Wednesday, July 23, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....


Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, καλοκαιρινό, με αρκετή ζέστη από νωρίς το πρωί.
Κοιμήθηκα μέχρι το πρωί παρέα με την δροσιά των κλιματιστικών. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα
το πρωί, παρέα την δροσιά των κλιματιστικών. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι
ο πρωινός καλοκαιρινός αέρας για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έκανα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο, ήπια δυο γουλιές και άρχισα να κάνω τις πρωινές καθημερινές
δουλειές. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου, φρόντισα και τακτοποίησα τα καναρίνια, σκούπισα τα
μπαλκόνια και πότισα τις γλάστρες. Λίγο μετά τις εννιά βγήκα και πήγα με το Τραμ πλατεία μέχρι
τον Βασιλόπουλο και ψώνισα γάλα φρέσκο και ένα τενεκέ ελαιόλαδο και επέστρεψα σπίτι πάλι
με το Τραμ. Στην επιστροφή αγόρασα δυο κουλούρια Θεσσαλονίκης και ήρθα σπίτι και συνέχισα
τις δουλειές τις πρωινές. Έντεκα η ώρα βγήκα να πάω στον Νέο Κόσμο τον εγγονό μου για να δω.
Πήρα το Τραμ και σε λίγο Νέο Κόσμο. Πήρα μαζί μου και τα ψάρια που του αγόρασα να έχει να
τρώει καθημερινά από ένα. Του τα φτιάχνει η γιαγιά η Νίτσα. Κάθισα μέχρι τις μία και μισή και
έφυγα, επιστρέφοντας με το Τραμ σπίτι για φαγητό. Ζέστη και σήμερα αρκετή και σχεδόν άπνοια.
Άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έβαλα τα κλιματιστικά σε
λειτουργία για να δροσίσει το σπίτι να φάω και να ξεκουραστώ με δροσιά. Άλλαξα το πόσιμο νερό
στα καναρίνια με άλλο δροσερό, τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό και ετοίμασα φαγητό.
Ένα πιάτο με λίγο γαλέο, πατάτες, ντομάτες, κρεμμύδι, πιπεριά, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη με τυρί
και ένα αυγό βραστό σφιχτό το ασπράδι μόνο. Φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι Ροζέ κρασί δροσερό.
Έφαγα μια χαρά παρέα με την δροσιά των κλιματιστικών, μάζεψα τα πιατικά τα έβαλα για πλύσιμο,
τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου και πήγα στο δωμάτιο μου για ανάπαυση. Έξη η ώρα
έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια το χάπι μου το απογεματινό. Σταμάτησα τα
κλιματιστικά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι φρέσκος αέρας, άλλαξα το νερό στα καναρίνια με άλλο δροσερό και έριξα από λίγο νερό στις γλάστρες γιατί η ζέστη εξακολουθεί.
Μπήκα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έκανα ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Μετά τις επτά, έπλυνα τα πιατικά, μάζεψα την κουζίνα και έφαγα λίγα
κεράσια δροσερά. Οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου και βγήκα να πάω μια βόλτα στους δρόμους τις
γειτονιάς μου. Έκανα την βόλτα μου, πέρασα για λίγο να πω μια καλησπέρα στους δικούς μου και
λίγο μετά τις εννιά επέστρεψα σπίτι να περάσω την υπόλοιπη βραδιά μέχρι τα μεσάνυχτα. Επιστροφή σπίτι, άλλαξα με τα ρούχα του σπιτιού, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, έκανα ένα κρύο
καφέ Jacombs φραπέ και κάθισα και είδα αθλητικά στην ΝΕΡΙΤ μέχρι τις έντεκα. Έκλεισα τζαμόπορτες και γρίλιες και έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι. Πήρα
τον καφέ μου και μπήκα στο Ίντερνετ να γράψω, να διαβάσω, να ενημερώσω τις σελίδες μου
μέχρι να τελειώσει η βραδιά. Έτσι πέρασα την μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς
το πρωί λίγο πριν τις οκτώ. Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούλη.....

No comments:

Post a Comment