Tuesday, August 19, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας, καλοκαιρινό, με δροσιά αρκετή, από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούρια βδομάδα του Αυγούστου, με αρκετή δροσιά από νωρίς το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Σταμάτησα το κλιματιστικό. Άνοιξα τις γρίλιες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από λίγο μπρόκολο και τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό. Σήμερα φυσάει βοριαδάκι
δροσερό και όλα είναι όμορφα έξω, τουλάχιστον τώρα το πρωί. Λίγο μετά τις εννιά πετάχτηκα με
το Τραμ μέχρι τον Βερόπουλο, μια που έχει όμορφη πρωινή δροσιά, να ψωνίσω κάτι λίγα που ήθελα
για μένα και για τα καναρίνια, μπρόκολο και ένα μεγάλο μαρούλι. Πήγα και ψώνισα στα γρήγορα
γιατί δεν είχε κόσμο καθόλου και επέστρεψα σπίτι λίγο πριν τις δέκα με το Τραμ. Τακτοποίησα τα
ψώνια και συνέχισα το πρωινό. Σε λίγο θα βγω να πάω τον εγγονό μου να δω στον Νέο Κόσμο και
την Γιαγιά την Νίτσα που τον φροντίζει και τον προσέχει. Βγήκα έντεκα η ώρα και με το Τραμ πήγα
Νέο Κόσμο παρέα με την πρωινή δροσιά. Πήγα στον εγγονό μου που με περίμενε με την γιαγιά Νίτσα.
Μόλις είχε ξυπνήσει και η γιαγιά έφτιαχνε τον φρούτο κρέμα του για να φάει. Έφαγε μια χαρά
παίξαμε και καθίσαμε παρέα ενώ η γιαγιά έκανε τις δουλειές. Σήμερα είναι πολύ καλά με δροσιά.
Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις μία και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι με το Τραμ που όλο αργεί να
περνά καθημερινά όλες αυτές τις μέρες του Αυγούστου. Κάθε 20 λεπτά περνά από κάθε στάση προς
παραλία και προς Σύνταγμα. Περίμενα το Τραμ να περάσει καθισμένος στα σκαλιά και επέστρεψα
σπίτι για φαγητό μεσημεριανό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό και
ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μπάμιες με κοτόπουλο γιαχνί, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με λίγο τυρί,
φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι δροσερή μπύρα. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα για πλύση
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου, έβαλα σε λειτουργία το κλιματιστικό και πήγα για
μεσημεριανή ξεκούραση. Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου,
έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες, έβαλα από ένα
φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια και τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό. Σταμάτησα το
κλιματιστικό και άνοιξα τις τζαμόπορτες και τις γρίλιες. Ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα στο Ίντερνετ
να συνεχίσω το απόγεμα μου. Επτά η ώρα και κάθισα να παρακολουθήσω στη ΝΕΡΙΤ Ευρωπαϊκό
Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου που γίνεται στη Γερμανία. Πολύ όμορφα θα περάσω όλη την βδομάδα.
Κάθε τόσο κλέβω λίγο χρόνο και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Στο σπίτι τα έχω
όλα ανοιχτά και έχει όμορφη καλοκαιρινή δροσιά. Παρέα με τον καφέ μου παρακολουθώ τους αγώνες
κολύμβησης. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου και έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και έτοιμος να βγω μια βόλτα εδώ κοντά μια που έχει όμορφη
δροσιά σήμερα έξω. Από αύριο πάλι ζέστη Αυγουστιάτικη. Βγήκα, πήγα την βόλτα στους δρόμους τις
γειτονιάς μου που σήμερα ήταν πολύ ήσυχοι, χωρίς κίνηση καθόλου και λίγο μετά τις εννιά γύρισα
σπίτι να συνεχίσω την βραδιά μου. Είδα λίγο τηλεόραση στην ΝΕΡΙΤ τα αθλητικά και στη συνέχεια
μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Μετά τις δέκα έκλεισα την τηλεόραση και έφαγα ένα γιαούρτι για
βραδινό και συνέχισα στο Ίντερνετ για να κλείσω την σημερινή βρασιά που είναι δροσερή. Έτσι
πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο θα τα πούμε και πάλι από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου.....

No comments:

Post a Comment