Sunday, July 20, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό καλοκαιρινό του Ιούλη με καλό καιρό και άπνοια.
Καλή ήταν η μέρα όλο το πρωινό μέχρι λίγο πριν το μεσημέρι που άρχισε η μπόρα και η βροχή.
Καλοκαιρινή βροχή για λίγη δροσιά και να καθαρίσει ο τόπος από την σκόνη. Ζέστη όμως συνεχίζει να έχει. Το μεσημέρι έβαλα τα κλιματιστικά μέχρι το απόγεμα στις έξη που τα σταμάτησα. Ξεκουράστηκα με δροσιά από τα κλιματιστικά, ενώ έξω έβρεχε καταρρακτωδώς.
Δεν πειράζει, μπόρα ήταν και πέρασε. Τώρα επτά η ώρα το απόγεμα όλα είναι μια χαρά. Με
καθαρό τον Αττικό ουρανό, τουλάχιστον στη γειτονιά μου. Σήμερα έφαγα γεμιστά, ντομάτες με πιπεριές και πατάτες, με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Πριν λίγο ήπια το χάπι μου
το απογεματινό και συνεχίζω στο σπίτι το απόγεμα μου. Έχω όλα ανοιχτά τζαμόπορτες και γρίλιες
για να δροσίσει το σπίτι. Επτά η ώρα και έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό στα καναρίνια και τους
άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό. Μπήκα στο Ίντερνετ και συνέχισα την ενημέρωση
των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου και βγήκα να πάω μια βόλτα και να περάσω από
τους δικούς μου να πω μια καλησπέρα. Έκανα την βόλτα μου στους δρόμους της γειτονιάς μου
που σήμερα ήταν καθαροί από την βροχή και πήγα στους δικούς μου. Κάθισα μέχρι λίγο μετά τις
εννιά, ήπια ένα καφέ, είπαμε τα καθημερινά και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά.
Όμορφη η βραδιά, με αρκετή δροσιά μετά την βροχή. Πήρα τον καφέ μου και κάθισα να δω λίγο
τα νέα στον ΣΚΑΪ και τον καιρό και συνέχισα μετά τις δέκα στη ΝΕΡΙΤ με αθλητικά μέχρι λίγο
πριν τις 23.30. Ήπια τον καφέ μου, έφαγα και μια τυρόπιτα από αυτές που μου έδωσε η αδελφή μου που μόλις είχε φτιάξει και τέλειωσα την βραδιά μου και την μέρα μου. Αύριο πάλι θα τα
πούμε από νωρίς το πρωινό λίγο πριν τις οκτώ. Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Ιούλη.
Καλή συνέχεια στην καλοκαιρινή Κυριακή.....

No comments:

Post a Comment