Saturday, August 2, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, καλοκαιρινό, με ζέστη αρκετή από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην πρώτη μέρα του Αυγούστου, με άπνοια και ζέστη από το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Σταμάτησα το κλιματιστικό και άνοιξα όλες τις τζαμόπορτες και τις γρίλιες για να
μπει στο σπίτι η ανάσα του καλοκαιρινού πρωινού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, τους
άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό. Τακτοποίησα
τα μπαλκόνια και πότισα τις γλάστρες με μπόλικο νερό γιατί έρχεται η ζέστη σιγά σιγά. Έφαγα ένα
ακτινίδιο και ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης για πρωινό και συνεχίζω στο σπίτι το πρώτο πρωινό του
Αυγούστου. Λίγο μετά τις 9.30 βγήκα και με το Τραμ πήγα πλατεία για να ψωνίσω φρέσκα ψάρια
για τον εγγονό μου. Ένα μπρόκολο για τα καναρίνια και λίγο ανθότυρο και μελιτζανοσαλάτα για
μένα από το παραδοσιακό στην Ομήρου. Ψώνισα μια χαρά, μου καθάρισαν τα ψάρια που θα τα πάω
το απόγεμα στο σπίτι του εγγονό μου για να έχει όλη την βδομάδα να τρώει φρέσκο ψάρι. Πήρα
το Τραμ μόλις τέλειωσα τα ψώνια μου και στα γρήγορα επέστρεψα σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια
έβαλα τα ψάρια στο ψυγείο, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο
πιο δροσερό, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα
την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Μετά τις έντεκα
πέρασε η αδελφή μου να με δει, ήπιαμε καφέ μαζί, είπαμε τα καθημερινά και λίγο πριν τις δώδεκα
έφυγε για επιστροφή σπίτι της. Βγήκα πήρα το Τραμ και πήγα στα γρήγορα για πλατεία να κάνω
κάτι δουλειές που είχα. Πήγα με το Τραμ γιατί έχει ζέστη και ήλιο από πεζοδρόμιο μεριά. Έκανα
τις δουλειές μου, ψώνισα δυο πιροσκί από τον Βενέτη και με το Τραμ επέστρεψα σπίτι για φαγητό.
Επιστροφή σπίτι, έκανα ένα ντους, έβαλα το κλιματιστικό να δροσίσει το σπίτι, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο
κοτόπουλο γιαχνί με πατάτες, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, φρέσκο ψωμί και μια μπύρα
δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο τακτοποίησα την κουζίνα,
ήπια τα χάπια μου και πήγα για ξεκούραση παρέα με την δροσιά του κλιματιστικού. Πέντε η ώρα
έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια δυο γουλιές καφέ και ετοιμάστηκα να βγω να
πάω μέχρι το σπίτι του εγγονού μου τα ψάρια που του αγόρασα να έχει να τρώει. Πριν βγω, ήπια
το χάπι μου το απογεματινό, σταμάτησα το κλιματιστικό και έξη η ώρα ήμουν στον Νέο Κόσμο
στο σπίτι της κόρης μου που με περίμεναν να τους πάω τα ψάρια. Πήγα τους έδωσα τα ψάρια, τα
τακτοποίησαν στην κατάψυξη, κάθισα μέχρι τις εφτά είπαμε τα καθημερινά, είδα τον εγγονό μου
και λίγο μετά τις επτά έφυγα για επιστροφή σπίτι να συνεχίσω το απόγεμα μου και την βραδιά μου.
Κάπως πέρασε η πολύ ζέστη και όσο νυχτώνει κάπως δροσίζει για να ξανά αρχίσει η ζέστη από
νωρίς το πρωί. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου, έβαλα το κολλύριο μου για την εσωτερική πίεση
των ματιών μου και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω την βραδιά μου. Συντόνισα την τηλεόραση
με τις καινούργιες προδιαγραφές και βγήκα λίγο μια βόλτα να δω πως είναι ο καιρός. Ζεστός
είναι αρκετά. Πέρασα από το καφέ, πήρα ένα Φρέντο καπουτσίνο και επέστρεψα σπίτι. Συνέχισα
την βραδιά μέχρι τα μεσάνυχτα με γράψιμο και ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασα την
πρώτη μέρα και την πρώτη βραδιά του Ιούλη. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό.
Καλημέρα στην καινούρια μέρα του Αυγούστου.....

No comments:

Post a Comment