Sunday, August 24, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, καλοκαιρινό, με σχετική δροσιά από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου, με λίγη δροσιά από νωρίς το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά την πρωινή.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Άνοιξα τις γρίλιες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο αγγούρι τρυφερό. Αρκετή ζέστη και σήμερα το πρωινό αλλά με άπνοια. Δεν ξέρω για μετά. Πάντως έρχεται όμως ζέστη, με σχεδόν καύσωνα μέχρι το τέλος της βδομάδας. Λίγο μετά τις εννιά ετοίμασα να μαγειρέψω για το επόμενο τριήμερο
μακαρόνια με κιμά. Ετοίμασα ότι χρειάζεται για τον κιμά και λίγο πριν τις δέκα ξεκίνησα το σιγανό
μαγείρεμα του κιμά. Το μεσημέρι θα βράσω τα μακαρόνια, Linguine Barilla. Μπήκα στο Ίντερνετ
διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών παράλληλα
με το μαγείρεμα. Πότε, πότε έριχνα και μια ματιά. Έντεκα η ώρα και τέλος μαγειρέματος. Δοκίμασα
τον κιμά και την σάλτσα, υπέροχα, νόστιμα και καλό ψημένα. Έκλεισα την φωτιά, τακτοποίησα την
κουζίνα και συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι. Λίγο μετά τις έντεκα άρχισε η ζέστη, 32 βαθμούς στο μπαλκόνι μου με άπνοια. Στο σπίτι 30 βαθμούς με όλα ανοιχτά. Σε λίγο θα βάλω σε λειτουργία το ένα
κλιματιστικό για να δροσίζει σιγά σιγά το σπίτι. Θα βγω για λίγο να πάω για παρμεζάνα για την μακαρονάδα μου. Έβαλα σε λειτουργία το κλιματιστικό και βγ'ηκα να πάω με το Τραμ μέχρι τον Βερόπουλο. Πήγα στα γρήγορα, ψώνισα αυτό που ήθελα και με το Τραμ επέστρεψα μέχρι την στάση
και γραμμή για σπίτι, γιατί έπιασε η μεσημεριανή ζέστη. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους άλλαξα
το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού τρυφερό. Μπήκα στο
Ίντερνετ και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου. Μία και μισή έβαλα για βράσιμο τα λαζάνια και
ζεσταίνω σιγά σιγά τον κιμά με την σάλτσα. Δέκα λεπτά βράσιμο τα λαζάνια και έτοιμα. Σούρωμα
τοποθέτηση τα λαζάνια σε μια πιατέλα βαθιά με λίγο ελαιόλαδο, ανακάτεμα και έτοιμα για φάγωμα.
Έβαλα ένα πιάτο λαζάνια με κιμά και παρμεζάνα μπόλικη, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη με τυρί,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση
τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα στο δωμάτιο μου για ανάπαυση μεσημεριού. Έξη η ώρα έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου. Έπλυνα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από
λίγο αγγούρι τρυφερό. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα και κάνω ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Επτά η ώρα και ζέστη αρκετή με άπνοια γενική. Σταμάτησα το
κλιματιστικό και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι η ανάσα η καλοκαιρινή. Δεν φυσά όμως
καθόλου και οκτώ η ώρα έχει ζέστη αρκετή. Ήπια το χάπι μου το βραδινό και συνεχίζω την ενημέρωση
των σελίδων μου. Λίγο μετά τις εννιά παρακολουθώ στην ΝΕΡΙΤ τον αγώνα μπάσκετ μεταξύ Σερβίας
και Ελλάδας, επανάληψη παλαιός αγώνας. Δέκα η ώρα βγήκα να κάνω μια βόλτα μέχρι πλατεία από
πεζοδρόμιο μεριά. Άπνοια και ζέστη σήμερα το βράδυ. Πήγα πλατεία σιγά σιγά, παρ όλα αυτά ο
ιδρώτας τρέχει. Στην πλατεία αρκετός κόσμος σε όλα τα μπαράκια, τα καφέ, τα παγωτά και γεμάτος
ο Σάββας με τα κεμπάπ. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και έντεκα η ώρα επιστροφή σπίτι
από πεζοδρόμιο μεριά. Έκανα ένα ντους δροσερό να φύγει ο ιδρώτας άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού
και έβαλα σε λειτουργία το ένα κλιματιστικό που είναι στο γραφείο μου. Έριξα μια ματιά στα μηνύματα
και στην αθλητική επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου μέχρι τα μεσάνυχτα. Έγραψα
για ενημέρωση στην σελίδα μου τα Καθημερινά. Έτσι πέρασε η μέρα και η Σαββατιάτικη βραδιά.
Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου που
είναι Κυριακή......

No comments:

Post a Comment