Monday, August 4, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής, καλοκαιρινό, με λίγη δροσιά από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου, με λίγο αεράκι δροσερό από το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Σταμάτησα το κλιματιστικό και άνοιξα όλες τις τζαμόπορτες και τις γρίλιες για να
μπει στο σπίτι η ανάσα του καλοκαιρινού πρωινού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, τους
άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό. Τακτοποίησα
τα μπαλκόνια και πότισα τις γλάστρες με μπόλικο νερό γιατί έρχεται η ζέστη σιγά σιγά. Έφαγα ένα
ακτινίδιο, ένα μπολ CORN FLAKES για πρωινό και συνεχίζω στο σπίτι το πρωινό του Αυγούστου.
Φυσά λίγο αεράκι δροσερό αλλά όσο μεσημεριάζει έρχεται η ζέστη τ Αυγούστου. Μετά τις δέκα
κάθισα και συντόνισα την τηλεόραση. Εντολή της Digea. Νέα εποχή στην τηλεόραση. Έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό και τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού.
12 η ώρα και αρχίζει η ζέστη σιγά σιγά η μεσημεριανή. Στο σπίτι μέσα παρ όλο που τα έχω όλα
ανοιχτά έχει σχεδόν 30 βαθμούς και φυσάει αεράκι ζεστό. Έκλεισα τζαμόπορτες και γρίλιες και έβαλα σε λειτουργία το ένα κλιματιστικό για να είναι δροσερό το σπίτι όταν επιστρέψω. Ντύθηκα
και βγήκα να πάω να κάνω μια βόλτα πλατεία και να πιο ένα καφέ μικρό στην σκιά της πλατείας.
Βγήκα και με το Τραμ πήγα σε δυο λεπτά πλατεία. Τα Τραμ περνάνε γεμάτα προς παραλία. Όσοι
μπορούν πάνε για μπάνιο και λίγη δροσιά στην όμορφη παραλία μας μέχρι την Βούλα και την
παραλία του Όμορφου Φαλήρου. Στην πλατεία κόσμος αρκετός, παρ όλο που έχουν φύγει αρκετοί
για λίγες μέρες διακοπές μέχρι της Παναγίας. Έχει όμως και στην πλατεία, γιατί φυσάει αεράκι
ζεστό. Κάθισα λίγο πλατεία, ήπια ένα καφεδάκι μικρό και σε λίγο επέστρεψα πάλι με το Τραμ
μέχρι την στάση του σπιτιού μου. Όσο μεσημεριάζει όλο και πιο πολύ ζέστη κάνει. Επιστροφή
σπίτι που είναι δροσερό με την λειτουργία του κλιματιστικού. Έκανα ένα ντους δροσερό, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό, τους έβαλα από λίγο
αγγούρι δροσερό και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο γιαχνί κοτόπουλο με πατάτες, σαλάτα ντομάτα
με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι κρύα μπύρα. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα
έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ξεκούραση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου το
απογεματινό, έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους άλλαξα
το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και τους έβαλα λίγο αγγούρι δροσερό. Νερό πόσιμο τους αλλάζω
τουλάχιστον πέντε φορές την μέρα. Σταμάτησα το κλιματιστικό και άνοιξα τις τζαμόπορτες και
τις γρίλιες να μπει στο σπίτι ο απογεματινός καλοκαιρινός αέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του
σπιτιού. Ζέστη όμως έχει αρκετή ακόμα έξω 34 βαθμούς. Μετά τις έξη και μισή μέτρησα την
πίεση μου την αρτηριακή ηλεκτρονικά και κρατάω σημειώσεις καθημερινά και μπήκα στο Ίντερνετ
για να περάσω το απόγεμα μου. Διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Έγραψα λίγο στην σελίδα μου τα καθημερινά για ενημέρωση και κάθισα να παρακολουθήσω τον αγώνα μπάσκετ Κροατία – Ελλάδα, μικρό τελικό για το Ευρωπαϊκό
Εφήβων που γίνεται στην Τουρκία. Χάσαμε από την Κροατία 75-71 και την τρίτη θέση. Στον τελικό θα παίξουν Τουρκία-Σερβία. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου, το βραδινό, έβαλα το κολλύριο
για την εσωτερική πίεση των ματιών και συνεχίζω το βράδυ μου στο σπίτι. Όσο βραδιάζει σιγά
σιγά όλο και δροσίζει. Αλλά εξακολουθεί να έχει ζέστη. Καλοκαίρι είναι και θα περάσει. Πιο βράδυ
αν εξακολουθεί να έχει ζέστη στο σπίτι θα βάλω το κλιματιστικό, το ένα, για να δροσίσει το σπίτι να μπορέσω να περάσω την βραδιά μου και να κοιμηθώ παρέα με την δροσιά του κλιματιστικού.
Βγήκα να πάω μια βόλτα για πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά, αφού έβαλα σε λειτουργία το κλιματιστικό. Πήγα την βόλτα μου πλατεία που αυτή την ώρα λίγο μετά τις έντεκα δεν είχε κόσμο
αρκετό, έκανε και ζέστη. Έκανα την βόλτα μου και πήρα το Τραμ και επέστρεψα σπίτι μια χαρά.
Επιστροφή και όμορφη δροσιά στο σπίτι. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου ήπια δυο γουλιές
καφέ και τέλειωσα την μέρα μου και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια βδομάδα του Αυγούστου.....




No comments:

Post a Comment