Thursday, August 21, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης, καλοκαιρινό, με δροσιά αρκετή, από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου, με αρκετή δροσιά από νωρίς το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Σταμάτησα το κλιματιστικό. Άνοιξα τις γρίλιες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο αγγούρι
δροσερό Αρκετή δροσιά και σήμερα το πρωινό με βοριαδάκι δροσερό. Δεν ξέρω για μετά. Πάντως
έρχεται όμως ζέστη, από αύριο, σχεδόν καύσωνας μέχρι το τέλος της βδομάδας.
Λίγο μετά τις εννιά πήγα για πρωινά ψώνια. Ψώνισα λίγους γαύρους να τους κάνω με ντομάτα, πιπεριά
και κρεμμύδι στην κατσαρόλα. Ψώνισα λίγα ψάρια φρέσκα για τον εγγονό μου, λίγες ντομάτες και δυο
πιπεριές πράσινες και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω τις πρωινές δουλειές και να ετοιμάσω τους γαύρους
για μαγείρεμα. Τακτοποίησα τα ψώνια, ήπια δυο γουλιές καφέ και έκανα ετοιμασία για μαγείρεμα του
γαύρου με ντομάτα και πιπεριά. Λίγο πριν τις δέκα όλα έτοιμα και αρχή μαγειρέματος. Έπλυνα όλα
αυτά που χρησιμοποίησα για την προετοιμασία του μαγειρέματος, τακτοποίησα την κουζίνα και συνέχισα το σιγανό μαγείρεμα. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, είναι όλα εν τάξει και μπήκα στο
Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω μια μικρή ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Έντεκα η ώρα και έτοιμο το φαγητό. Το δοκίμασα και είναι
πολύ καλό. Νόστιμο και καλό ψημένο. Μετά τις έντεκα έβαλα λίγους γαύρους σε ένα Τάπερ για την
γιαγιά Νίτσα, πήρα και τα φρέσκα ψάρια για τον εγγονό μου και βγήκα να πάρω το Τραμ να πάω
στον Νέο κόσμο να πω μια καλημέρα στην γιαγιά τον εγγονό μου και να τους αφήσω τα ψάρια. Δεν
κάθισα σήμερα καθόλου γιατί ο Αλέξανδρος, ο μπαμπάς του εγγονού μου είχε δουλειές στο σπίτι.
Έφυγα αμέσως και γύρισα πλατεία να ψωνίσω κάτι που θέλω για μένα από τον Βασιλόπουλο. Ψώνισα
και γρήγορα επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια, έκανα ένα δροσερό ντους και μπήκα στον
Ίντερνετ να συνεχίσω το πρωινό μου. Δυο η ώρα έβαλα σε λειτουργία το ένα κλιματιστικό γιατί
άρχισε η ζέστη, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό.
Τους έβαλα από λίγο δροσερό μαρούλι και ετοίμασα φαγητό μεσημεριανό. Ένα πιάτο γαύρους με
ντομάτα κρεμμύδι και πιπεριά, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με λίγο τυρί και ένα αυγό βραστό, σφιχτό,
μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί που πήρα σήμερα από τον Νέο Κόσμο και ένα κουτάκι δροσερή μπύρα.
Μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια ου και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριού παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό. Έξη η ώρα και έγερση, έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου. Έπλυνα τα πιατικά, συμμάζεψα την κουζίνα, σταμάτησα
το κλιματιστικό, άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει ο καλοκαιρινός αέρας στο σπίτι, πέταξα τα σκουπίδια
στον κάδο και μπήκα στο Ίντερνετ για να συνεχίσω το απόγεμα μου. Επτά η ώρα άνοιξα την τηλεόραση
στην ΝΕΡΙΤ και κάθισα παρέα με τον καφέ μου να παρακολουθήσω το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Υγρού
Στίβου από την Γερμανία, Βερολίνο 2014. λίγο πριν τις εννιά τέλος η σημερινή μετάδοση. Συνέχεια
στην ΝΕΡΙΤ για ποδόσφαιρο και 21.15 μπάσκετ από τον ΑΝΤ 1 Ελλάδα-Τουρκία φιλικό. Μπήκα στο
Ίντερνετ και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και μετά παρακολούθηση μπάσκετ
και ποδόσφαιρο στις 21.45 από την ΝΕΡΙΤ. Για τα Πλέι οφ του Τσάμπιονς Λιγκ .Άαλμποργκ-ΑΠΟΕΛ.
Έντεκα και μισή τέλος το παχνίδι. Άαλμποργκ – ΑΠΟΕΛ 1-1. Έκλεισα την τηλεόραση, καλά ήταν
για απόψε με Μπάσκετ και ποδόσφαιρο. Αύριο πάλι. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά με αρκετή δροσιά καλοκαιρινή. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου.....

No comments:

Post a Comment