Saturday, August 9, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, καλοκαιρινό, με λίγη δροσιά από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου, με άπνοια αλλά δροσερή από νωρίς το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Σταμάτησα το κλιματιστικό και άνοιξα τις γρίλιες όλες στις τζαμόπορτες να μπει στο
σπίτι η πρωινή ανάσα του καλοκαιριού για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Φρόντισα τα καναρίνια, όπως κάθε πρωινό, με πρώτη αλλαγή το πόσιμο νερό. Τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα
τις γλάστρες με αρκετό νερό γιατί θα έχει ζέστη τις ώρες τις μεσημεριανές. Σχετικά καλό είναι το πρωινό, συννεφιά και αεράκι δροσερό. Μετά τις δέκα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα πρωινή ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών.
Έτσι πέρασα το πρωινό στο σπίτι. Έντεκα η ώρα και βγήκα να πάρω το Τραμ να πάω Νέο Κόσμο να
δω τον εγγονό μου και την γιαγιά την Νίτσα που με περιμένουν. Πήρα μια τσάντα εφημερίδες που τις
θέλει η Νίτσα και πήγα στη στάση του Τραμ. Περίμενα σήμερα πάνω από μισή ώρα να περάσει το
Τραμ, που είχε γενική καθυστέρηση. Ήρθε κάποια στιγμή το Τραμ και σε λίγα λεπτά ήμουν Νέο Κόσμο. Πήγα σπίτι που με περίμεναν εγγονός και γιαγιά, που τάϊζε φρούτο κρέμα τον καταπληκτικό
μπέμπη μας. Κάθισα μαζί τους μέχρι που έφαγε όλο του το πρωινό παρέα με το παιδικό πρόγραμμα
στην τηλεόραση, τον έπλυνε λίγο η Γιαγιά Νίτσα και πήγαμε μαζί με τον Μπέμπη να κάνουμε στράτα.
Κάναμε στράτα μια χαρά με την στράτα που του πήρε η Μαμά. Ο Μπέμπης μας είναι μοναδικός, όλα
τα καταφέρνει μόνος του από την πρώτη φορά σχεδόν και το ευχαριστιέται. Μεγάλωσε μια χαρά
ξεπέρασε τους 8 μήνες και πηγαίνει για εννιά. Αλλά κάνει πράγματα μεγάλου παιδιού. Μπράβο στον
εγγονό μου τον μοναδικό. Κάθισα μαζί του παρέα να τον προσέχω, μέχρι λίγο μετά τις μία και έκανε
η Γιαγιά η Νίτσα όλες σχεδόν τις δουλειές. Μία και μισή τους χαιρέτησα και έφυγα να πάω για την
στάση του Τραμ στον Νέο Κόσμο. Περίμενα μισή ώρα και για να περάσει το Τραμ. Κάποτε ήρθε και
κατάφερα να επιστρέψω σπίτι λίγο πριν τις δυο και μισή. Έκανα ένα ντους στα γρήγορα, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο
αγγούρι δροσερό. Ετοίμασα φαγητό, ένα πιάτο μπριάμι, το τελευταίο, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη δροσάτη, με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα
πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση του
μεσημεριού. Σήμερα δεν έβαλα καθόλου μέχρι στιγμής κλιματιστικό γιατί έχει αρκετό αεράκι δροσερό
που κρατάει το σπίτι με σχετική δροσιά. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια,
τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό και συνέχισα το απόγεμα μου στο σπίτι. Ετοίμασα μια κούπα
ρεβίθια, για να τα μαγειρέψω αύριο. Θα τα κάνω γιαχνί στην κατσαρόλα, με κρεμμύδι, πιπεριές
Φλωρίνης, φρέσκες ντομάτες, λίγο μαϊντανό, αλάτι και πιπέρι. Καθάρισα τα ρεβίθια τα ξέπλυνα λίγο
και τα έβαλα σε ένα μεγάλο μπολ με ζεστό νερό και ένα κουτάλι της σούπας αλάτι χοντρό. Έτσι θα
μείνουν μέχρι αύριο που θα τα μαγειρέψω. Όλα τ άλλα που χρειάζονται για γιαχνί ρεβίθια τα έχω.
Θα τα ετοιμάσω αύριο με την ησυχία μου. Τώρα πάω να δω στον ΑΝΤ 1 μπάσκετ την Εθνική μας
που θα παίξει φιλικό σε λίγο στη Γαλλία με την Σερβία. Επτά η ώρα και βλέπω μπάσκετ την Εθνική.
Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου το βραδινό και έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών.
Είδα μετά τις οκτώ το υπόλοιπο παιχνίδι της Εθνικής που κέρδισε τους Σέρβους με 66-64. στη συνέχεια
κάθισα να παρακολουθήσω στίβο και τα νέα στον ΣΚΑΪ. Λίγο πριν τις έντεκα το βράδυ παρακολουθώ
στίβο από την Ρώμη στο Μίτινγκ των Διαμαντιών. Έτσι πέρασε και η σημερινή μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ με Αυγουστιάτικο καιρό.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου....

No comments:

Post a Comment