Monday, August 11, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής, καλοκαιρινό, με λίγη δροσιά και άπνοια από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου, με άπνοια αλλά δροσερή από νωρίς το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Σταμάτησα το κλιματιστικό. Άνοιξα τις γρίλιες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, ήπια λίγο καφέ και έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα φρέσκο δροσερό. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού
δροσερό και τρυφερό και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι με διάβασμα, γράψιμο ενημέρωση των σελίδων
μου παρέα με το κελάδημα των καναρινιών. Ζέστη θα κάνει σήμερα και όλη την άλλη βδομάδα. Δεν
είναι να βγεις από το σπίτι να πας πουθενά, έχει πολλή ζέστη και καθόλου δεν φυσά. Κάθισα και εγώ
σπίτι, έβαλα το ένα κλιματιστικό και περνάω όμορφα παρέα με την δροσιά του κλιματιστικού. Άλλαξα
το πόσιμο νερό στα καναρίνια με άλλο πιο δροσερό και συνέχισα το πρωινό μου με ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Μετά τις 12 πετάχτηκα μέχρι τον φούρνο μας και ψώνισα δυο γιαούρτια
να τα έχω για τα δυο επόμενα βράδια. Επέστρεψα αμέσως, δεν είναι για έξω ζέστη πάνω από 35 βαθμούς και άπνοια. Έβαλα τα γιαούρτια στο ψυγείο και συνέχισα στο Ίντερνετ με γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου. Δυο η ώρα έφαγα μεσημεριανό, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό. Έξη ή ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου το απογεματινό έπλυνα τα πιατικά του μεσημεριού, άλλαξα το πόσιμο
νερό στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και κάθισα σπίτι να περάσω το
απόγεμα μου με την δροσιά από το κλιματιστικό. Επτά η ώρα έτοιμος να βγω να πάω Φάληρο με
το Τραμ να φωτογραφίσω την δύση του ήλιου και την ανατολή του Φεγγαριού. Πανσέληνος απόψε
του Αυγούστου. Έφυγα στα γρήγορα γιατί αργεί το Τραμ όλες αυτές τις μέρες του Αυγούστου να
περάσει. Όλο καθυστερήσεις είναι. Τίποτα δεν πάει σωστά και καλά. Πολλές φορές έρχεται φουλ το
Τραμ και δεν μπορείς να μπεις. Γιατί τα δρομολόγια είναι λίγα και ο κόσμος περιμένει με υπομονή.
Έτσι κάνω και εγώ. Πήγα παραλία Φάληρο για φωτογράφιση την δύση του ήλιου και την ανατολή
της Σελήνης. Πανσέληνος σήμερα του Αυγούστου. Τέλειωσα την φωτογράφιση μια χαρά. Όμορφα
ήταν στο Φάληρο και δροσερά. Αρκετός κόσμος έκανε μπάνιο μέχρι αργά. Πήρα το Τραμ και μετά
της δέκα επέστρεψα σπίτι. Έβαλα το κλιματιστικό σε λειτουργία, γιατί στο σπίτι είχε ζέστη αρκετή.
Ήπια λίγο καφέ, έκανα ένα ντους δροσερό και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω την βραδιά. Αύριο
θα φτιάξω τις φωτογραφίες που έβγαλα σήμερα γιατί είναι αρκετές και χρειάζεται χρόνος για να γίνουν
όπως πρέπει. Έτσι πέρασε η Κυριακάτικη μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου. Δευτέρα αύριο και καινούρια βδομάδα που θα
είναι αρκετά ζεστή και χρειάζεται προσοχή. Καλοκαίρι είναι ακόμα και θα περάσει. Υπομονή....

No comments:

Post a Comment