Thursday, August 14, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης, καλοκαιρινό, με ζέστη και άπνοια από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου, με άπνοια και ζέστη από νωρίς το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Σταμάτησα το κλιματιστικό. Άνοιξα τις γρίλιες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή ανάσα για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, ήπια λίγο καφέ και έφαγα ένα ακτινίδιο δροσερό. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού δροσερό και τρυφερό και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι με παρέα το κελάδημα των καναρινιών. Ζέστη θα κάνει σήμερα και όλη την βδομάδα. Δεν είναι να βγεις από το σπίτι να πας πουθενά, εκτός αν έχεις να κάνεις κάποια σοβαρή δουλειά, έχει πολλή ζέστη και καθόλου δεν φυσά. Από νωρίς το πρωί πάνω από τους 30
βαθμούς έδειχνε το θερμόμετρο στο μπαλκόνι μου. Στο σπίτι είχε σχεδόν 30 βαθμούς με όλα ανοιχτά
αλλά έχει άπνοια και δεν φυσά. Το λίγο αεράκι που φυσά από τον Βορρά είναι ζεστό και όσο μεσημεριάζει γίνεται καυτό. Όλα γύρω καίνε από την πολλή ζέστη. Το πρωί νωρίς στις εννιά βγήκα
και με το Τραμ πήγα πλατεία για λίγα ψώνια και ψωμί από τον Νέο Κόσμο, στο Εκ Σίτου. Που είναι
απέναντι από την στάση του Τραμ. Ψώνισα στα γρήγορα και επέστρεψα σπίτι γιατί άρχισε η ζέστη.
Σχεδόν καύσωνας. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, έκλεισα της τζαμόπορτες και έβαλα σε
λειτουργία τα κλιματιστικά. Σήμερα δεν έχει να βγω να πάω πουθενά, έχω απ όλα. Δέκα η ώρα μπήκα
στο Ίντερνετ. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών. Δέκα και μισή άνοιξα την τηλεόραση και παρέα με τον καφέ μου και την δροσιά από
τα κλιματιστικά κάθισα να παρακολουθήσω στην ΝΕΡΙΤ την δεύτερη μέρα από το Ευρωπαϊκό
πρωτάθλημα στίβου που γίνεται στην Ζυρίχη της Ελβετίας. Δυο η ώρα και τέλος τηλεόραση. Έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, γιατί έχει πολλή ζέστη. Πάνω από 35 βαθμούς η θερμοκρασία. Τους άλλαξα πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό. Τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό και ετοίμασα φαγητό.
Ένα πιάτο ρεβίθια γιαχνί, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί και λίγες ελιές, φρέσκο ψωμί και
ένα κουτάκι μπύρα δροσερό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα
την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου, έπλυνα τα πιατικά, συμμάζεψα την κουζίνα, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, είδα το θερμόμετρο στο μπαλκόνι 36 βαθμούς, άλλαξα το νερό στα καναρίνια
με άλλο πιο δροσερό τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού, πήρα τα σκουπίδια πήγα και τα πέταξα
στον κάδο και γύρισα αμέσως στην δροσιά του σπιτιού από το κλιματιστικό. Έξω φυσάει λίγος αέρας
καυτός. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα και το πρόγραμμα των αγώνων και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Έξη και μισή άνοιξα
την τηλεόραση, έριξα μια ματιά στα νέα στην ΝΕΡΙΤ και περιμένω να αρχίσει η μετάδοση του
απογεματινού προγράμματος των αγώνων. Παρακολούθησα την συνέχεια των αγώνων, παρέα με τον
καφέ μου και την δροσιά από το κλιματιστικό. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και συνέχεια στους
Αγώνες από την Ζυρίχη. Έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών και έκλεισα την
βραδιά με τα αθλητικά και την δροσιά από τα κλιματιστικά. Ζέστη πολλή έξω γύρω στους 35 βαθμούς
έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί παρέα με ζέστη πολλή.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου.....

No comments:

Post a Comment