Tuesday, August 26, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας, καλοκαιρινό, με άπνοια και ζέστη από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια βδομάδα του Αυγούστου, με ζέστη και άπνοια από νωρίς το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Άνοιξα τις γρίλιες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή ανάσα για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σταμάτησα το κλιματιστικό. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο αγγούρι τρυφερό. Αρκετή ζέστη και σήμερα το πρωινό, με άπνοια. Δεν ξέρω για μετά τι καιρό θα κάνει, αλλά
βλέπω λίγο μετά τις εννιά, άπνοια και ζέστη αρκετή. Λίγο πριν τις δέκα βγήκα και πήγα μέχρι τον
Βερόπουλο να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι. Ψώνισα στα γρήγορα γιατί δεν είχε κόσμο και με το
Τραμ επέστρεψα μέχρι την στάση μου και γραμμή σπίτι. Άπνοια έξω και ζέστη αρκετή καλοκαιρινή.
Πάντως δεν είναι για έξω και για βόλτα. Σπίτι παρέα με το κλιματιστικό, διάβασμα, γράψιμο και
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών στο Ίντερνετ. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια
ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα λίγη ενημέρωση στις σελίδες μου. Μετά
τις έντεκα βγήκα και με το Τραμ πήγα μέχρι τον Νέο Κόσμο τον εγγονό μου και την γιαγιά του την
Νίτσα για να δω. Πήγα στα γρήγορα, κάθισα μαζί τους μέχρι τις μία, έπαιξα με τον εγγονό μου που
μεγάλωσε πολύ, έγινε χθες 9 μηνών. Η γιαγιά Νίτσα τον είχε ταΐσει και κάθισα και τον πρόσεχα πίνοντας τον καφέ μου και η γιαγιά έκανε τις δουλειές τις πρωινές. Ήταν σήμερα σπίτι και ο μπαμπάς
Αλέξανδρος που έκανε τις δουλειές του και μάζευε τα πράγματα του. Τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά
και μία η ώρα έφυγα πριν πιάσει η ζέστη η πολλή και με το Τραμ επέστρεψα στην στάση μου και
γραμμή για το σπίτι γιατί άρχισε η ζέστη. Το Τραμ ήταν γεμάτο μεσημεριάτικα με κόσμο που πήγαινε
παραλία για δροσιά και μπάνιο. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα το ψωμί που πήρα από τον Νέο Κόσμο.
Έκοψα το μισό καρβέλι και το έβαλα στην κατάψυξη, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το
πόσιμο νερό με άλλο δροσερό, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο
λαζάνια με κιμά και παρμεζάνα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με τυρί. Φρέσκο ψωμί, που πήρα από το
Εκ Σίτου στον Νέο Κόσμο και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα
έβαλα για πλύση. Τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού
παρέα με την δροσιά του κλιματιστικού. Έξη η ώρα και έγερση. Ήπια το χάπι μου το απογεματινό,
ήπια και ένα ποτήρι δροσερό νερό, έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την κουζίνα σταμάτησα το κλιματιστικό. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι η καλοκαιρινή ανάσα ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από
λίγο αγγούρι τρυφερό. Μπήκα στα Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, την επικαιρότητα και
κάνω μια μικρή ενημέρωση στις σελίδες μου. Έριξα μια ματιά στην τηλεόραση στην ΝΕΡΙΤ και είδα
λίγο Μπάσκετ, παλαιό, Τουρκία- Αμερική. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου, έβαλα το κολλύριο μου για
την εσωτερική πίεση των ματιών και βγήκα να πάω μια βόλτα μικρή και να πάω μέχρι τους δικούς μου
για να τους δω. Βγήκα πήγα την βόλτα μου εδώ κοντά, πέρασα από τους δικούς μου, είπα μια καλησπέρα και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Πολύ ζέστη και άπνοια παρ όλο που νυχτώνει. Δεν είναι να βγεις έξω καθόλου. Η μόνη λύση είναι η δροσιά από το κλιματιστικό. Με τέτοια
ζέστη βραδιάτικα και με άπνοια παίζουν ποδόσφαιρο στη γειτονιά μου, Πανιώνιος – Εργοτέλης για
την Σούπερ Λίγκα. Λίγο μετά τις δέκα έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι
και να μπορέσω να περάσω την βραδιά και να κοιμηθώ με δροσιά. Βγήκα για λίγο και πήγα μέχρι το
καφέ τις γειτονιάς μου πήρα ένα φραπέ και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά μου παρέα με
την δροσιά των κλιματιστικών. Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς
το πρωί. Καλό πρωινό στην επόμενη μέρα του Αυγούστου....

No comments:

Post a Comment