Thursday, July 17, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης με καλοκαιρινή δροσιά από νωρίς το ξημέρωμα.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούλη με δροσιά αρκετή όλη μέρα. Νωρίς ξύπνησα
και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ παρέα με την πρωινή καλοκαιρινή δροσιά. Έκανα τον
καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές και συνέχισα τις δουλειές τις
πρωινές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, φρόντισα και τακτοποίησα τα καναρίνια, σκούπισα τα
μπαλκόνια, πότισα τις γλάστρες με μπόλικο δροσερό νερό και άνοιξα τις γρίλιες στις τζαμόπορτες
να μπει στο σπίτι η πρωινή καλοκαιρινή δροσιά για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Μετά τις
εννιά έφαγα ένα ακτινίδιο και δυο παξιμάδια του λαδιού για πρωινό. Εννιά και μισή πήγα στην
μικροβιολόγο μου και πήρα το αποτέλεσμα του ΙΝR. Είναι καλό. Πριν επιστρέψω στο σπίτι πέρασα
από το Φαρμακείο της γειτονιάς και πήρα τα φάρμακά μου που μου τα είχαν έτοιμα. Επέστρεψα
σπίτι, τακτοποίησα τα φάρμακα στο ψυγείο και συνέχισα το πρωινό. Βγήκα μια στιγμή και πήγα
μέχρι το Pets&friends και μου έκοψαν τα νύχια των καναρινιών γιατί είχαν μεγαλώσει αρκετά.
Επιστροφή σπίτι και συνέχιση του πρωινού. Μετά τις έντεκα πήγα μέχρι τον Βερόπουλο και
ψώνισα κάτι λίγα που ήθελα. Επέστρεψα στα γρήγορα με το Τραμ, τακτοποίησα τα ψώνια και
συνέχισα την ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών στο Ίντερνετ. Δροσιά καλή είχε σήμερα τουλάχιστον μέχρι το μεσημέρι που πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έφαγα το μεσημέρι
μια χαρά, τα τελευταία κολοκύθια με πατάτες, γιαχνί, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
ροζέ κρασί. Αύριο θα κάνω Γαλέο φέτα με ντομάτα, κρεμμύδι και λίγες πατάτες στην κατσαρόλα.
Μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, συμμάζεψα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα
για ξεκούραση. Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου, ήπια το χάπι μου,
έπλυνα τα πιατικά και την κατσαρόλα, άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια με άλλο πιο δροσερό
και βγήκα μια στιγμή και πήγα να πάρω λίγες φέτες γαλέο για το αυριανό φαγητό. Επιστροφή σπίτι
και συνέχεια του δροσερού καλοκαιρινού απογέματος. Επτά η ώρα μπήκα στο Ίντερνετ, έριξα μια
ματιά στα μηνύματα και έκανα ενημέρωση των σελίδων μου. Έγραψα για ενημέρωση της σελίδας
μου τα “Καθημερινά”. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συνέχισα το απόγεμα μου στο σπίτι. Έβαλα στα
καναρίνια από λίγο αγγούρι δροσερό που τους αρέσει και οκτώ η ώρα ήπια το χάπι μου το βραδινό.
Έτοιμος να βγω να πάω τους δικούς μου για να δω. Βγήκα πήγα μέχρι τους δικούς μου, αφού
έκανα την βόλτα μου, κάθισα μέχρι λίγο μετά τις εννιά, ήπια τον καφέ μου, είπαμε τα καθημερινά
και έφυγα επιστρέφοντας στο σπίτι μου να συνεχίσω την βραδιά μου. Επέστρεψα σπίτι, άνοιξα όλες
τις γρίλιες στις τζαμόπορτες να δροσίσει λίγο το σπίτι και με τον καφέ μου παρέα κάθισα στην
τηλεόραση να δω τα τελευταία γεγονότα και συνέχισα με αθλητικά στην ΝΕΡΙΤ. Έντεκα η ώρα
έφαγα ένα γιαούρτη και λίγο γλυκό και μπήκα στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου.
Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούρια μέρα του Ιούλη.....

No comments:

Post a Comment