Friday, August 1, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, καλοκαιρινό, με ζέστη αρκετή από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην τελευταία μέρα του Ιούλη, με άπνοια και ζέστη από το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο μετά τις επτά παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Σταμάτησα το κλιματιστικό και άνοιξα όλες τις τζαμόπορτες και τις γρίλιες για να
μπει στο σπίτι η ανάσα του καλοκαιρινού πρωινού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, τους
άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό. Τακτοποίησα
τα μπαλκόνια και πότισα τις γλάστρες με μπόλικο νερό γιατί έρχεται η ζέστη σιγά σιγά. Έφαγα ένα
ακτινίδιο και ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης για πρωινό. Φεύγει ο Ιούνιος και μας αφήνει ζέστη
καλοκαιρινή αρκετή. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα , την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο μετά τις έντεκα έτοιμος να βγω να πάω τον εγγονό μου
για να δω που είναι σπίτι με την γιαγιά την Νίτσα. Πήρα το Τραμ από την στάση της γειτονιάς μου
και σε λίγο, ήμουν Νέο Κόσμο. Γεμάτα περνάνε τα Τραμ για παραλία. Όσοι μπορούν, μεγάλοι
και μικροί πηγαίνουν για μπάνιο να βρουν λίγη δροσιά παραλία και η τελευταία μέρα του Ιούλη
συνεχίζεται με ζέστη αρκετή. Πήγα Νέο Κόσμο και στον εγγονό μου. Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις
μία που μετά τα παιχνίδια του κοιμήθηκε ο εγγονός μου, χαιρέτησα την γιαγιά Νίτσα που έκανε
τις δουλειές του σπιτιού και έφυγα για επιστροφή σπίτι με το Τραμ. Πήρα λίγο ψωμί από τον
Νέο Κόσμο, απέναντι από την στάση του Τραμ, πήρα το Τραμ που δεν άργησε να έρθει και γύρισα
σπίτι για φαγητό. Επιστροφή σπίτι. Έβαλα το κλιματιστικό για να δροσίσει το σπίτι, έκανα ένα
ντους για να φύγει ο ιδρώτας, έκανα αλλαγή ρούχων, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους άλλαξα
το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό, τους έβαλα από ένα κομμάτι αγγούρι δροσερό και ετοίμασα
φαγητό. Ένα πιάτο με λίγο κοτόπουλο γιαχνί με πατάτες, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με τυρί, ένα αυγό βραστό, σφιχτό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και μια κρύα μπίρα αντί για κρασί. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια
το χάπι μου το απογεματινό, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και σταμάτησα το
κλιματιστικό. Άνοιξα τις τζαμόπορτες και τις γρίλιες, έβαλα δροσερό πόσιμο νερό στα καναρίνια,
πότισα με από λίγο νερό τις γλάστρες και μπήκα για λίγο στο Ίντερνετ. Επτά η ώρα βγήκα και
πήγα με το Τραμ μέχρι τον Βερόπουλο, ψώνισα ένα μαρούλι για τα καναρίνια, λίγα ακτινίδια
για μένα και με το Τραμ επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα τα λίγα ψώνια, έβαλα από ένα φύλλο
μαρουλιού στα καναρίνια και μπήκα στο Ίντερνετ συνεχίζοντας το απόγεμα μου στο σπίτι.
Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και περίμενα μήπως δροσίσει έστω και λιγάκι. Άπνοια όμως
γενική και ζέστη αρκετή. Λίγο μετά τις εννιά βγήκα και πήγα από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι πλατεία
αλλά δροσιά καμία. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα και έφαγα ένα κουπάκι παγωτό και μετά
επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά μέχρι τα μεσάνυχτα. Επιστροφή σπίτι, έβαλα σε
λειτουργία το ένα κλιματιστικό για να δροσίσει το δωμάτιο μου και το γραφείο μου και μπήκα
στο Ίντερνετ να παρακολουθήσω τα ποδοσφαιρικά και έκανα και ενημέρωση των σελίδων μου.
Έτσι πέρασε η τελευταία μέρα και η βραδιά του Ιούλη. Αύριο Παρασκευή και 1η του Αυγούστου
του τελευταίου μήνα του καλοκαιριού. Καλό πρωινό στον καινούριο μήνα.....

No comments:

Post a Comment