Monday, August 25, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής, καλοκαιρινό, με σχετική ζέστη από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου, με ζέστη και άπνοια από νωρίς το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Άνοιξα τις γρίλιες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή ανάσα για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σταμάτησα το κλιματιστικό. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο αγγούρι τρυφερό. Αρκετή ζέστη και σήμερα το πρωινό, με άπνοια. Δεν ξέρω για μετά. Πάντως έρχεται όμως ζέστη, με σχεδόν καύσωνα μέχρι το τέλος της βδομάδας. Από βδομάδα λίγη δροσιά καλοκαιρινή.
Πλησιάζει σιγά, σιγά ο Σεπτέμβρης με δροσιές και βροχές. Κλάδεψα λίγο τα αρωματικά μου φυτά
στις γλάστρες και συνέχισα το πρωινό, μετά τις δέκα στο Ίντερνετ. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα,
διάβασα την επικαιρότητα και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου. Δεν είναι για βόλτα σήμερα, με
αυτή την ζέστη και την άπνοια. Στο σπίτι, παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό και στο Ίντερνετ
παρέα με γράψιμο, διάβασμα, γράψιμο μουσική και τραγούδια. Το βραδάκι θα βγω μια βόλτα να
περπατήσω λιγάκι. Το απόγεμα έχω Φόρμουλα 1, ποδόσφαιρο και Αθλητικά Στίβο, Diamond League
στην Τηλεόραση τις ΝΕΡΙΤ από Μπέρμιγχαμ. Δυο η ώρα και ώρα για φαγητό μεσημεριανό. Έβαλα
ένα πιάτο λαζάνια με κυμά, σαλάτα, Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με λίγο τυρί και ένα αυγό βραστό μόνο
το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά παρέα με την δροσιά από
το κλιματιστικό, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου
άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια με άλλο πιο δροσερό και πάω να παρακολουθήσω Φόρμουλα 1.
Στις πέντε η ώρα πήγα για λίγη ανάπαυση για να συνεχίσω το απόγεμα μου και την βραδιά με αθλητικά
και ποδοσφαιρικά. Πολλή ζέστη σήμερα, 38 βαθμούς και άπνοια. Δεν μπορείς να αναπνεύσεις έξω.
Μόνο τα κλιματιστικά προσφέρουν καλή ποιότητα ζωής. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου, έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό, τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό και
από ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό και παρέα με τον καφέ μου, τον φραπέ, κάθισα να δω στίβο
από το Μπέρμιγχαμ στην ΝΕΡΙΤ. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου και συνέχισα με τον καφέ μου την
παρακολούθηση των αγώνων από το Μπέρμιγχαμ. Δέκα η ώρα και Αθλητική Κυριακή στην ΝΕΡΙΤ.
Κατά διαστήματα κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Ζέστη πολλή σήμερα μέχρι
αργά το βράδυ. Στο σπίτι έβαλα σε λειτουργία και τα δυο κλιματιστικά. Έκανα ένα καφέ Φραπέ
Jacombs, και κάθισα και παρακολουθώ την Αθλητική Κυριακή. Μεσάνυχτα και τέλος της Κυριακής.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά με ζέστη πολλή και άπνοια. Ας ελπίσουμε ότι από αύριο θα δροσίσει.
Σταμάτησα το ένα κλιματιστικό και σε λίγο πάω για ύπνο και ξεκούραση. Αύριο τα λέμε και πάλι
από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην τελευταία βδομάδα του Αυγούστου.....

No comments:

Post a Comment