Sunday, August 17, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, καλοκαιρινό, με ζέστη και άπνοια από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου, με αρκετή ζέστη από νωρίς το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Σταμάτησα το κλιματιστικό. Άνοιξα τις γρίλιες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή ανάσα για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, ήπια λίγο καφέ, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από λίγο μπρόκολο και τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό. Έφαγα ένα
ακτινίδιο για πρωινό και ήπια τα χάπια μου. Εννιά η ώρα μέτρησα την αρτηριακή πίεση και τους
σφυγμούς ηλεκτρονικά, όλα μια χαρά. Την μετράω καθημερινά τρεις φορές την ημέρα. Παρακολουθώ
από κοντά την καλή ποιότητα της υγείας μου. Ζέστη θα κάνει και σήμερα γύρο από το μεσημέρι.
Προς το παρόν δέκα η ώρα και έχει ένα ελαφρό αεράκι δροσερό από τον βοριά. Σάββατο η επόμενη
μέρα από της Παναγίας. Κανείς δεν κυκλοφορεί έξω. Μπήκα στο Ίντερνετ έριξα μια γρήγορη ματιά
στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Σε λίγο θα πάω για τηλεόραση να δω την συνέχεια του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου από
την Ζυρίχη, στην ΝΕΡΙΤ. Σήμερα όλο το πρωί έχει Μαραθώνιο Γυναικών στους δρόμους τις πολύ
όμορφης Ζυρίχης, παρέα με τις αθλήτριες και η δροσιά της Ζυρίχης. Το απόγεμα το κυρίως πρόγραμμα
της ημέρας που είναι πολύ ενδιαφέρον. Πλησιάζει 12 η ώρα και η θερμοκρασία πήρε την ανηφόρα, έξω
ξεπέρασε τους 34 βαθμούς, στο σπίτι έχει 30 βαθμούς. Σε λίγο θα βάλω σε λειτουργία το κλιματιστικό
για να αρχίσει να δροσίζει το σπίτι. Είμαι έτοιμος να πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία να δω τι γίνεται
σήμερα στην πλατεία. Έβαλα το κλιματιστικό σε λειτουργία, για να είναι το σπίτι δροσερό όταν θα
επιστρέψω και βγήκα να πάω με το Τραμ Πλατεία. Πέρασε στα γρήγορα και σε δυο λεπτά πλατεία.
Ζέστη αρκετή στην πλατεία, 36 βαθμούς δείχνει το θερμόμετρο της πλατείας. Πολύ λίγος κόσμος στην
πλατεία και όλα τα ανοιχτά μαγαζιά άδεια. Έκανα την βόλτα μου, πέρασα από τον Βενέτη και ψώνισα
κάτι λίγα έκανα την βόλτα μου και στα γρήγορα επέστρεψα με το Τραμ σπίτι. Επιστροφή στη δροσιά
του σπιτιού. Άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, τακτοποίησα τα ψώνια
και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το μεσημέρι μου. Μία η ώρα. Άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια με άλλο πιο δροσερό γιατί έχει ζέστη αρκετή στο μπαλκόνι και συνεχίζω την ενημέρωση των
σελίδων μου στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στην τηλεόραση της ΝΕΡΙΤ,έχει μετάδοση από την Γερμανία το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κολύμβησης. Δυο η ώρα ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο μπάμιες
γιαχνί με κοτόπουλο φιλέτο, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη ,δροσάτη, με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
δροσερό ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα που εκεί πάντα τρώω, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση στο δωμάτιο μου μέχρι τις τέσσερις, για να παρακολουθήσω Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου. Όμορφη δροσιά στο σπίτι με το κλιματιστικό. Έξω η θερμοκρασία 36 βαθμούς. Τέσσερις η ώρα, έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου, ήπια δυο γουλιές καφέ και άνοιξα την τηλεόραση στην ΝΕΡΙΤ, να δω στίβο από την Ζυρίχη.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό γιατί έξω στο μπαλκόνι έχει πολλή ζέστη.
Με τον καφέ μου παρέα και την δροσιά από το κλιματιστικό κάθισα και παρακολουθώ τους αγώνες.
Έξη η ώρα, ήπια το χάπι μου και συνέχισα στην τηλεόραση με τους αγώνες μέχρι λίγο πριν τις οκτώ
που τέλειωσε η σημερινή μετάδοση. Αύριο τελευταία μέρα των αγώνων. Σε δυο χρόνια πάλι
Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου το βραδινό και έτοιμος για να βγω να
πάω μέχρι τους δικούς μου να δω και να κάνω μια μικρή βόλτα στους δρόμους τις γειτονιάς. Σταμάτησα
το κλιματιστικό και βγήκα. Πήγα μέχρι τους δικούς μου, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά και γύρισα
σπίτι για συνέχιση της βραδιάς. Επιστροφή σπίτι, έφτιαξα ένα καφέ δροσερό και κάθισα να δω από
την Νέα Υόρκη το Grand Prix Diamond League στην ΝΕΡΙΤ. Έντεκα η ώρα τέλειωσε, έκλεισα την
τηλεόραση και έβαλα σε λειτουργία το ένα κλιματιστικό για να δροσίσει το σπίτι και συνεχίζω στο
Ίντερνετ για να περάσει η βραδιά. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς
το πρωί. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου που είναι Κυριακή.....

No comments:

Post a Comment