Monday, August 18, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής, καλοκαιρινό, με ζέστη και άπνοια από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου, με αρκετή ζέστη από νωρίς το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Σταμάτησα το κλιματιστικό. Άνοιξα τις γρίλιες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή ανάσα για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από λίγο μπρόκολο και τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό. Έφαγα ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα φρέσκο δροσερό και ήπια τα χάπια μου. Εννιά η ώρα μέτρησα την αρτηριακή πίεση και τους σφυγμούς ηλεκτρονικά, όλα μια χαρά. Την μετράω καθημερινά τρεις φορές την ημέρα. Παρακολουθώ από κοντά την καλή ποιότητα της υγείας μου. Ζέστη θα κάνει και σήμερα γύρο από το μεσημέρι. Προς το παρόν δέκα η ώρα και έχει ένα ελαφρό αεράκι δροσερό από τον βοριά. Έβαλα από
λίγο αγγούρι δροσερό, στα καναρίνια και άνοιξα την τηλεόραση να δω στην ΝΕΡΙΤ τον Μαραθώνιο
ανδρών από την Ζυρίχη για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου. Σήμερα τελευταία μέρα. Το απόγεμα
τα κυρίως αγωνίσματα της τελευταίας ημέρας. Λίγο πριν της 12 ο Μαραθώνιος των ανδρών συνεχίζεται
πηγαίνει προς το τέλος. Η ζέστη εδώ σιγά σιγά ανεβαίνει όσο μεσημεριάζει. 12 η ώρα τέλος με τον
Μαραθώνιο στους πολύ όμορφους δρόμους της Ζυρίχης. Είναι μια πόλη πρότυπο γύρω από την λίμνη.
Εδώ θα γίνει ο τελικός του στίβου για το Diamond League. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος να βγω για λίγο
έξω να πάω πλατεία μια βόλτα να δω τι γίνεται. Βγήκα πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο και πήγα μέχρι
την στάση του Τραμ. Πολύ ζέστη έξω και αέρας πού λίγος αλλά πολύ ζεστός. Είδα ότι το Τραμ θα
περάσει σε 20 λεπτά και ανέβαλα να πάω πλατεία. Επέστρεψα στην δροσιά του σπιτιού. Όμορφα
είναι στο σπίτι παρέα με τον καφέ, τα καναρίνια και το Ίντερνετ. Έγραψα αρκετά για ενημέρωση τις
σελίδας μου τα “Καθημερινά” και ενημέρωσα και τις άλλες σελίδες μου τις καθημερινές ακούγοντας
μουσική και τραγούδια. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό
γιατί κάνει αρκετή ζέστη. Τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και δυο η ώρα ετοίμασα φαγητό. Ένα
πιάτο μπάμιες γιαχνί με κοτόπουλο, φιλέτο, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με λίγο τυρί, φρέσκο
ψωμί και ένα κουτάκι δροσερή μπύρα. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση,
μάζεψα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ξεκούραση στο δωμάτιο μου παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό. Τέσσερις η ώρα και έγερση για να δω τους αγώνες από την Ζυρίχη που σήμερα
τελειώνουν. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, πήρα τον καφέ μου και κάθισα να δω τους αγώνες
που μόλις άρχισαν. Επτά η ώρα τέλειωσαν οι αγώνες του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου 2014 από την πολύ όμορφη Ζυρίχη. Τώρα παίρνει σειρά το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα υγρού στίβου 2014
που γίνεται στην Γερμανία. Απλά το παρακολουθώ στη ΝΕΡΙΤ. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου, έβαλα
το κολλύριο μου για την εσωτερική πίεση των ματιών και συνεχίζω στο σπίτι την βραδιά. Πριν λίγο
σταμάτησα το κλιματιστικό και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι ο καλοκαιρινός αέρας για
ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Κάθισα να παρακολουθήσω, στίβο, Diamond League στην
ΝΕΡΙΤ, επανάληψη, μέχρι λίγο μετά τις εννιά που θα βγω να πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Μετά τις εννιά βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Πολύ λίγος
κόσμος σήμερα παντού εκτός από τα Τραμ που πάνε και έρχονται προς και από την παραλία. Έκανα
την βόλτα μου, πήρα και ένα καφέ Φρέντο Καπουτσίνο και επέστρεψα σπίτι στις δέκα με τον καφέ
στο χέρι. Άλλαξα αμέσως με τα ρούχα του σπιτιού, έκλεισα τις τζαμόπορτες και έβαλα σε λειτουργία
το ένα κλιματιστικό για να δροσίσει το σπίτι. Πήρα τον καφέ και κάθισα να δω στίβο επανάληψη από
την Γλασκόβη. Λίγο πριν τις έντεκα τέλειωσε και μπήκα στο Ίντερνετ για να συνεχίσω την βραδιά μου.
Έκανα ενημέρωση των σελίδων μου, διάβασα τα αθλητικά και έτσι πέρασε η μέρα και η Κυριακάτικη
βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ. Δρόσισε αμέσως το σπίτι με
το ένα κλιματιστικό. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα και βδομάδα του Αυγούστου.
Αύριο ξημερώνει Δευτέρα για όλη την μέρα.....


No comments:

Post a Comment