Tuesday, August 5, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας, καλοκαιρινό, με λίγη δροσιά από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια βδομάδα του Αυγούστου, με άπνοια από νωρίς το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Σταμάτησα το κλιματιστικό και άνοιξα όλες τις τζαμόπορτες και τις γρίλιες για να
μπει στο σπίτι η ανάσα του καλοκαιρινού πρωινού. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν, τους
άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και τους έβαλα από λίγο μπρόκολο δροσερό. Τακτοποίησα
τα μπαλκόνια και πότισα τις γλάστρες με μπόλικο νερό γιατί έρχεται η ζέστη σιγά σιγά. Έφαγα ένα
ακτινίδιο και ένα μπολ CORN FLAKES με γάλα για πρωινό και συνέχισα τις πρωινές καθημερινές δουλειές. Ζέστη θα κάνει και σήμερα τις μεσημεριανές τις ώρες. Χρειάζεται προσοχή, καπέλο, σκιά και νερό. Όχι άσκοπες μετακινήσεις. Λίγο μετά τις εννιά μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα
μηνύματα, διάβασα την επικαιρότητα έκανα λίγη ενημέρωση στις σελίδες μου και έγραψα στη σελίδα
μου τα Καθημερινά. Λίγο μετά τις δέκα βγήκα και πήγα πλατεία με το Τραμ για δουλειές πρωινές.
Μετά τις έντεκα πήρα το Τραμ για Νέο Κόσμο τον εγγονό μου για να δω. Ζέστη αρκετή έχει όλο
το πρωί. Πήγα είδα τον εγγονό μου με την γιαγιά του Νίτσα που τον τάϊζε, κάθισα μαζί με τον εγγονό
μου να τον προσέχω, έπαιξε αρκετά μετά το φαγητό του και κοιμήθηκε λίγο πριν τις μία για να
ξεκουραστεί. Μετά τις μία έφυγα για επιστροφή σπίτι με το Τραμ. Ζέστη και ιδρώτας καλοκαιρινός.
Πήρα το Τραμ από Νέο Κόσμο και επέστρεψα σπίτι για ντους και φαγητό. Μόλις επέστρεψα έβαλα
σε λειτουργία το ένα κλιματιστικό που έχω στο γραφείο μου για να δροσίσει το σπίτι σιγά, σιγά.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και έκανα ένα
ντους δροσερό. Τέλειωσα και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο κοτόπουλο με πατάτες γιαχνί, σαλάτα με
λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί που μόλις είχα πάρει ερχόμενος σπίτι και ένα κουπάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο τακτοποίησα την κουζίνα και ήπια τα χάπια μου.
Έβαλα στα καναρίνια από λίγο αγγούρι και ένα φύλλο μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού.
Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου το απογεματινό. Έπλυνα
τα πιατικά, ήπια δυο γουλιές καφέ, σταμάτησα το κλιματιστικό και άνοιξα όλες τις τζαμόπορτες και
τις γρίλιες να μπει το λίγο καλοκαιρινό αεράκι στο σπίτι ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Ζέστη
αρκετή έχει ακόμα πάνω από 34 βαθμούς στο μπαλκόνι. Άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια και
τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού δροσερό. Επτά η ώρα μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα
έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου ακούγοντας απαλή μουσική.
Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου το βραδινό και έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών.
Όλα πάνε μια χαρά. Συνέχισα στο Ίντερνετ με τα αθλητικά και είδα και λίγα στην Τηλεόραση της ΝΕΡΙΤ. Έφτιαξα ένα κρύο καφέ Jacombs και συνέχισα το βράδυ μου στο σπίτι μέχρι τις δέκα η ώρα.
Έκλεισα όλες τις τζαμόπορτες έβαλα το κλιματιστικό για να δροσίσει το σπίτι και βγήκα μια βόλτα να
κάνω μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Έξω καλά είναι, έχει ζέστη καλοκαιρινή, Αυγουστιάτικη,
όπως κάθε καλοκαίρι. Πήγα πλατεία έκανα την βόλτα μου, κάθισα στα παγωτά, έφαγα ένα κουπάκι
παγωτό και μετά τις έντεκα έφυγα για επιστροφή σπίτι. Πολύ λίγος κόσμος στην πλατεία όσο πλησιάζει
της Παναγίας. Μόνος μου θα μείνω στην Νέα Σμύρνη και στην Αθήνα. Λίγο μετά τις έντεκα επιστροφή
σπίτι. Πολύ όμορφη δροσιά έχει το σπίτι. Άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, πήρα τον καφέ μου, έβαλα
μέσα λίγα παγάκια και μπήκα στο Ίντερνετ να κλείσω την βραδιά μου. Έφαγα ένα γιαούρτι παρέα με
λίγα κεράσια δροσερά και συνέχισα την βραδιά μέχρι μετά τα μεσάνυχτα. Έτσι πέρασε η μέρα και
η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε, Τρίτη, λίγο μετά τις επτά το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου.....




No comments:

Post a Comment