Wednesday, July 30, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, καλοκαιρινό με ζέστη αρκετή από νωρίς το πρωινό.
Καλό πρωινό στην τελευταία Τρίτη του Ιούλη με λίγο αεράκι ζεστό από το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο μετά τις επτά παρέα με την δροσιά από το κλιματιστικό.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Φρόντισα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό, με αλλαγή πρώτα το πόσιμο νερό με
άλλο πιο δροσερό. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, σκούπισα, τακτοποίησα τα μπαλκόνια, πότισα
τις γλάστρες, σταμάτησα το κλιματιστικό και άνοιξα όλες τις τζαμόπορτες. Έφαγα ένα ακτινίδιο
για πρωινό και ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης, έβαλα το πλυντήριο να κάνω μια πλύση και βγήκα
να πάω μέχρι το φαρμακείο της γειτονιάς να πάρω τα φάρμακα μου. Πήγα τα πήρα και στα γρήγορα επέστρεψα σπίτι και συνέχισα τις πρωινές δουλειές. Ακόμα είναι πρωί και δεν έχει ζέστη
αρκετή. Όταν μεσημεριάσει θα αρχίσει να κάνει ζέστη πολύ όπως κάθε μεσημέρι. Έντεκα η ώρα
και το πλυντήριο τέλειωσε την πλύση. Έβγαλα τα ρούχα, τα άπλωσα στην απλώστρα και τα έβγαλα
στο μπαλκόνι για να στεγνώσουν. Σκούπισα και άφησα ανοιχτό το πλυντήριο για να στεγνώσει
μέσα και συνέχισα το πρωινό στο σπίτι με ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ, διάβασμα
των μηνυμάτων και τις επικαιρότητας. Μετά τις 12 έτοιμος να βγω να πάω στον Βερόπουλο για
λίγα ψώνια πρωινά. Βγήκα πήρα το Τραμ πήγα ψώνισα στα γρήγορα και με το Τραμ επέστρεψα
μέχρι την στάση της γειτονιάς μου. Επιστροφή σπίτι, τακτοποίησα τα ψώνια, έκλεισα τις τζαμόπορτες και έβαλα το ένα κλιματιστικό για να δροσίσει το σπίτι γιατί άρχισε ζέστη. Πριν τις
μία βγήκα και πετάχτηκα με το Τραμ μέχρι πλατεία, πήρα μια μπαταρία που χρειαζόμουν από
τον Γερμανό και δυο κουλούρια Θεσσαλονίκης και επέστρεψα σπίτι με το Τραμ για φαγητό.
Το σπίτι δροσερό μια χαρά με το κλιματιστικό. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο φακές, τις τελευταίες, σαλάτα με
λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα
για πλύση, μάζεψα την κουζίνα. Ήπια τα χάπια μου και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου, έπλυνα τα πιατικά,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια, έκλεισα το κλιματιστικό και άνοιξα όλες τις τζαμόπορτες παρ όλο
που έχει ακόμα ζέστη αρκετή. Το θερμόμετρο έξω στο μπαλκόνι μου δείχνει 34 βαθμούς.
Άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια με άλλο πιο δροσερό και έριξα στις γλάστρες από λίγο
νερό. Μπήκα στο Ίντερνετ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, τα μηνύματα και έκανα ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα και ήπια το χάπι μου το βραδινό. Κάθισα να
παρακολουθήσω το παιχνίδι μπάσκετ της Εθνικής μας εφήβων με την Σερβία στο Ίντερνετ.
Χάσαμε από την Σερβία με 74-69 αλλά προκριθήκαμε για τα ημιτελικά. Καλή συνέχεια. Λίγο μετά
τις εννιά βγήκα και πήγα μια βόλτα μέχρι πλατεία να περπατήσω λιγάκι. Ζέστη έχει αρκετή ακόμα
αλλά φυσάει ένα ελαφρύ δροσερό αεράκι. Γεμάτη η πλατεία Τρίτη βράδυ. Όλα τα ψητοπωλεία,
τα σουβλατζίδικα και τα κεμπάπ γεμάτα. Τα καφέ και τα παγωτά με λίγο κόσμο. Έκανα την βόλτα
μου, πήρα ένα καφέ Φρέντο Καπουτσίνο, κάθισα για λίγο πλατεία και επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά με τον καφέ στο χέρι. Επιστροφή σπίτι, έβαλα σε λειτουργία το ένα κλιματιστικό
και παρέα με τον καφέ κάθισα να δω στην ΝΕΡΙΤ Στίβο από το Ολυμπιακό Στάδιο. Πανελλήνιο
Πρωτάθλημα ανδρών γυναικών. Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από
νωρίς το πρωινό. Καλό πρωινό στην προτελευταία μέρα του Ιούλη. Μια ανάσα είναι ο Αύγουστος
ο τελευταίος μήνας του καλοκαιριού. Καλή συνέχεια.....

No comments:

Post a Comment