Saturday, July 26, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, καλοκαιρινό με δροσιά αρκετή από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούλη με λίγο αεράκι δροσερό από το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο μετά τις επτά παρέα με την πρωινή δροσιά.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Μετά τις δέκα πετάχτηκα μέχρι το φαρμακείο και πήρα δυο βαζάκια εντομοαπωθητικό να τα έχω για τους δυο επόμενους μήνας για προστασία από τα κουνούπια. Το
κάθε βαζάκι είναι για τριάντα νύχτες. Στη συνέχεια πέρασα από τον φούρνο και ψώνισα κάτι λίγα,
πήγα και πλήρωσα τον λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ και επέστρεψα σπίτι και συνέχισα το πρωινό.
Καλά είναι μέχρι τώρα, δεν έχει ζέστη, απλά έχει ζέστη καλοκαιρινή, για μπάνιο, δροσιά και καφέ.
Φρόντισα τα καναρίνια τους έβαλα δροσερό πόσιμο νερό και από λίγο αγγούρι. Πάτησα τις γλάστρες και σκούπισα τα μπαλκόνια. Τακτοποίησα το σπίτι, έφαγα ένα ακτινίδιο δροσερό και ένα
μπολ CORN FLAKES με γάλα φρέσκο δροσερό και μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα μηνύματα και
επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Μετά τις 12 πήγα πλατεία
για λίγα ψώνια στον Βασιλόπουλο. Έκανα την βόλτα μου κάθισα λίγο στην σκιά πίνοντας ένα καφέ
μικρό, πήγα για ψώνια Βασιλόπουλο, πήρα ένα γάλα φρέσκο και έξη αυγά και επιστροφή σπίτι
με το Τραμ μέχρι την στάση της γειτονιάς μου. Αγία Παρασκευή. Γιορτάζει αύριο και έχει γεμίσει
γύρω γύρω μικροπωλητές και ζητιάνους. Το πρωί πήγα προσκύνησα και άναψα τρία κεράκια.
Επιστροφή σπίτι, τοποθέτησα τα ψώνια στο ψυγείο, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, έκλεισα τις
τζαμόπορτες και έβαλα τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι. Άλλαξα το πόσιμο νερό στα
καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού δροσερό και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο γαλέο
με πατάτες και ντομάτες, το τελευταίο, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα
ποτήρι ροζέ κρασί δροσερό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, συμμάζεψα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ξεκούραση μεσημεριού. Έξη η ώρα και
έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου, έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την
κουζίνα, άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια, τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό και μπήκα
στο Ίντερνετ για να συνεχίσω το απόγεμα μου. Σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι ο καλοκαιρινός δροσερός αέρας ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του
σπιτιού. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου και έβαλα το κολλύριο μου για την εσωτερική πίεση των
ματιών. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα να κάνω την βόλτα μου εδώ κοντά στη γειτονιά μου και πέρασα
να πω μια καλησπέρα στους δικούς μου. Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, είπαμε τα καθημερινά
μου έδωσε λίγο γλυκό που είχε φτιάξει η αδελφή μου και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά.
Έβαλα τα ρούχα του σπιτιού, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, άνοιξα τις τζαμόπορτες του σπιτιού
για να δροσίσει λίγο το σπίτι και κάθισα να καθαρίσω μια κούπα Φακές για να μαγειρέψω αύριο.
Τις έβαλα έτοιμες για πλύσιμο στο τρυπητό και παρέα με την κούπα του καφέ κάθισα να παρακολουθήσω στην ΝΕΡΙΤ τον αγώνα Πόλο Ανδρών μεταξύ Σερβίας – Μαυροβουνίου. Ο νικητής θα παίξει στον τελικό του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος με την Ουγγαρία που νωρίτερα
κέρδισε την Ιταλία. Έντεκα η ώρα μπήκα στο Ίντερνετ διάβασα την επικαιρότητα και ενημέρωσα
τις σελίδες μου. Έτσι πέρασα την μέρα μου και την βραδιά. Αύριο πάλι Σάββατο, θα τα πού με
από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούλη.....

No comments:

Post a Comment