – Μαυροβούνιο στο Βόλεϋ και συνέχισα στο Ίντερνετ μέχρι τα μεσάνυχτα με
ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωί πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούλη.....

No comments:

Post a Comment