Monday, July 21, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλή Κυριακή με δροσιά καλοκαιρινή μετά την χθεσινή βροχή που ήταν περαστική.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα Κυριακή, παρέα με την πρωινή δροσιά την καλοκαιρινή. Όμορφη μέρα
η σημερινή Κυριακή, για παραλία, μπάνιο, βόλτα και καφέ πρωινό και με ένα μπουκάλι δροσερό
νερό. Είμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και η Ελλάδα μας είναι η Καλύτερη να μας δεχθεί για
διακοπές έστω και για λίγες μέρες. Όσοι μπορούν φεύγουν για διακοπές. Οι άλλοι μένουν στην
μεγάλη πόλη. Τα Τραμ περνάνε προς παραλία όλα γεμάτα σήμερα Κυριακή μεσημέρι. Πάνε όλοι
για μπάνιο, δροσιά, βόλτα στην παραλία και καφέ σε κάποιο από τα πολλά παραλιακά καφέ.
Άρχισε να κάνει ζέστη όσο μεσημεριάζει. Ανέβηκα πλατεία μια βόλτα να ψωνίσω κάτι λίγα, από
πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά. Φυσάει ελαφρά δροσερά αλλά κάνει ζέστη αρκετή. Τα μαγαζιά
σχεδόν όλα είναι κλειστά σήμερα Κυριακή. Λίγος κόσμος στην πλατεία, για την βόλτα του και για
καφέ. Μερικές μαμάδες με τα μωρά τους και τα καρότσια κάθονται πλατεία στην σκιά για λίγες
ανάσες δροσιάς. Κάθισα και εγώ πλατεία με ένα μικρό καφέ στο χέρι, ψώνισα αυτά που ήθελα
και επέστρεψα σπίτι με το Τραμ. Επιστροφή σπίτι για φαγητό λίγο πριν τις δυο. Τακτοποίησα τα
ψώνια, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο δροσερό, τους έβαλα
από λίγο αγγούρι δροσερό έκλεισα τις τζαμόπορτες και έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για
να δροσίσει το σπίτι. ετοίμασα ένα πιάτο φαγητό, γεμιστά με πατάτες, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη.
Μια φέτα φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι ροζέ κρασί δροσερό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση, παρέα
με την δροσιά από τα κλιματιστικά. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και ήπια το χάπι μου, έπλυνα τα πιατικά και τακτοποίησα την κουζίνα. Άλλαξα το πόσιμο νερό στα
καναρίνια με άλλο πιο δροσερό και τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό. Σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα τις τζαμόπορτες ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Ζέστη έχει ακόμα
πάνω από τους 39 βαθμούς. Το βράδυ που θα γυρίσω από την βόλτα μου θα βάλω σε λειτουργία
τα κλιματιστικά για να κοιμηθώ με δροσιά μέχρι το ξημέρωμα. Οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου και
κάθισα να δω στην τηλεόραση τα αθλητικά. Λίγο πριν τις δέκα βγήκα να πάω βόλτα μέχρι πλατεία
για να αλλάξω παραστάσεις και να περάσω την βραδιά μου. Έκανα την βόλτα μου, πήρα ένα καφέ
Φρέντο Καπουτσίνο και κάθισα λίγο πλατεία. Μετά τις έντεκα επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την
βραδιά. Μόλις επέστρεψα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια για να δω αν είναι όλα εν τάξει, είχαν
καθίσει στην γωνιά τους ήσυχα. Έκλεισα τις τζαμόπορτες και έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά
να δροσίσει το σπίτι για να κοιμηθώ με δροσιά. Άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και κάθισα να δω τ αθλητικά στην ΝΕΡΙΤ. Είδα τ αθλητικά και μπήκα στο
Ίντερνετ για να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε η μέρα
και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Καλό πρωινό στην καινούρια βδομάδα
του Ιούλη....Δευτέρα ξημερώνει, μια ακόμη μέρα με ζέστη αρκετή καλοκαιρινή.....

No comments:

Post a Comment