Friday, August 8, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....


Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, καλοκαιρινό, με δροσιά αρκετή από την χθεσινή βροχή.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου, με άπνοια αλλά δροσερή από νωρίς το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την πρωινή δροσιά.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Άνοιξα όλες τις τζαμόπορτες και τις γρίλιες για να μπει στο σπίτι η ανάσα του
καλοκαιρινού πρωινού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, τους άλλαξα το πόσιμο νερό
με άλλο δροσερό και τους έβαλα από λίγο μπρόκολο δροσερό. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια. πότισα
τις γλάστρες με μπόλικο νερό γιατί έρχεται η ζέστη σιγά σιγά. Έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Η δροσιά και η συννεφιά συνεχίζονται. Λίγο μετά τις
εννιά, βγήκα και πετάχτηκα μέχρι τον Βερόπουλο με το Τραμ για λίγα ψώνια πρωινά. Ψώνισα στα
γρήγορα και με το Τραμ επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω το πρωινό μου παρέα με την Αυγουστιάτικη
δροσιά. Τακτοποίησα τα ψώνια, ήπια δυο γουλιές καφέ και μπήκα για λίγο στο Ίντερνετ. Διάβασα
την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έκανα μια μικρή ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Συννεφιασμένος ο Αττικός ουρανός με δροσερό αεράκι παρ όλο που μεσημεριάζει. Η θερμοκρασία
εδώ στη γειτονιά μου, την Νέα Σμύρνη είναι 28 βαθμούς. Καλά για καλοκαίρι. Μετά τις 12 βγήκα
και με το Τραμ πήγα μέχρι τον Νέο κόσμο και ψώνισα ψωμί ζυμωτό, στο “Εκ Σίτου” και λίγα γλυκά
από του “ΚΩΣΤΗ”. Σε λίγο πέρασε το Τραμ και ήρθα πλατεία. Έκανα μια βόλτα, κάθισα για λίγο
στην σκιά και με το Τραμ επέστρεψα σπίτι για φαγητό. Αρκετός κόσμος πλατεία, πίνει τον καφέ του
η το αναψυκτικό του. Έχει γεμίσει η πλατεία ζητιάνους , μικροπωλητές και μουσικούς που ελπίζουν
να βγάλουν λίγα ευρώ για φαγητό. Ταλαιπωρία μεγάλη για λίγο φαγητό. Αυτή είναι η μια όψη της
ζωής. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους άλλαξα το πόσιμο
νερό τους με άλλο πιο δροσερό και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μπριάμι, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη
με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα
έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού.
Σήμερα και χθες δεν έβαλα κλιματιστικό γιατί είχε δροσιά αρκετή. Ελπίζω και το βράδυ να είναι
δροσερό, όπως χθες. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου
το απογεματινό, έπλυνα τα πιατικά, ήπια λίγες γουλιές καφέ, άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια,
τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό και μπήκα στο Ίντερνετ συνεχίζοντας το απόγεμα στο σπίτι.
Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έριξα μια
ματιά στη σελίδα μου στο faceBook και γράφω για ενημέρωση στη σελίδα μου τα Καθημερινά.
Έχει και σήμερα το απόγεμα πολύ όμορφη δροσιά στην Αττική. Συννεφιά και αεράκι δροσερό. Οκτώ
η ώρα, ήπια το χάπι μου και συνέχισα την βραδιά στο Ίντερνετ με αθλητικά. Λίγο μετά της έντεκα
βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία για βραδινή βόλτα. Όμορφη ήταν η βραδιά με δροσιά
σχετική και άπνοια. Έκανα την βόλτα μου στην πλατεία, κάθισα λίγο και μετά τις έντεκα γύρισα
σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Λίγος κόσμος στην πλατεία. Μόνο τα μπαρ και τα μπαράκια ήταν
γεμάτα. Τα Τραμ περνούσαν άδεια προς παραλία και προς Σύνταγμα. Επιστροφή σπίτι, άλλαξα με τα
ρούχα του σπιτιού, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και κάθισα να φάω ένα μπολ CORN FLAKES
με φρέσκο δροσερό γάλα. Έφαγα μια χαρά, έπλυνα το μπολ, πήρα τον καφέ μου και μπήκα στο
Ίντερνετ. Ζέστη όμως έχει μέσα και έβαλα το ένα κλιματιστικό για να δροσίσει το σπίτι να μπορέσω
να κοιμηθώ ευχάριστα με δροσιά. Έριξα μια ματιά στην Αθλητική επικαιρότητα, έκανα ενημέρωση
των σελίδων μου και έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά μου. Αύριο πάλι θα τα ξαναπούμε από
νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό και καλό ξημέρωμα στην καινούρια μέρα του Αυγούστου.....

No comments:

Post a Comment