Saturday, August 30, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, καλοκαιρινό, με αεράκι δροσερό από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου, με αεράκι από τον βοριά, από νωρίς το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σταμάτησα το κλιματιστικό. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Αρκετή ζέστη και σήμερα θα κάνει, παρ όλο που έχει τώρα το πρωί λίγο αεράκι δροσερό. Δεν ξέρω για μετά τι καιρό θα κάνει, αλλά βλέπω λίγο μετά τις εννιά, αεράκι δροσερό να φυσά από τον βοριά. Τελευταία Παρασκευή του Αυγούστου, που φεύγει ολοταχώς πηγαίνοντας στο άλλο ημισφαίριο. Του χρόνου πάλι Αύγουστος, με τις ζέστες του, τα μελτέμια του και τα σταφύλια του. Ήπια δυο γουλιές καφέ, και βγήκα να πάω πρωί, πρωί για λίγα ψώνια πλατεία με το Τραμ. Πήγα, ψώνισα στα γρήγορα και με το Τραμ επέστρεψα στην στάση μου
και γραμμή σπίτι. Έφαγα ένα ακτινίδιο και ετοιμάζομαι έντεκα η ώρα να βγω να πάω μέχρι τον Νέο
Κόσμο με το Τραμ τον εγγονό μου και την γιαγιά του την Νίτσα να τους δω. Έβαλα σε ένα Τάπερ λίγα
γεμιστά με κιμά και πατάτες για την Γιαγιά Νίτσα και βγήκα να πάρω το Τραμ. Γρήγορα πέρασε και
σε λίγο Νέο Κόσμο και στο σπίτι του εγγονού μου που με περίμενε με την Γιαγιά του. Κάθισα παρέα
τους, έδωσα τα γεμιστά στην Γιαγιά, που με ευχαρίστησε, έφαγε την φρούτο κρέμα ο μπέμπης έπαιξα προσέχοντας τον Άρχοντα, τα είπαμε τα καθημερινά με την γιαγιά, έφτιαξε το φαγητό του, και μία
η ώρα έφυγα για επιστροφή στο σπίτι. Το Αρχοντόπουλο κοιμήθηκε και όλα είναι μια χαρά. Αγόρασα
ένα καρβέλι ψωμί από το “Εκ Σίτου” που είναι απέναντι από το τραμ και δυο τυρόπιτες και επέστρεψα
μέχρι την στάση του σπιτιού μου με το Τραμ που δεν άργησε να περάσει. Σήμερα καλά ήταν με λίγο δροσερό αεράκι. Επέστρεψα σπίτι, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο
πιο δροσερό και ετοίμασα μεσημεριανό φαγητό. Ένα πιάτο γεμιστά με κιμά, μια πιπεριά και πατάτες, σαλάτα ντομάτα με αγγούρι και λίγο τυρί. Φρέσκο ψωμί και ένα κουτί μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου, έβαλα σε λειτουργία το ένα κλιματιστικό γιατί άρχισε η ζέστη και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Έξη η ώρα
έγερση. Έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου το απογεματινό. Σταμάτησα
το κλιματιστικό άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το δροσερό απογεματινό αεράκι, έπλυνα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια δυο γουλιές καφέ, Ελληνικό, άλλαξα το πόσιμο νερό στα
καναρίνια με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα λίγο αγγούρι τρυφερό. Δροσιά έχει σήμερα από το
απόγεμα με αεράκι να φυσά από τον Βοριά. Πριν τις επτά πετάχτηκα στα γρήγορα με το Τραμ μέχρι
τον Βερόπουλο, ψώνισα δυο πακέτα σαλάτες Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, λίγες ντομάτες και λίγα
αγγούρια για μένα και τα καναρίνια. Τέλειωσα στα γρήγορα και με το Τραμ επέστρεψα μέχρι την στάση του σπιτιού μου σε δυο λεπτά. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια και μπήκα στο Ίντερνετ
για να συνεχίσω το απόγεμα μου, παρέα με την καλοκαιρινή δροσιά. Λίγο πριν τις οκτώ ήπια το χάπι
μου και έβαλα το κολλύριο μου για την εσωτερική πίεση των ματιών. Βγήκα για μια μικρή βόλτα
στους δρόμους της γειτονιάς και πέρασα να πω μια καλησπέρα στους δικούς μου. Λίγο μετά τις εννιά
επέστρεψα σπίτι, άνοιξα την τηλεόραση στον ΣΚΑΪ για τα βραδινά νέα και τον καιρό. Τα είδα όλα
και συνέχισα στην ΝΕΡΙΤ με Μπάσκετ από το Περασμένο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Κάπου κάπου
έμπαινα στο Ίντερνετ διάβαζα την επικαιρότητα και ενημέρωνα τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί παρέα με την πρωινή
δροσιά την καλοκαιρινή. Σε δυο μέρες μας αφήνει γεια ο Αύγουστος και μπαίνει ο Σεπτέμβρης.
Καλό πρωινό στην καινούργια μέρα από τις δυο τελευταίες του Αυγούστου......

No comments:

Post a Comment