Wednesday, August 20, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, καλοκαιρινό, με δροσιά αρκετή, από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου, με αρκετή δροσιά από νωρίς το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Σταμάτησα το κλιματιστικό. Άνοιξα τις γρίλιες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από λίγο μπρόκολο και τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό. Αρκετή δροσιά και σήμερα
με βοριαδάκι δροσερό. Έρχεται όμως ζέστη από αύριο, σχεδόν καύσωνας μέχρι το τέλος της βδομάδας.
Λίγο μετά τις εννιά πήγα πλατεία για να κάνω τις δουλειές μου νωρίς το πρωί που δεν έχει κόσμο.
Έκανα τις δουλειές μου, με την αδελφή μου και δέκα η ώρα όλα έτοιμα. Ψώνισα δυο κουλούρια Θεσσαλονίκης, πήρα το Τραμ και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω το πρωινό μου. Μπήκα στο Ίντερνετ
έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Έντεκα η ώρα και η πρωινή δροσιά εξακολουθεί. Στην πλατεία πολλή λίγος κόσμος.
Μόνο τα Τραμ περνάνε γεμάτα προς και από παραλία, γιατί τα δρομολόγια δεν είναι αρκετά, το ίδιο
και στο Μετρό. Συνέχισα στο σπίτι το πρωινό μέχρι το μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στα
καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό, έβαλα σε λειτουργία το κλιματιστικό το ένα γιατί έχει ζέστη
και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μπάμιες με κοτόπουλο γιαχνί, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι δροσερή μπύρα. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, μάζεψα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ξεκούραση στο δωμάτιο μου, παρέα
με την δροσιά από το κλιματιστικό. Έξη η ώρα έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια
το χάπι μου το απογεματινό και έπλυνα τα πιατικά. Τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό, τους έβαλα από λίγο δροσερό, αγγούρι
και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου. Επτά η ώρα άνοιξα την τηλεόραση να δω στην
ΝΕΡΙΤ το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου Βερολίνο 2014. κάθισα παρέα με τον καφέ μου
και παρακολουθώ τους αγώνες. Οκτώ η ώρα και ήπια το χάπι μου το βραδινό. Λίγο μετά τις οκτώ
βγήκα να πάω την βόλτα μου εδώ κοντά, μια που έχει όμορφη δροσιά, σήμερα το βράδυ. Έκανα την βόλτα μου και μετά τις εννιά επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά μου. Επιστροφή σπίτι άνοιξα
την τηλεόραση και παρακολούθησα τα νέα στον ΣΚΑΪ. Μετά της δέκα έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με φρέσκο γάλα δροσερό και συνέχισα την βραδιά μου στο Ίντερνετ με διάβασμα της
επικαιρότητας και ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα
και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου.....

No comments:

Post a Comment