Tuesday, July 22, 2014

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα....καλό πρωινό στην καινούρια βδομάδα του Ιούλη με δροσιά καλοκαιρινή από
νωρίς το πρωί. Αργότερα θα έχει ζέστη αρκετή γύρω στους 34 βαθμούς και άπνοια. Νωρίς
ξύπνησα και σήμερα το πρωί, λίγο πριν τις οκτώ. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο γουλιές
και συνέχισα τις δουλειές τις πρωινές, τις καθημερινές. Φρόντισα τα καναρίνια που με περίμεναν
τακτοποίησα τα μπαλκόνια και τις γλάστρες, τις πότισα όλες γιατί θα έχει και σήμερα ζέστη και
βγήκα να πάω για ψώνια πρωινά νωρίς το πρωί που δεν έχει ζέστη ακόμη πολύ. Ψώνισα από το
μανάβικο της γειτονιάς κάτι λίγα, από το ψαράδικο λίγα ψάρια για το φαγητό του εγγονού μου
και από τον φούρνο μας ψωμί και δυο κουλούρια για πρωινό. Επιστροφή σπίτι και συνέχεια του
πρωινού στην δροσιά του σπιτιού. Τακτοποίησα όλο το σπίτι, μάζεψα την κουζίνα και μπήκα στο
Ίντερνετ για ενημέρωση από την επικαιρότητα, διάβασμα τα μηνύματα και γράψιμο για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Όσο πλησιάζουμε για μεσημέρι όλο η θερμοκρασία και η ζέστη ανεβαίνουν. Λίγο μετά τις 12 έξω στα μπαλκόνια μου έχει πάνω από 30 βαθμούς. Έκλεισα
τις τζαμόπορτες στο σπίτι, τις γρίλιες και έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά να δροσίσει το
σπίτι μέχρι το μεσημέρι που θα γυρίσω για φαγητό. Μετά τις 12.30 βγήκα, πήρα το Τραμ και πήγα
στα γρήγορα πλατεία για λίγα ψώνια. Έκανα την βόλτα μου στην πλατεία, που αυτή την ώρα δεν
είχε κόσμο καθόλου παντού. Το μόνο που είχε κόσμο πολύ ήταν το Τραμ προς παραλία. Αυτό
συμβαίνει καθημερινά μέχρι αργά το απόγεμα. Όλοι πάνε παραλία. Μεγάλοι και μικροί για μπάνιο
δροσιά καφέ, κρύο νερό και αναψυκτικό. Καλοκαίρι, η καρδιά του καλοκαιριού ο Ιούλης. Κάθισα
λίγο πλατεία στην σκιά για λίγη δροσιά, ήπια ένα καφέ μικρό από τον Βενέτη, ψώνισα κάτι λίγα
και με το Τραμ επέστρεψα για το σπίτι μου μέχρι την στάση της γειτονιάς μου. Επιστροφή σπίτι,
τακτοποίησα τα ψώνια, έκανα ένα δροσερό ντους, και έριξα μια ματιά στα καναρίνια. Τους άλλαξα
το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό και ετοίμασα φαγητό. Ένα πιάτο Γαλέο, με πατάτες, κρεμμύδι
και ντομάτες, σαλάτα Μπάρμπα Στάθη, με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι δροσερό κρασί
Ροζέ βαρελίσιο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τα έβαλα για πλύσιμο, τακτοποίησα την
κουζίνα, ήπια τα χάπια μου, έπλυνα τα κεράσια που αγόρασα πριν από πλατεία, τα έβαλα σε ένα
μεγάλο μπολ και τα τοποθέτησα στο ψυγείο για να είναι δροσερά. Τρεις η ώρα πήγα για ξεκούραση
παρέα με την δροσιά των κλιματιστικών. Έξη η ώρα έγερση, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και ήπια το χάπι μου το απογεματινό. Σταμάτησα τα κλιματιστικά άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει
ο καλοκαιρινός αέρας στο σπίτι για ν αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έριξα μια ματιά στα
καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό με άλλο πιο δροσερό, τους έβαλα από λίγο αγγούρι δροσερό και ένα φύλλο μαρουλιού και συνέχισα το απόγεμα μου στο σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπι
βραδινό, έβαλα το κολλύριο μου για την εσωτερική πίεση των ματιών και έτοιμος να βγω να πάω
για λίγο τους δικούς μου να δω. Βγήκα με ζέστη πολύ, άπνοια και 35 βαθμούς λίγο μετά τις οκτώ
το βράδυ. Δεν λέει να δροσίσει λιγάκι. Πριν βγω έβαλα τα κλιματιστικά σε λειτουργία και όταν
επιστρέψω σπίτι να είναι δροσερά. Σήμερα δεν έχει βόλτα βραδινή, γιατί έχει ζέστη πολύ. Πήγα
στους δικούς μου, κάθισα λίγο μέχρι τις εννιά, ήπια ένα καφέ κρύο και έφυγα για να επιστρέψω σπίτι να συνεχίσω την βραδιά στο σπίτι παρέα με την δροσιά των κλιματιστικών. Επέστρεψα
και πράγματι έχει στο σπίτι όμορφη δροσιά, έφτιαξα ένα καφέ φραπέ δροσερό και κάθισα να δω
τα νέα στον ΣΚΑΪ και στη συνέχεια αθλητικά στην ΝΕΡΙΤ. Μετά τις έντεκα μπήκα στο Ίντερνετ
και συνέχισα την βραδιά μου παρέα με την δροσιά του καφέ και των κλιματιστικών. Έτσι πέρασε
η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό, λίγο πριν τις οκτώ.
Καλό πρωινό στην καινούρια μέρα του Ιούλη. Σε λίγο ξημερώνει Τρίτη με ζέστη αρκετή από
το πρωί, καλό πρωινό.....

No comments:

Post a Comment