Wednesday, August 27, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, καλοκαιρινό, με αεράκι δροσερό από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου, με αεράκι από τον βοριά, από νωρίς το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Άνοιξα τις γρίλιες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή ανάσα για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σταμάτησα το κλιματιστικό. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο αγγούρι τρυφερό. Αρκετή ζέστη και σήμερα το πρωινό, με αεράκι δροσερό. Δεν ξέρω για μετά τι καιρό θα κάνει, αλλά βλέπω λίγο μετά τις εννιά, αεράκι δροσερό να φυσά από τον βοριά. Λίγο πριν τις δέκα βγήκα και πήγα μέχρι την πλατεία να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι. Ψώνισα στα γρήγορα γιατί δεν είχε κόσμο και με το Τραμ επέστρεψα μέχρι την στάση μου και γραμμή σπίτι. Δροσερό αεράκι έξω και ζέστη αρκετή καλοκαιρινή. Τα Τραμ για παραλία περνάνε γεμάτα. Όσοι μπορούν πάνε για μπάνιο.
Τακτοποίησα τα ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό
και τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού. Μετά τις έντεκα έβαλα σε λειτουργία το ένα κλιματιατικό
έκλεισα τις τζαμόπορτες για να δροσίσει το σπίτι και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω την μέρα μου.
Διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δυο η ώρα
και ώρα για μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο λαζάνια με κιμά και παρμεζάνα, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπίρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά,
μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριού παρέα με το κλιματιστικό. Έξη ή ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου το απογεματινό, έπλυνα τα πιατικά, συμμάζεψα την κουζίνα. Έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό και τους άλλαξα το πόσιμο
νερό με άλλο πιο δροσερό. Σταμάτησα το κλιματιστικό, άνοιξα τις τζαμόπορτες και μπήκα στο
Ίντερνετ. Διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Ζέστη πάντως έχει ακόμα, αρκετή με λίγο αεράκι δροσερό από τον βοριά. 34 βαθμούς έξω, 30 βαθμούς
μέσα στο σπίτι με όλα ανοιχτά. Οκτώ η ώρα. Ήπια το χάπι μου το βραδινό. Η ζέστη συνεχίζεται παρέα
με άπνοια. Το βράδυ θα χρειαστεί κλιματιστικό για να μπορέσω να κάτσω στο σπίτι και να κοιμηθώ
ευχάριστα μέχρι το πρωί. Μετά τις οκτώ βγήκα και πήγα μέχρι τους δικούς μου για να δω. Κάθισα
μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια ένα καφέ μικρό, είπαμε τα καθημερινά και έφυγα για επιστροφή σπίτι.
Επέστρεψα σπίτι, έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου γιατί έξω έχει ζέστη αρκετή και δεν φυσά
καθόλου. Μετά τις εννιά βγήκα να κάνω μια βόλτα από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι πλατεία για να περπατήσω λιγάκι. Πήγα πλατεία, έκανα την βόλτα μου, έριξα μια ματιά στις βιτρίνες των μαγαζιών,
κάθισα λίγο πλατεία να πάρω μια ανάσα και επέστρεψα σπίτι πριν τις έντεκα να συνεχίσω την βραδιά.
Αρκετός κόσμος στην πλατεία κυρίως νέα παιδιά με τις παρέες τους. Γεμάτα τα ψητοπωλεία, τα καφέ,
τα μπαράκια και τα παγωτά. Επιστροφή σπίτι, έκανα ένα ντους δροσερό, άλλαξα με τα ρούχα του
σπιτιού και έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά και τα δυο να δροσίσει το σπίτι. Ζέστη και μέσα και
έξω. Τα ίδια και αύριο από το πρωί. Θα κάνει ζέστη αρκετή. Τι να κάνουμε υπομονή μέχρι να περάσει
όλος ο Αύγουστος. Ήπια δυο γουλιές καφέ και λίγο δροσερό νερό και μπήκα στο Ίντερνετ για να
συνεχίσω την βραδιά με διάβασμα και ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του
Αυγούστου που θα είναι και αυτή ζεστή από το πρωί......

No comments:

Post a Comment