Tuesday, August 12, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....

Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας, καλοκαιρινό, με ζέστη και άπνοια από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούρια βδομάδα του Αυγούστου, με άπνοια και ζέρστη από νωρίς το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Σταμάτησα το κλιματιστικό. Άνοιξα τις γρίλιες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή ανάσα για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, ήπια λίγο καφέ και έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα φρέσκο δροσερό. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού
δροσερό και τρυφερό και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι με διάβασμα, γράψιμο ενημέρωση των σελίδων
μου παρέα με το κελάδημα των καναρινιών. Ζέστη θα κάνει σήμερα και όλη την βδομάδα. Δεν
είναι να βγεις από το σπίτι να πας πουθενά, έχει πολλή ζέστη και καθόλου δεν φυσά. Τι μα κάνουμε
καλοκαίρι Αυγουστιάτικο έχουμε που σε λίγο θα περάσει. Προσοχή χρειάζεται και όχι άσκοπες
μετακινήσεις. Μπήκα στο Ίντερνετ διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα και έκανα μια μικρή ενημέρωση
των σελίδων μου. Έφτιαξα και τακτοποίησα τις φώτο που έβγαλα χθες στην παραλία του Φαλήρου.
Την Δύση του ήλιου και το φεγγάρι πάνω από τον Υμηττό. Λίγο πριν τις έντεκα βγήκα να πάω με το
Τραμ μέχρι τον Νέο Κόσμο να δω τον εγγονό μου και την Γιαγιά Νίτσα. Πήρα το Τραμ που περίμενα
πάνω από μισή ώρα για να περάσει και πήγα Νέο Κόσμο, με φουλ κόσμο στο Τραμ γιατί έχουν
μειώσει τα δρομολόγια κατά πολύ για να πάνε διακοπές. Υπομονή μέχρι να περάσει το καλοκαίρι.
Κουμάντο σ αυτόν τον τόπο κάνουν τα συνδικάτα και οι συνδικαλιστές. Πήγα στο εγγονό μου και στην
Νίτσα που με περίμεναν, κάθισα μαζί τους μέχρι σχεδόν την μία, έπαιξα με τον Μπέμπη μας και είχα
τον νου μου για την ασφάλεια του την ώρα που η Γιαγιά έκανε τις δουλειές. Πριν τις μία τους χαιρέτησα και έφυγα πριν πιάσει η ζέστη η πολύ. Δεν είναι να κυκλοφορείς με τέτοια ζέστη 36 βαθμών
και άπνοια. Κατέβηκα για λίγο πλατεία και πετάχτηκα στα γρήγορα μέχρι του Βασιλόπουλου και πήρα
ένα πακέτο με έξη αυγά και επέστρεψα αμέσως στο σπίτι με το Τραμ που ήταν φουλ γεμάτο, πέρασα
από τον φούρνο μας και πήρα λίγες τυρόπιτες με φέτα και επέστρεψα σπίτι. Έβαλα αμέσως το ένα
κλιματιστικό να δροσίσει το σπίτι, έκανα ένα ντους δροσερό, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους
άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού δροσερό και από
λίγο αγγούρι και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο ρεβίθια γιαχνί καταπληκτικά, σαλάτα ντομάτα με λίγο
αγγούρι και τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι δροσερή μπύρα. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,.
Τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση παρέα με την δροσιά από το
κλιματιστικό. Ξεκουράστηκα μια χαρά και έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
ήπια το χάπι μου το απογεματινό, σταμάτησα το κλιματιστικό, άνοιξα τις τζαμόπορτες του σπιτιού,
έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο
νερό με άλλο πιο δροσερό, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες
γιατί έχει ζέστη αρκετή στα μπαλκόνια. 36 βαθμούς δείχνει το θερμόμετρο. Πολύ ζέστη και άπνοια.
Όλη την βδομάδα θα έχει ζέστη πολύ. Μέχρι 40 βαθμούς θα φτάσει η θερμοκρασία τις επόμενες μέρες.
Τι να κάνουμε, καλοκαίρι είναι και θα περάσει. Υπομονή χρειάζεται, λίγο προσοχή και κλιματιστικό.
Έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την κουζίνα και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου στο σπίτι. Σήμερα δεν έχει βόλτα, γιατί έχει ζέστη πολύ, έξω όλα είναι ζεστά και ο λιγοστός αέρας. Δεν
μπορείς να αναπνεύσεις. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου, έβαλα το κολλύριο μου για την εσωτερική
πίεση των ματιών και έβαλα σε λειτουργία το ένα κλιματιστικό για να δροσίσει σιγά σιγά το σπίτι, για
να μπορέσω να καθίσω σπίτι και το βράδυ να κοιμηθώ. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι
τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Αυγούστου....

No comments:

Post a Comment