Sunday, August 31, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, καλοκαιρινό, με αεράκι δροσερό από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Αυγούστου, με αεράκι από τον βοριά, από νωρίς το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την δροσιά την καλοκαιρινή.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα μπαλκόνια. Πότισα τις γλάστρες, φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν υπομονετικά τους έβαλα από λίγο μπρόκολο, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο τρυφερό μαρούλι. Αρκετή ζέστη και σήμερα θα κάνει, παρ όλο που έχει τώρα το πρωί λίγο αεράκι δροσερό. Δεν ξέρω για μετά τι καιρό θα κάνει, αλλά βλέπω λίγο μετά τις εννιά, αεράκι δροσερό να φυσά από τον βοριά. Τελευταίο Σάββατο του Αυγούστου, που φεύγει ολοταχώς πηγαίνοντας στο άλλο ημισφαίριο. Του χρόνου πάλι Αύγουστος, με τις ζέστες του, τα μελτέμια του και τα σταφύλια του. Ήπια δυο γουλιές καφέ, και βγήκα να πάω πρωί, πρωί για λίγα ψώνια πλατεία με το Τραμ. Πήγα, ψώνισα στα γρήγορα και με το Τραμ επέστρεψα στην στάση μου και γραμμή σπίτι. Έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό και συνεχίζω το πρωινό στο σπίτι παρέα με την καλοκαιρινή δροσιά. Δέκα η ώρα και έχει όμορφη
δροσιά και ελαφρύ αεράκι. Μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια ματιά στα μηνύματα , στην επικαιρότητα
και άρχισα ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Μετά τις 12 βγήκα και πήγα την βόλτα μου
από πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά, πλατεία. Αρκετή δροσιά παρ όλο που μεσημεριάζει. Λίγος κόσμος
πλατεία, κάθεται η σε κάποιο καφέ. Οι ποιο πολλοί πάνε παραλία με το Τραμ που περνάνε όλα γεμάτα.
Κάθισα λίγο πλατεία, ήπια ένα καφέ μικρό στο χέρι και με γτο Τραμ επιστροφή στην Στάση της γειτονιάς μου και σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό, τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό και ετοίμασα φαγητό. Ένα
πιάτο με ένα γεμιστό, ντομάτα με κιμά και πατάτες, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, δροσάτη, με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα δροσερή. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύση, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Πέντε
η ώρα και έγερση, έριξα λίγο δροσερό νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα πιατικά, άλλαξα το πόσιμο
νερό στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού, ήπια το χάπι μου το απογεματινό και λίγο
πριν τις έξη βγήκα να πάω μέχρι το σπίτι του εγγονού μου που σήμερα γιορτάζει ο μπαμπάς του
ο Αλέξανδρος. Πήρα το Τραμ και σε λίγο Νέο Κόσμο. Πέρασα από το ζαχαροπλαστείο του ΚΩΣΤΗ
πήρα λίγα γλυκά και πήγα σπίτι. Με περίμεναν ο εγγονός μου και η γιαγιά Νίτσα. Είπα τα χρόνια
πολλά, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις επτά, φάγαμε από ένα γλυκό παρέα με τη Γιαγιά, έπαιξα με τον
εγγονό μου, τους χαιρέτησα και έφυγα για επιστροφή στο σπίτι. Ο γαμπρός μου και η κόρη μου δεν
ήταν σπίτι γιατί είχαν και σήμερα δουλειά μέχρι αργά. Θα τους δω μια άλλη μέρα. Επιστροφή σπίτι
στα γρήγορα. Λίγο πριν τις οκτώ, ήπια το χάπι μου το βραδινό και συνέχισα στο σπίτι παρέα με την
καλοκαιρινή δροσερή, βραδιά. Περιμένω να αρχίσει στην τηλεόραση του ΑΝΤ 1 το πρώτο παιχνίδι
της Εθνικής μας από το Παγκόσμιο Κύπελλο που γίνεται στην Ισπανία. Στις 21.00 Ελλάδα- Σενεγάλη.
Λίγο πριν τις δέκα το πρώτο ημίχρονο τέλειωσε με την Ελλάδα να προηγείται παίζοντας πολύ όμορφο
μπάσκετ. Σε λίγο η συνέχεια. Έφτιαξα ένα καφέ φραπέ Jacombs και πάω για το δεύτερο ημίχρονο.
Λίγο πριν τις έντεκα τέλειωσε το παιχνίδι. Τελικό αποτέλεσμα Ελλάδα – Σενεγάλη 87-64. Πρώτος
αγώνας για την Εθνική μας και πρώτη νίκη. Καλή συνέχεια. Παρακολούθησα όλα τα αθλητικά μέχρι
το τέλος της βραδιάς. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην τελευταία μέρα του Αυγούστου που είναι και Κυριακή.....

No comments:

Post a Comment