Thursday, July 31, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης, καλοκαιρινό, με ζέστη αρκετή από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην τελευταία Τετάρτη του Ιούλη, με άπνοια και ζέστη από το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο μετά τις επτά παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Σταμάτησα το κλιματιστικό και άνοιξα όλες τις τζαμόπορτες και τις γρίλιες για να
μπει στο σπίτι η ανάσα του καλοκαιρινού πρωινού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, τους
άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό. Τακτοποίησα
τα μπαλκόνια και πότισα τις γλάστρες με μπόλικο νερό γιατί έρχεται η ζέστη σιγά σιγά. Έφαγα ένα
ακτινίδιο και ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης για πρωινό, που βγήκα στα γρήγορα και πήρα πρωί πρωί
τακτοποίησα το σπίτι και ετοιμάζω για μαγείρεμα, ντομάτες με κρεμύδια, πιπεριές πράσινες, λίγες πατάτες, σκόρδο και μυρωδικά από τις γλάστρες μου. Το μεσημέρι που θα βγω θα πάω πλατεία Βασιλόπουλο να πάρω ένα κοτόπουλο ψημένο και να επιστρέψω σπίτι να το μαγειρέψω για λίγο
μαζί με τις φρέσκες ντομάτες αφού το κάνω πρώτα μικρά κομμάτια και να πετάξω τα περιττά.
Μαγείρεψα τις ντομάτες σιγά σιγά, σιγανό μαγείρεμα και έντεκα η ώρα έτοιμη η σάλτσα περιμένει
το κοτόπουλο. Τελικά θα κάνω πατάτες γιαχνί με κοτόπουλο. Μπήκα στο Ίντερνετ λίγο μετά τις έντεκα, ενημέρωσα τις σελίδες μου, διάβασα τα μηνύματα και την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση τις σελίδες μου τις καθημερινές και την σελίδα μου στο faceBook. Μετά τις 12 βγήκα για να πάω πλατεία για λίγα ψώνια. Θα πάω με το Τραμ στα γρήγορα γιατί έχει ζέστη αρκετή πριν ακόμα μεσημεριάσει. Πήγα στα γρήγορα πλατεία, πήρα ένα κοτόπουλο, ψητό από Βασιλόπουλο,
6 κουτάκια μπύρα και ένα γάλα φρέσκο και στα γρήγορα επέστρεψα σπίτι με το Τραμ. Ζέστη αρκετή άρχισε όσο μεσημεριάζει, πάνω από 35 βαθμούς. Επιστροφή σπίτι λίγο πριν τις μία και
ετοίμασα το κοτόπουλο, το καθάρισα από τα περιττά, το έκοψα κομμάτια και το έριξα στην
κατσαρόλα μαζί με όλα τ άλλα για να γίνει κοτόπουλο γιαχνί με πατάτες, ντομάτες, κρεμμύδια και
δυο πιπεριές πράσινες. Δυο η ώρα έτοιμο το φαγητό. Δοκίμασα λίγο και ήταν πολύ νόστιμο και
καλά ψημένο. Ετοίμασα ένα πιάτο κοτόπουλο γιαχνί με πατάτες, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί
και ένα ποτήρι Ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, μάζεψα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου, έβαλα σε λειτουργία το ένα κλιματιστικό για να δροσίσει το δωμάτιο
μου και πήγα για ανάπαυση, παρέα με την δροσιά του κλιματιστικού. Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου. Σταμάτησα το κλιματιστικό και άνοιξα όλες τις
τζαμόπορτες του σπιτιού να μπει στο σπίτι ο λίγος καλοκαιρινός αέρας για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού δροσερό και
συνέχισα το απόγεμα μου στο σπίτι, στο Ίντερνετ, με διάβασμα, μηνυμάτων, επικαιρότητας και
έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Λίγο πριν τις οκτώ έριξα από αρκετό νερό
σε όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια μου, ήπια το χάπι μου το βραδινό, έβαλα το κολλύριο για την
εσωτερική πίεση των ματιών και συνεχίζω την βραδιά σπίτι. Δεν θα βγω έξω σήμερα γιατί θα
παρακολουθήσω το παιχνίδι για την πρόκριση στο τσάμπιονς Λιγκ μεταξύ Σταντάρ Λιέγης και
Παναθηναϊκού, στην Λιέγη που αρχίζει στις 21.00. το παρακολουθώ Ζωντανά στο Ίντερνετ από
το SPORT 24. Πρώτο ημίχρονο 0-0. τέλος του αγώνα λίγο πριν τις έντεκα. Τελικό αποτέλεσμα
Σταντάρ Λιέγης – Παναθηναϊκός 0-0. Μπράβο στον Παναθηναϊκό. Μπορούσε να είχε κερδίσει.
Λίγο μετά τα μεσάνυχτα έβλεπα πόλο γυναικών. Η Ισπανία πρωταθλήτρια Ευρώπης. Έβαλα το ένα κλιματιστικό να δροσίσει το δωμάτιό μου και τέλειωσα την βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς
το πρωινό. Καλό πρωινό στην τελευταία μέρα του Ιούλη....

No comments:

Post a Comment