Saturday, July 19, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλή Παρασκευή με δροσιά καλοκαιρινή από το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούλη. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, παρέα με την
καλοκαιρινή δροσιά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον
καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και ξεκίνησα τις δουλειές τις
καθημερινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και φρόντισα τα καναρίνια μου που με περίμεναν.
Τα τακτοποίησα όπως κάθε πρωινό, άνοιξα τις γρίλιες στις τζαμόπορτες να μπει ο δροσερός αέρας
του πρωινού στο σπίτι για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Σκούπισα και τακτοποίησα τα
μπαλκόνια και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες. Λίγο μετά τις εννιά βγήκα και πήγα μέχρι το
μανάβικο της γειτονιάς και ψώνισα κάτι λίγα που χρειάζομαι για το σημερινό μαγείρεμα. Επιστροφή σπίτι και προετοιμασία για το σημερινό μαγείρεμα. Το μενού έχει γαλέο φέτα, φιλέτο, κατεψυγμένο, με κρεμμύδια, σκόρδο, λίγες πατάτες, μια πιπεριά πράσινη, ντομάτες, μυρωδικά, και μια κουταλιά μουστάρδα. Τα ετοίμασα όλα και λίγο πριν τις δέκα έναρξη με σιγανό μαγείρεμα.
Σοτάρισα κρεμμύδια, πιπεριά και σκόρδα και μετά έριξα όλα τ άλλα και συνέχισα το σιγανό
μαγείρεμα. Λίγο πριν τις έντεκα έτοιμο το φαγητό. Καλά ψημένο και νόστιμο. Το δοκίμασα
και έκλεισα την φωτιά. Έγινε υπέροχο. Είναι από τα αγαπημένα μου φαγητά. Έπλυνα όλα αυτά
που χρησιμοποίησα για την προετοιμασία του φαγητού, τακτοποίησα την κουζίνα, έφαγα ένα
ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια για πρωινό και μπήκα στο Ίντερνετ και έκανα ενημέρωση των σελίδων
μου, διαβάσω την επικαιρότητα και τα μηνύματα και συνέχισα το πρωινό μέχρι λίγο μετά τις 12
στην δροσιά του σπιτιού. Μετά τις δώδεκα βγήκα να πάω για τις πρωινές εξωτερικές δουλειές.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά χωρίς τίποτα το ιδιαίτερο. Μόνο το βράδυ είχε ζέστη αρκετί
και άπνοια καλοκαιρινή και έβαλα τα κλιματιστικά για να κοιμηθώ με δροσιά. Κοιμήθηκα μια
χαρά και ξύπνησα νωρίς το πρωί λίγο μετά τις επτά παρέα με την πρωινή δροσιά. Σαββάτο πρωί
η καινούρια μέρα του Ιούλη, με λίγη δροσιά από το πρωί. Σταμάτησα τα κλιματιστικά λίγο μετά
τις επτά και άνοιξα τζαμόπορτες και γρίλιες να μπει στο σπίτι η πρωινή δροσιά. Έπλυνα τα δόντια
μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο με ένα ποτήρι δροσερό νερό. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα το πρωινό με τις καθημερινές
δουλειές του σπιτιού, παρέα με τα καναρίνια που τσιμπολογάν και κελαηδάν και τα δυο. Καλό είναι
το Σαββατιάτικο πρωινό, χωρίς ζέστη πολύ. Όμορφα για μπάνιο, βόλτα στην παραλία καφέ, νερό
και αναψυκτικό. Όμορφο το καλοκαίρι όπου και να είσαι, ακόμα και στην μεγάλη πόλη.
Καλή συνέχεια καλοκαιριού. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό του Καλοκαιριού......

No comments:

Post a Comment