Friday, August 15, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης, καλοκαιρινό, με ζέστη, ζεστό αέρα από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου, με πολλή ζέστη από νωρίς το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Σταμάτησα το κλιματιστικό. Άνοιξα τις γρίλιες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή ανάσα για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, ήπια λίγο καφέ και έφαγα ένα ακτινίδιο δροσερό. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού δροσερό και τρυφερό και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι με παρέα το κελάδημα των καναρινιών. Ζέστη θα κάνει σήμερα και όλη την βδομάδα. Δεν είναι να βγεις από το σπίτι να πας πουθενά, εκτός αν έχεις να κάνεις κάποια σοβαρή δουλειά, έχει πολλή ζέστη και φυσά αέρα καυτό. Από νωρίς το πρωί πάνω από τους 30
βαθμούς δείχνει το θερμόμετρο στο μπαλκόνι μου. Στο σπίτι έχει σχεδόν 30 βαθμούς με όλα ανοιχτά
Το λίγο αεράκι που φυσά από τον Βορρά είναι ζεστό και όσο μεσημεριάζει γίνεται καυτό. Όλα γύρω καίνε από την πολλή ζέστη. Το πρωί νωρίς λίγο μετά τις εννιά βγήκα να πάω για ψώνια που δεν έχει
πιάσει ακόμα η ζέστη η πολλή. Πήγα εδώ κοντά, έκανα τα ψώνια μου και επέστρεψα σπίτι από σκιά μεριά. Λίγος κόσμος κυκλοφορεί έξω. Επιστροφή σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια και συνέχισα τις πρωινές δουλειές. Δεν πρόκειται να βγω έξω σήμερα γιατί έχει πολλή ζέστη. Ήπια δυο γουλιές καφέ
έφαγα ένα ακτινίδιο και ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα δροσερό για πρωινό και μπήκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα και την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου.
Έντεκα η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και παρέα με τον καφέ μου κάθισα να δω την συνέχεια
των αγώνων από την Ζυρίχη στην ΝΕΡΙΤ. Όμορφα είναι στο σπίτι. Δεν έχει πιάσει ακόμη η πολλή
ζέστη. Μετά τις 12 έβαλα σε λειτουργία το ένα κλιματιστικό και συνέχισα το πρωινό παρακολουθώντας
στην ΝΕΡΙΤ τους αγώνες από το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου από την Ζυρίχη. Εκεί έχει κρύο και
ψιλό βρέχει κατά διαστήματα. Δύο η ώρα και ώρα για μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο ρεβίθια γιαχνί, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, ήπια τα χάπια μου, έκλεισα την τηλεόραση και πήγα για ανάπαυση παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά
στα καναρίνια τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό, τους έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο τρυφερό και ένα φύλλο μαρουλιού και σταμάτησα το κλιματιστικό. Άνοιξα όλες τις τζαμόπορτες να μπει ο λίγος αέρας ο καλοκαιρινός στο σπίτι για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού.
Έφτιαξα ένα καφέ δροσερό Jacombs, μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Μετά τις επτά άνοιξα την τηλεόραση να δω στην ΝΕΡΙΤ το απογεματινό πρόγραμμα από το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου. Παρέα με τον καφέ μου
κάθισα και παρακολουθώ τους αγώνες. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και συνέχεια στίβος από την
Ζυρίχη. Κάνει κρύο στη Ζυρίχη και βρέχει. Εδώ η θερμοκρασία είναι 35 βαθμούς. Λίγο μετά τις 11
το βράδυ τέλος από τους αγώνες και την τηλεόραση για σήμερα. Καλά πήγαν οι Έλληνες αθλητές
την σημερινή μέρα. Η Κατερίνα Στεφανίδου δεύτερη και αργυρό μετάλλιο στο επικοντώ. Ένα μεγάλο
μπράβο στην Ελληνίδα πρωταθλήτρια. Αυτό είναι το πρώτο μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα
στίβου 2014. αύριο πάλι το πρωί η συνέχεια από την Ζυρίχη.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου που είναι της Παναγίας. Γιορτάζει όλη η Ελλάδα
και ο Ελληνισμός. Καλό πρωινό σε όλους....

No comments:

Post a Comment