Thursday, August 28, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης, καλοκαιρινό, με αεράκι δροσερό από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου, με αεράκι από τον βοριά, από νωρίς το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σταμάτησα το κλιματιστικό. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο αγγούρι τρυφερό. Αρκετή ζέστη και σήμερα θα κάνει, παρ όλο που έχει τώρα το πρωί λίγο αεράκι δροσερό. Δεν ξέρω για μετά τι καιρό θα κάνει, αλλά βλέπω λίγο μετά τις εννιά, αεράκι δροσερό να φυσά από τον βοριά. Μετά τις δέκα βγήκα και πήγα μέχρι την πλατεία και ψώνισα κάτι λίγα που χρειάζομαι. Για το
αυριανό φαγητό. Θα κάνω γεμιστά με κιμά και λίγες πατάτες. Ψώνισα στα γρήγορα γιατί δεν είχε κόσμο και με το Τραμ επέστρεψα μέχρι την στάση μου και γραμμή σπίτι. Δροσερό αεράκι έξω και ζέστη αρκετή καλοκαιρινή. Τα Τραμ για παραλία περνάνε γεμάτα. Όσοι μπορούν πηγαίνουν για μπάνιο και δροσιά. Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού. Πετάχτηκα μέχρι το ψαράδικο της γειτονιάς
και ψώνισα δυο φέτες Σφυρίδα φρέσκια για τον εγγονό μου. Θα την πάω το απόγεμα που θα πάω να
τον δω και να δω και λίγο την κόρη μου που έχω καιρό να την δω. Επέστρεψα αμέσως έβαλα την
Σφυρίδα στο ψυγείο, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους άλλαξα το πόσιμο νερό, έφαγα ένα ακτινίδιο
και ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης για πρωινό, ήπια και αρκετό δροσερό νερό και μπήκα στο Ίντερνετ.
Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου, ακούγοντας μουσική
και τραγούδια από το iTunes. Μετά τις 12 η ώρα που έπιασε για καλά η ζέστη. Έβαλα το κλιματιστικό,
το ένα, έκλεισα τις τζαμόπορτες για να δροσίσει το σπίτι και συνέχισα το πρωινό. Έκανα ενημέρωση
των σελίδων μου και λίγο πριν τις δυο ετοίμασα για φαγητό μεσημεριανό. Ένα πιάτο λαζάνια με κιμά,
τα τελευταία, με μπόλικη παρμεζάνα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι
μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα,
ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Πέντε η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και ετοιμάστηκα να βγω να πάω με το
Τραμ μέχρι τον Νέο Κόσμο για να δω τον εγγονό μου και την κόρη μου που έχω καιρό να την δω.
Πήρα την σφυρίδα που είχα στο ψυγείο και βγήκα πήρα το Τραμ που δεν άργησε να περάσει και σε
λίγο ήμουν Νέο Κόσμο. Πήγα σπίτι στην κόρη μου, που ετοίμαζε να ταΐσει τον εγγονό μου, τους
έδωσα την Σφυρίδα και κάθισα να κάνω παρέα στην κόρη μου, τον εγγονό μου και την γιαγιά Νίτσα.
Τα είπαμε τα καθημερινά, έπαιξα λίγο με τον μικρό, που μεγάλωσε πια και είναι έτοιμος να περπατήσει. Κάθισα μέχρι τις επτά και μισή που ήρθε και ο μπαμπάς Αλέξανδρος, τους χαιρέτησα
και έφυγα για επιστροφή με το Τραμ στο σπίτι. Λίγο πριν τις οκτώ επέστρεψα σπίτι, άνοιξα τις
γρίλιες για να δροσίσει το σπίτι, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού,
ήπια τα χάπια μου, έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και συνέχισα το βράδυ
μου στο σπίτι. Μπήκα στο Ίντερνετ έριξα μια ματιά στα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα
ενημέρωση στις σελίδες μου τις καθημερινές. Μετά τις εννιά άνοιξα την τηλεόραση και παρακολούθησα την επικαιρότητα στον ΣΚΑΪ. Μετά τις δέκα είδα τον καιρό και μπήκα στην ΝΕΡΙΤ
να παρακολουθήσω το παιχνίδι για το Champions League, Play-Offs, Αθλέτικο Μπιλμπάο – Νάπολι.
Κέρδισε η Αθλέτικο και πέρασε στους ομίλους. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά.
Αύριο τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου που πάει
ολοταχώς για το τέλος του αυτή την χρονιά. Του χρόνου πάλι Αύγουστος....

No comments:

Post a Comment