Thursday, July 24, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης καλοκαιρινό με δροσιά αρκετή από νωρίς το πρωί.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούλη με λίγο αεράκι δροσερό από το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό λίγο μετά τις επτά παρέα με την πρωινή δροσιά.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια λίγες γουλιές και λίγο δροσερό νερό και έκανα τις πρωινές δουλειές
τις καθημερινές. Έντεκα η ώρα βγήκα για λίγο και με το Τραμ πήγα μέχρι τον Βερόπουλο για να
ψωνίσω κάτι λίγα. Ψώνισα στα γρήγορα γιατί δεν είχε κόσμο και με το Τραμ ξαναγύρισα μέχρι
την στάση της γειτονιάς μου με τις τσάντες στο χέρι. Γύρισα σπίτι, τοποθέτησα τα ψώνια στη θέση
τους και άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια με άλλο πιο δροσερό. Τους έβαλα από ένα φύλλο
μαρουλιού δροσερό και ετοιμάστηκα να βγω να πάω με το Τραμ μέχρι πλατεία να ψωνίσω κάτι
που θέλω από το παραδοσιακό στην Ομήρου. Πήγα πλατεία έκανα την βόλτα μου κάθισα λίγο
πλατεία στην σκιά με τον καφέ στο χέρι, τον ήπια στην δροσιά της πλατείας που δεν είχε κόσμο
σήμερα γιατί είχε λαϊκή στην Μεγάλου Αλεξάνδρου από την γωνία του δρόμου που είναι το
Σινέ Φιλίπ το Θερινό σινεμά που είναι Δημοτικό. Πήγα στο παραδοσιακό ψώνισα λίγο ανθότυρο
ένα πακέτο παξιμάδια του λαδιού για την κόρη μου και με το Τραμ επέστρεψα μέχρι την στάση
της γειτονιάς μου, Αγία Παρασκευή. Το Σάββατο γιορτάζει η Εκκλησία μας. Επιστροφή σπίτι,
ετοίμασα φαγητό, ένα πιάτο κεφτέδες με σάλτσα και πατάτες φούρνου που πήρα το πρωί από τον
Βερόπουλο, χόρτα για σαλάτα με λάδι λεμόνι και λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι, Ροζέ
κρασί δροσερό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού χωρίς κλιματιστικά λόγω δροσιάς.
Έγερση έξη η ώρα, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου το απογεματινό.
Έπλυνα τα πιατικά, συμμάζεψα την κουζίνα, άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια με άλλο πιο
δροσερό τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό και μπήκα στο Ίντερνετ να συνεχίσω το απόγεμα μου. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου, έβαλα το κολλύριο μου για την εσωτερική πίεση των ματιών
και συνέχισα την βραδιά με ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Μετά τις εννιά βγήκα
να πάω μια βόλτα από πεζοδρόμιο μεριά πλατεία, μια που έχει όμορφη καλοκαιρινή βραδιά με
υπέροχη δροσιά. Πήγα πλατεία και γινόταν χαμός από κόσμο. Όλα γεμάτα. Κάθισα λίγο πλατεία
πήρα ένα καφέ Φρέντο Καπουτσίνο και σιγά σιγά επέτρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Έξω
σήμερα είχε πολύ όμορφη δροσιά. Στο σπίτι μέσα με όλα ανοιχτά καλά είναι, να δω όταν κλείσω
τις γρίλιες πως θα είναι. Το πολύ, πολύ να βάλω τα κλιματιστικά. Πήρα τον καφέ μου και κάθισα
και είδα στην ΝΕΡΙΤ Αθλητικά. Είχε πόλο και είδα το Ελλάδα – Σερβία 9-13. πολύ καλά παίξαμε
αλλά οι Σέρβοι είναι είναι καλοί. Μετά τις έντεκα μπήκα στο Ίντερνετ και πέρασα το υπόλοιπο
της βραδιάς πίνοντας τον καφέ μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από
νωρίς το πρωινό. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούλη. Καλή συνέχεια Καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment