Monday, July 28, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής. καλοκαιρινό με ζέστη αρκετή από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην τελευταία Κυριακή του Ιούλη με λίγο αεράκι ζεστό από το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο μετά τις επτά παρέα με την πρωινή δροσιά.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Φρόντισα τα καναρίνια, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και τις γλάστρες, πότισα
τις γλάστρες, άνοιξα όλες τις γρίλιες και τις τζαμόπορτες και συγύρισα το σπίτι. Ζέστη σήμερα
από το πρωί με τριάντα βαθμούς να λέει το θερμόμετρο που έχω στο μπαλκόνι. Άλλαξα δυο φορές
το πόσιμο νερό στα καναρίνια με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό.
Έντεκα η ώρα και η ζέστη ξεπέρασε τους 30 βαθμούς. Έφαγα ένα ακτινίδιο δροσερό και ένα μπολ
CORN FLAKES με γάλα δροσερό. Μπήκα στο Ίντερνετ διάβασα μηνύματα, επικαιρότητα και
κάνω ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών, ακούγοντας τραγούδια και μουσική παρέα
με το όμορφο Κυριακάτικο πρωινό, το τελευταίο του Ιούλη. Καλή συνέχεια καλοκαιριού. Σήμερα
είναι για θάλασσα, βόλτα στην παραλία για δροσιά και καφέ. Το μεσημέρι ένα ουζάκι η τσίπουρο
με μεζέ πριν το φαγητό. Πολύ όμορφο το Ελληνικό καλοκαίρι. Μετά τις 12 βγήκα για να πάω μια
βόλτα με το Τραμ μέχρι την παραλία του Φαλήρου. Τροκαντερό και Μαρίνα φλοίσβου η καλύτερη
της χώρας. Βγήκα, πήρα το Τραμ για ΣΕΦ που ήταν σχεδόν γεμάτο. Στο Τραμ που πάει προς
Βούλα δεν μπορείς να μπεις, είναι φουλ φουλ κάθε φορά που περνά το Τραμ. Μετά την στάση
Μπάτη και Φλοίσβο άδειασε το Τραμ και πήγα άνετα Τροκαντερό. Έκανα την βόλτα μου στην
πιο όμορφη Μαρίνα της Χώρας, είδα τα πιο όμορφα κότερα και Γιοτ, έφαγα ένα παγωτό καθιστός
απέναντι από τα όμορφα κότερα και μετά τις μία και μισή πήρα το Τραμ και επέστρεψα μέχρι την
στάση της γειτονιάς μου που είναι στον απέναντι δρόμο του σπιτιού μου. Δυο η ώρα επιστροφή
σπίτι, έκλεισα τζαμόπορτες και γρίλιες και έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει
το σπίτι. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο Φακές με λίγο ξύδι, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με ελιές, φρέσκο ψωμί,
και ένα ποτήρι Ροζέ κρασί δροσερό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα
ήπια τα χάπια μου και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου. Σταμάτησα τα κλιματιστικά, άνοιξα τις τζαμόπορτες, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό, έπλυνα τα πιατικά και
έβαλα στα καναρίνια από λίγο αγγούρι δροσερό. Έριξα μια ματιά στο Ίντερνετ και κάθισα να δω
στην ΝΕΡΙΤ πόλο για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που γίνεται στην Ουγγαρία. Μικρός τελικός
Ιταλία – Μαυροβούνιο 11-9 και αργότερα ο μεγάλος τελικός Ουγγαρία – Σερβία 7-12.
Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Σερβία. Μπράβο και καλή συνέχεια.... έτσι πέρασε μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην τελευταία Δευτέρα του Ιούλη....

No comments:

Post a Comment